Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Annatko lahjoja alle kolmevuotiaalle?

Vierailija
22.12.2008 |

.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos muut saa ja hän ei! Hanki omia niin ymmärrät ettei 1,5v ole kasvi.

Vierailija
2/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

omalle annettiin joululahjoja jo ennen kuin oli syntynyt, syntyi tammikuun alussa. itse juuri annoin joululahjan lapselle, jonka laskettu aika on 30. tammikuuta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin saa koirat ja kissatkin.

Vierailija
4/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskollani on puolitoistavuotias lapsi. Pitäisikö hänelle antaa jo tänä vuonna lahjoja? Eihän se kuitenkaan vielä tajua mitään. Annatteko te?

Vierailija
5/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen ikäinen leikkii mielellään leluilla ja olisi vähän törppöä jos kaikille muille olisi muttei hänelle.

Vierailija
6/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin kuitenkin ehkä antaa jotain. Lapsen vanhemmat ostivat yksivuotissynttärilahjankin!

Vierailija
7/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänellä on jo vaatteita, leluja jne. ettei tarvitse yhtään mitään, mutta "sosiaalisen pakon"(= suku tulee jouluksi meille) takia ostamme nyt sitten leikkikeittiön joka varmaan onkin mieleen. Tuntuu kieltämättä hölmöltä kun juuri saatiin jätesäkillinen paketteja ulkomaan sukulaisilta ja nyt sitten vielä nämä...:/

Vierailija
8/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä kyllä kukaan edes mieti, pitääkö hälle oma lahja ostaa!

Mut jos ap tollasta funtsit, niin miks sun pitäs mitään saada? Sullahan on jo kaikkee?

Vierailija
9/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan hänelle kyllä jotakin, mikäli hän tarvitsee. Tiedän, että lapseni ei ole kasvi, muttei hän mitään lahjoja osaa kaivata!

Vierailija
10/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin laitan lapsen nukkumaan ennen lahjojen jakoa, joten hän ei todellakaan osaa kaivata lahjoja. Muut suvun lapset ovat hereillä tuohon aikaan, koska he ovat kuulleet kerhossa tms., että jouluna jaetaan lahjoja.

Vierailija
11/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mitään tarvitse saadakaan, enkä ehkä saakaan. Ihmettelen vaan miksi ostaa pienelle lapselle, joka ei muutaman kuukauden päästä muista koko illasta mitään??

Vierailija
12/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miksi ostaisin mitään, kun lapsen vanhemmatkin sanoivat, että se ei tarvitse mitään. Itse aikovat lapselle ostaa jonkun hyppykeinun. Lelut ja vaatteet lapsi saa vanhemmilta serkuiltaan.

Vierailija
13/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se riitä että leikkii yhä sillä lelulla tai käyttää yhä sitä vaatetta?

(sitä paitsi voi hyvinkin muistaa, lapsilla on hyvä muisti, mutta tämä ei nyt tässä ollut se pointtini)

Vierailija
14/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ajattelee että lapselle tulee paha mieli, jossei saa. No voivoi, sama lapsi voi myös saada itkupotkuraivarit siitä että ei ole asiaa terästetyn glögin luo!

Vierailija
15/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti! Lapseni on kyllä ainakin 2 vuotiaasta muistanut hohtohetket: synttärit, joulut, reissut.....

Vierailija
16/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakoon kaikki vaan niitä itkupotkuraivareita. Ei se 5-vuotiaskaan muista 3kk:n päästä siitä illasta mitään.

Hyvä 11! =D Meilläkin nukutaan kaikki, ennenkuin lahjat avataan!

Vierailija
17/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa joulun, kun oli kaks? Heh heh.

Tai kuka kissa ja koira?

Vierailija
18/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan katsellessaan muiden saavan paketit niin katseli ympärilleen missä hänen pakettinsa on! Löytyi (tietenkin)hällekin ja kyllä naama kirkastui! =)

-hetkessä elävä-

Vierailija
19/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tapahtui jouluna kun olin 5. Enkä sitä joulua kun olin 15.

sen sijaan kolmevuotiaani kyllä muisti joulun jolloin hän oli 2

Vierailija
20/37 |
22.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään muista, mitä sain/mitä tapahtui niinä jouluina, kun olin esim. 3, 13 tai 23, mutta se ei ole se pääasia, vaan se, että miltä juuri sillä hetkellä tuntuu! Miksi pitää tahallaan pahoittaa toisen mieli vedoten siihen, että ei se kuitenkaan muista (ehkä), mitä tapahtui?

Ja miten niin 1,5-vuotias ei tajua ja muista asioita? Kyllä meidän lapsi muisti vielä monen kuukauden jälkeen juttuja, jotka tapahtuivat kun hän oli 1,5 v. Ja aivan varmasti lapset tajuavat vaikka mitä! Sen kyllä usein huomaa, kuinka tyhminä aikuiset lapsia pitävät... Kurjaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi