Itkettää :'-(
Koko päivän kaikki on ollut päin hanuria.
Ahdistaa mahdollinen muutto. Siis että pitäisi siirtää omat kamat miehen kämppään.
Asumme vielä virallisesti erillämme ja minulla on "oma" kämppä.
Mutta kun ei tänne mahdu mitään tavaroita ennenkuin huonejärjestys on muutettu.
Järjestystä ei voi muuttaa ennenkuin "säätöhuoneesta" on romut raivattu.
Ja sitä päivää ei näytä tulevan.
Puolentoista neliön vessassakin pitäisi mulkkailla kaappeja että sinne saisi hoitopöydän.
Kaikkea vaan pitäisi tehdä, mutta...
Ei niitä varmaan jaksa enää viimeisillä viikoilla nysvätä.
Ei vaihtaa järjestystä eikä raahata muuttokuormia.
Pahin kyynelhana aukesi kun väittelimme minun autostani.
Siinä on katsastusta enää lokakuun alkuun ja pitäisi alkaa tehdä vuotavalle tankille jotain.
Rekisteriotteessa lukee että se on korjattava 01/09 mennessä...
Uutta tankkiakaan ei saa ja jos laittaa ehkä hieman laittoman "venebensatankin" takapaksiin, niin rattaat eivät sitten mahdu kyytiin kuin korkeintaan takapenkille ja siellä pitäisi matkustaa vielä 3v poikakin. Eikä siellä ole edes turvavyötä.
Voi luoja että raivostuttaa ja itkettää kun en voi koskaan voittaa missään lajissa!
Mies lähti keikalle ja minun pitäisi hakea hänet aamuyöllä.
Taidan hakea omalla autollani. Ihan oikein äijälle kun hän ei voi sietää sitä jesaripommia.
Työntäkööt musiikkivehkeensä vaikka hanuriinsa poikittain.
Tulee jesaripommissa ahdasta kun takapenkille survoutuu pitkä mies, salkku ja basso koteloineen.
Ärsytää!
Kommentit (51)
Ei kukaan viitsi "lohdutella" tuollain toimivaa äitiä.
Nämä ovat siis tulevaisuuden kauhukuvia joita itse pyörittelen pienessä hormonihuuruisessa mielessäni.
En tietenkään haluaisi kuljettaa poikaa turvavyöttömällä takapenkillä, enkä ole sitä vielä(!) tehnytkään. Ahdistaa vain kun en näe ratkaisua tuohon probleemaan. Eivät nämä e-äippärahat niin isoja ole, että ostaisin edes halpaa autoa :-(
päivä kerrallaan siivoatte yhdessä.
ja tarjoudu sinä hoitamaan autosi korjaukseen, jos kerran mies maksaa (jossei rahasta ole kiinni) ?
mutta siinä on ryhdistäydyttävä että lasta ei voi kuljettaa ilman istuinta!!
päivä kerrallaan siivoatte yhdessä. ja tarjoudu sinä hoitamaan autosi korjaukseen, jos kerran mies maksaa (jossei rahasta ole kiinni) ? mutta siinä on ryhdistäydyttävä että lasta ei voi kuljettaa ilman istuinta!!
Ei ole rahasta kiinni, mutta kun se on MINUN autoni.
Itse olen rahajuttuni sössinyt ja autoni hankkinut.
Nyt vain lusikoin sitä soppaa. Apuja ei tule.
Ja sitäpaitsi eihän MIEHELLÄ ole mitään hätää. Hänellähän on -08 auto!
Ei liikuta hänen hanuriaan minun -80 auto :-(
ootko ajatellu että sulla on tainnu tuo miehen valinta mennä ihan mettään?
Kerroit jo aiemmin tätä autoasiaasi jossain ketjussa, muistaakseni ennen nikkiäsi. Jo silloin ajattelin että kuinka voi nainen valita tuollaisen ääliömiehen joka ei arvosta naisensa ja lapsensa turvallisuutta että hommaisi auton jossa on edes riittävästi turvavöitä.
Piittaamaton mies sulla!
Kun tulette keikkapaikalta. Mä olin tosi aktiivinen kun jäin äitiyslomalle mutta se loppui tosi nopeeseen etkä sä enää voi mitään muuttolaatikoita kantaakaan.
jutelkaa ja ala tekee aikataulutusta. Jos miehelläsi on omakotitalo, yleensä siellä on aika hyvät varastotilat. Tee lista mitä tarvitset, sanot ukollesi pitää alkaa vauvaa varten ja jos hän puhuu kohta, kohta sanot että sinä voit tehdä tämän. Ja sitten teet. Jos tiedätte sukupuolen, siinä vaiheessa kun maalaat seinät esim sinisiksi, alkaa mieskin innostumaan. Ja autosta, yksinkertaisesti annat vaikka ukaasin, deadlinen tai mitä vaan. Selität miehellesi turvariskit.
Mäkin olet loistava jemmaamaan tavaraa ja sitten hyvä niitten myymisessä huutiksessa. Kun heti alat huonetta tyhjentää, on rippijuhlia varten tyhjä, eli tsemppiä ja se aikataulun tekemiseen.
ootko ajatellu että sulla on tainnu tuo miehen valinta mennä ihan mettään? Kerroit jo aiemmin tätä autoasiaasi jossain ketjussa, muistaakseni ennen nikkiäsi. Jo silloin ajattelin että kuinka voi nainen valita tuollaisen ääliömiehen joka ei arvosta naisensa ja lapsensa turvallisuutta että hommaisi auton jossa on edes riittävästi turvavöitä. Piittaamaton mies sulla!
Onko kaikilla muilla sellainen mies joka ostaisi akalleen auton?
Vaikka se maksaisi 500e? Sillä hintaa varmaan saisi sellaisen turvavyöllisen?
Jos rahaa olisi, niin epäilen, että miehelle on tuo lasten turvallinen kuljettaminen sen verran tärkeää, että ostaisi minulle vähintään jonkun paska-auton, jossa sentään on vyöt. Onhan hän ostanut pyörääni lastenistuimen ja neidolle kypäränkin, eikä hänellä itsellään ole pyörää, joten istuinta ei voi vaihtaakaan pyörästä toiseen..
Auto minulla siis jo on, joten ei ole ollut ostamiselle tarvetta. Niin ja kyllä 500e saa turvavyöllisen auton. Parisataakin riittää kyllä, sillä saa ihan toimivan, katsastetun auton. Tosin varmemminhan ne toimivat, jos maksavat hiemn enemmän. Ainakin kun pyöritään näissä satasten hintaluokissa. Mutta jos jompikumpi osaa vähääkään autoja katsella ja niiden toimivuudesta jotain sanoa, on halvan auton ostaminen ihan helppo juttu..
Onko kaikilla muilla sellainen mies joka ostaisi akalleen auton? Vaikka se maksaisi 500e? Sillä hintaa varmaan saisi sellaisen turvavyöllisen?
sillon kun vielä seurusteltiin alkutaipaleella. Pienihän se oli ja hinta tais olla just sen 500€. Nyt mulla vähän isompi ja pikkasen kalliimpi auto kun se edellinen lahos niin et korjaus ois maksanut enemmän kuin tämä uusi (2000€). Eli kyllä, mulla on mies joka osti mulle auton.
Kyse kun ei ole akasta vaan lapsista, kunnollinen normaali mies tahtoo tulevan lapsensa, lapsipuolensa sekä sen akkansa olevan turvallisella pelillä liikenteessä, se on sitä välittämistä.
mikä ongelma?
Ja äiti lasten kanssa kotosalla. Olisihan se ihan kiva päivälläkin hoitaa joitakin asioita tai muuten vain käydä jossain vaunumatkaa pidemmällä..
ootko ajatellu että sulla on tainnu tuo miehen valinta mennä ihan mettään? Kerroit jo aiemmin tätä autoasiaasi jossain ketjussa, muistaakseni ennen nikkiäsi. Jo silloin ajattelin että kuinka voi nainen valita tuollaisen ääliömiehen joka ei arvosta naisensa ja lapsensa turvallisuutta että hommaisi auton jossa on edes riittävästi turvavöitä. Piittaamaton mies sulla!
Onko kaikilla muilla sellainen mies joka ostaisi akalleen auton? Vaikka se maksaisi 500e? Sillä hintaa varmaan saisi sellaisen turvavyöllisen?
16 000 ja itselleen neljän tonnin "kotteron" jolla käy töissä. Meillä kun kuulemma pitää olla auto joka on turvallinen. =)
niin me muutkin rahattomat tehdään. :D
yhellä autolla selvitään siis!
Jos tilanne olisi tuo ja auton käyttö olisi välttämätöntä.
Meillä on itseasiassa sellainen tilanne että mies kulkee polkupyörällä töihin ja minä kuskaan lapset autolla. Koska niin on turvallisempaa. Ja sovittu on niin että jos hänkin tarvitsisi autoa ts. ei voisi ajaa pyörällä, otettaisiin vaikka lainaa että saataisiin kummallekin turvalliset autot.
Beaver, sun tilanteessas kammoksun sitä että miehesi ei taida tajuta mitä perhe merkitsee. Sitä että perhe on yhteisyritys, jossa kaikkien sen jäsenten hyvinvointi ja turvallisuus on yhtä tärkeää. Kuinka teillä on noin muuten sovittu että raha-asiat hoidetaan kun asutte yhdessä?
31
Kyse kun ei ole akasta vaan lapsista, kunnollinen normaali mies tahtoo tulevan lapsensa, lapsipuolensa sekä sen akkansa olevan turvallisella pelillä liikenteessä, se on sitä välittämistä.
Ja siksi ei voi käyttää miehen autoa, kun hän käy sillä töissä 3km päässä.
(jos saa taas syksyllä entisen hommansa takaisin)
Illalla tietysti voisi lainata, mutta päivät...
Jos tilanne olisi tuo ja auton käyttö olisi välttämätöntä. Meillä on itseasiassa sellainen tilanne että mies kulkee polkupyörällä töihin ja minä kuskaan lapset autolla. Koska niin on turvallisempaa. Ja sovittu on niin että jos hänkin tarvitsisi autoa ts. ei voisi ajaa pyörällä, otettaisiin vaikka lainaa että saataisiin kummallekin turvalliset autot. Beaver, sun tilanteessas kammoksun sitä että miehesi ei taida tajuta mitä perhe merkitsee. Sitä että perhe on yhteisyritys, jossa kaikkien sen jäsenten hyvinvointi ja turvallisuus on yhtä tärkeää. Kuinka teillä on noin muuten sovittu että raha-asiat hoidetaan kun asutte yhdessä? 31
Minulla on vanhaa exän aikaista asuntolainaa ja miehellä maksettu talo.
Minä kelan rahoilla ja mies käy töissä.
Molemmilla omat rahat, eli toisella paljon ja toisella vähän.
Ei kai oikeasti hänen pitäisi ostaa minulle autoa?
En ikimaailmassa edes usko, että hän ostaisi...
se ostaa sulle auton jolla voit lasta kuljettaa. Jos ei osta -> ei välitä.
Mitä hittoa sä sellaisella miehellä teet????
Älä nyt vaan vielä kerro, että teillä kumpikin maksaa omat kulunsa ja lasten, siis molempien, on sitten sun kuluja? Eihän?
31
Sehän tietää kuka sä olet.
Eli en ihan ymmärtänyt pointtia???
Ei kukaan viitsi "lohdutella" tuollain toimivaa äitiä.