Mistä syystä kollegasi vaihtoi työpaikkaa/lopetti työt työpaikallasi?
Kommentit (17)
Narsistinen esimies. Klisee mutta usein totta. Lähdin sitten itsekin.
Huono esimies ja kyllä, vaihdan itsekin paikkaa.
Esihenkilö alkoi vainota täysin kohtuuttomassa mittakaavassa ja työnteko kävi mahdottomaksi. Toinen kollega lähti samaisen esihenkilön takia, koska tiesi ettei tule tämän henkilön alaisuudessa koskaan ylenemään.
Yksi jäi eläkkeelle, toinen sai potkut. Itse olen vaihtamassa alaa.
Ensin halusi itse vähentää tunteja osa-aikatyössä ja niitä vähennettiin. Sitten halusikin taas enemmän, muttei saanut enää, niin lopetti.
Etätyö muutettiin takaisin toimistolle pakolliseksi, monet nosti kytkintä. Kodareita.
Ei päässyt meidän firmassa uralla eteenpäin, vaikka halusi, ja sitten sai paremman paikan muualta.
Teki käsittämättömän nolon mokan ja jäi siitä kiinni esimiehille. Jäi saikulle ja lähti. Nolo homma oli.
Tavattoman laiska ja aikaansaamaton myöhästelijä suuttui ja irtisanoutui, kun ei saanutkaan esimiehen pestiä. Meni kilpailevaan firmaan töihin ja sai monoa sieltä koeajalla. Eipä jäänyt kenellekään ikävä häntä.
Vierailija kirjoitti:
Teki käsittämättömän nolon mokan ja jäi siitä kiinni esimiehille. Jäi saikulle ja lähti. Nolo homma oli.
Minkälaisen mokan?
Vierailija kirjoitti:
Työpaikkakiusaaminen.
Onneksi lähti/lähdit.
Vierailija kirjoitti:
Etätyö muutettiin takaisin toimistolle pakolliseksi, monet nosti kytkintä. Kodareita.
Tämmöistä on käynyt. Jotkut ehtivät muuttaa korona-aikana aika kauas toimistolta, kun ennen asuivat lähellä. Toisaalta uusi työpaikka löytyi helposti.
Pitkään talossa olleen koodarin hommia on kyllä raskasta organisaation ottaa hallintaan. Voi olla vuosien kipuilu.
Olemme alalla, jossa lähes kaikki ovat määräaikaisia ja töitä otetaan sieltä mistä kulloinkin saadaan. Sen takia kolleegat menevät ja tulevat ja menevät ja tulevat taas. Kaikki kiertävät viittä suomalaista ja muutamaa ulkomaista työnantajaa.
Tuli uusi "mulkku" (pomo) kaksi kaveria lähti ennen minua. Oltiin oltu yli 10v kaikki ennen lähtöä.
Työilmapiiri