Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Inhoaako kukaan muu voileipäkakkua? Entäpäs täytekakkuja?

Vierailija
09.05.2008 |

.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini mukaan mun kakkutoive 4v-synttäreille oli ollut voileipäkakku ja sen olin myös saanut. Nytkin kuola valuu jo ajatuksesta.

Vierailija
2/9 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä voileipäkakut on ihan OK, ei nyt mitään herkkua, mutta menettelee. Täytekakkuja inhoan, jos niissä on rahkaa tai jotain kauheaa voikreemiä vai mitä se nyt oli, sellaista rasvaista ja makeaa töhnää. Kunnon kermakakuista tykkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kermaviiliä tai jotain sellaista hapanta. Ihan kamalia, jos menen vahingossa juhlissa ottamaan, niin täytyy vessaan ottaa lautanen ja huutoa kakunpala siellä alas viemäristä tai kehittää jokin muu sopiva hävitystaktiikka.

Vierailija
4/9 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

lakka-kakkua en voi sietää, en lakkaa yleensäkään..

kermakakut menee kyllä muuten, paitsi se oli ihan kauheata, kun kerran kylässä jouduin ottamaan useamman "ottaisit nyt" kehoituksen seurauksena ihan järkyn näköistä täytekakkua.. kerma oli vatkattu liikaa, sikä siinä ollut sokeria/vaniljasokeria lainkaan, kakkupohja oli lähes rutikuiva ja täytteenä niin lyömättömän hyvin yhteen sopivat kiivi, ananas ja luumuhillo (se torttutäyte..)..

voileipäkakut on yleensä hyviä. paitsi, jos täytteenä on italiansalaattia, makaroni ei kuulu mun mielestä mihinkään kakkuun!

tai jos on pelkkää kananmunaa jossain välissä, niin se on kyllä aika ällöä..

tai jos kakku on niin kuiva, että ei meinaa hienolla hopealusikalla uskaltaa painaa palaa kakkuviipaleesta irti..

Vierailija
5/9 |
09.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voileipäkakut on yleensä hyviä. paitsi, jos täytteenä on italiansalaattia, makaroni ei kuulu mun mielestä mihinkään kakkuun!

tai jos on pelkkää kananmunaa jossain välissä, niin se on kyllä aika ällöä..

tai jos kakku on niin kuiva, että ei meinaa hienolla hopealusikalla uskaltaa painaa palaa kakkuviipaleesta irti..

Vierailija
6/9 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran jossain tätini juhlissa otin palan voileipä kakkua ja se oli hirvittävää. Kaikkea mahdollista täytteenä, maksapasteijaa, lohitahna..ja ananas renkaita päällä. Hyi#¤#**. Olin alta kymmenen vuotias, enkä oli sen jälkeen syönyt voileipäkakkua.

Tätini edelleen väkertää joka helkkarin juhliin niitä kammotuksia ja kai niitä joku syö, mutta minä jätän väliin.

Täytekakuista.. Harvat osaa tehdä hyvän täytekakun. Maistan pienen palan joka hippaloissa ja kerran vuoteen pääsen ottamaan toisenkin palan kun on hyvää.

Täytyis varmaaan itse kokeilla onnistuuko voileipä kakku.. voiko se ylipäätään olla hyvää???

Vierailija
7/9 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on otettu yksi perjantai drinksu liikaa....

Vierailija
8/9 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta voileipäkakku on ihan hyvää jos on sopivat täytteet eikä kerma päällä ole liian kuvottavaa.

Vierailija
9/9 |
10.05.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsuudessa oli aina siis jollain helkutin mehukatilla kastettua, mansikkahilloa välissä, kermavaahtoa ja ihme sekahedelmää ja banaania päällä. Voi yökötys. Kunnon tuore kesäinen mansikkakakku onkin sitten ihan taivaallista.

Voileipäkakuista tykkään, mutta oma äiti osaakin laittaa tosi mahtavan kakun. Yön yli painon alla muhinut ettei varmasti ole liian kuiva, ja laadukkaat päälliset. Aivan tajuttoman ihanaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi