Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkettää :'-(

18.07.2009 |

Koko päivän kaikki on ollut päin hanuria.

Ahdistaa mahdollinen muutto. Siis että pitäisi siirtää omat kamat miehen kämppään.

Asumme vielä virallisesti erillämme ja minulla on "oma" kämppä.

Mutta kun ei tänne mahdu mitään tavaroita ennenkuin huonejärjestys on muutettu.

Järjestystä ei voi muuttaa ennenkuin "säätöhuoneesta" on romut raivattu.

Ja sitä päivää ei näytä tulevan.

Puolentoista neliön vessassakin pitäisi mulkkailla kaappeja että sinne saisi hoitopöydän.

Kaikkea vaan pitäisi tehdä, mutta...

Ei niitä varmaan jaksa enää viimeisillä viikoilla nysvätä.

Ei vaihtaa järjestystä eikä raahata muuttokuormia.

Pahin kyynelhana aukesi kun väittelimme minun autostani.

Siinä on katsastusta enää lokakuun alkuun ja pitäisi alkaa tehdä vuotavalle tankille jotain.

Rekisteriotteessa lukee että se on korjattava 01/09 mennessä...

Uutta tankkiakaan ei saa ja jos laittaa ehkä hieman laittoman "venebensatankin" takapaksiin, niin rattaat eivät sitten mahdu kyytiin kuin korkeintaan takapenkille ja siellä pitäisi matkustaa vielä 3v poikakin. Eikä siellä ole edes turvavyötä.

Voi luoja että raivostuttaa ja itkettää kun en voi koskaan voittaa missään lajissa!

Mies lähti keikalle ja minun pitäisi hakea hänet aamuyöllä.

Taidan hakea omalla autollani. Ihan oikein äijälle kun hän ei voi sietää sitä jesaripommia.

Työntäkööt musiikkivehkeensä vaikka hanuriinsa poikittain.

Tulee jesaripommissa ahdasta kun takapenkille survoutuu pitkä mies, salkku ja basso koteloineen.

Ärsytää!

Kommentit (51)

41/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se ostaa sulle auton jolla voit lasta kuljettaa. Jos ei osta -> ei välitä. Mitä hittoa sä sellaisella miehellä teet???? Älä nyt vaan vielä kerro, että teillä kumpikin maksaa omat kulunsa ja lasten, siis molempien, on sitten sun kuluja? Eihän? 31

Hän on kyllä maksanut puolet vaunuista, kaukalosta ja hoitopöydästä.

Ja ihan kokonaan ostanut jo kosteuspyyhepaketin (melkein 2e).

Itse olen tosiaan hommannut loput ja mitä esikoiselta on jäänyt.

Pojasta ei ole hänelle kuluja ollut, kuin korkeintaan jotain ruokaa.

Ja miksi pitäisikään? Hän on minun poikani.

Vierailija
42/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sinä jäät kohta äitiyslomalle niin on ihan oikeutettua, että mies maksaa silloin menostainne suuremman osan.

Myy ne kauheat kotterosi pois ja kulje bussilla ja kävellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nyt muutatte yhteen sulta menee asumistuki, lapsilisän yhkorotus ja kun viet isomman hoitoon miehen tulot otetaan huomioon päivähoitomaksua laskettaessa. Mies siis osallistuu poikasi elatukseen joka tapauksessa, halusi tai ei. Vaikka suoraan ei ostaisikaan lapselle mitään, se tapahtuu välillisesti.

ja jos joskus menet naimisiin sen miehen kanssa, poikasi opintotukeen huomioidaan miehen tulot.

Miten olet ajatellut että teillä tuo talouspuoli oikein pelaa? Sinä elän köyhyydessä ja mies mällää rahaa mihin tahtoo?

44/51 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumistukea en ole koskaan saanut ja poika on kirjoilla isällään.

Meillä on yhteishuoltajuus, viikko-viikko -systeemillä.

Pitäisi kai pitää oma kämppä ja pyytää pojan isältä että saisin pojan kirjallisesti minulle.

Ei kai se mihinkään konkreettisesti vaikuttaisi?

Saisin lapsilisän, yh-korotuksen ja pienemmän hoitomaksun.

Itseasiassa saisin kai 2xlapsilisä yh-korotuksella, elarit vauvasta ja hoitomaksua ei olisi?

Maksaisin noilla lisärahoilla jo vuokran...

45/51 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies luki tämän ketjun viime yönä...mietteliääksi veti.

Vähän aikaa pohdiskeli ja kysyi että oisko siellä nettiautossa sellasia???

Muutama mukiinmenevä kumikoipi löytyi ja kartoitus jatkuu.

Eli ainakin harkinnassa on turvavyöllinen farmari(!).

Ja nyt hän on pihalla rakentamassa terassia että saadaan sitten kivasti vaunut siihen ;-)

Näköjään vaati vain pientä shokkihoitoa että silmät aukeaisivat.

Vierailija
46/51 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteiseen lapseen saatikka lapsipuoleen.

En käsitä miten ihmiset ajautuu tuollaisiin tilanteisiin. Lihanhimo ohjailee ja kun vahinko käy täytyy edes yrittää elää yhdessä.

Normaali järjestys on että ensin asutaan yhdessä jonkin aikaa ja sitten lisäännytään jos kumppani osoittautuu sopivaksi.

Vierailija
47/51 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen hieman kadutti kun tuli sua tylytettyä, mutta sehän olikin sitten hyvästä! Kyllä se teidän juttu siitä lähtee sujumaan!

Vierailija
48/51 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaa ihan itsestään vaan täytyy jotain nettipalstaa pitää ohjenuoranaan mutta ehkäpä basistilla ei omaehtoisesti ajatus kulje.

Vierailija
49/51 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se niin on, että kun mies ja nainen muuttaa saman katon alle ja on lapsia, niin MOLEMMAT aikuiset maksaa niiden lapsien ruoat, vaatteet ym perusjutut. Siinä ei erotella! Koska esim Kelan tukiinkin vaikuttaa puolison tulot, kyllä saa inissä siinä jos miehellä tulot n. 2500e kuussa ja naiselle ei myönnetä tukia sen takia, ja mies ei maksa ei-omien-lasten menoja!!

Ja joku minimi elatusapu, mitä se on, joku 120-130e/kk. Pretty small.

Mulla aikanaan oli pari sellaista suhteen yritystä/tynkää joissa uudesta miehestä ois tullu isäpuoli. Siihen tyssäs ajattelu yhteisestä tulevaisuudesta, kun hienovarasesti valottelin miten asiat on jos yhteen muutetaan.

Vierailija
50/51 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista se on kun on lapsia sinne sun tänne olo on rikkinäistä

Vierailija
51/51 |
19.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

auton, jos sellaisen tarvitsen. Ja varsinkin jos lapsen takia tarvitsen.

"Korvaukseksi" yhteisten lastemme hoidosta hän maksaa myös asuntolainamme ja ruokamme, ts. tienaa rahat joita käytän hänen tililtään. Toki lapsilisät ja hoitorahatkin menevät yhteiseen kulutukseen, ja minulle on tapana ostella kalliita lahjoja niillä miehelleni. Perhe on YHTEISYRITYS! Minä annan aikani ja kroppani käyttöön (synnytän ja imetän ja valvon öisin vauvojen kanssa), mies maksaa ja toki hoitaa myös osansa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme