Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Anteeksi vain suomalaiset naiset

Vierailija
18.07.2009 |

mutta miksi vakiintuneet/naimisissa olevat ja lapselliset suomalaiset naiset ovat HYVIN usein maatiaisen näköisiä ja/tai pullukoita. Kun taas lapsettomat ja vapaat naiset ovat täysin päinvastaisia. Onko suomalaisilla miehillä huono maku vai missä on vika?

Kommentit (74)

Vierailija
1/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki poikkeuksiakin on...

Vierailija
2/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

missähän päin ap asustelee? täälläpäin ainakin laittaudutaan, jkl

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vapailla ja lapsettomilla vielä haku päällä?

Vierailija
4/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vapailla ja lapsettomilla vielä haku päällä?

vaikka haku onkin jo loppunut:)

t. ap ja vakiintunut

Vierailija
5/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

katsonut miltä suomalaiset miehet keskimäärin näyttävät?

Vierailija
6/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelevat että jos laittautuu niin heti yrittää iskeä ja eivät siis yritä :D

Vierailija
7/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka siis nai suomalaisen suunnittelijan.

Aikansala elanytta tietoa sinulla kuitenkin ap. Naisia loytyy joka lahtoon. Olen asunut yli vuosikymmenen ulkomailla ja huomannut, etta suomalaisissa naisisa on kylla paljon kauniita, itsestaan huolta pitavia, upeita ilmestyksia.

Monet naiset nayttavat sporttisilta, energisilta, perusterveilta ja upeilta. Taalla nykyisessa asuinpaikassani ei sellaista nae kuin aniharvoin. Nuoret naisetkin vaikka ovat hoikkia ovat jo pienen ylimaaraisen rasvakerroksen peitossa, joka vain odottaa rajahtamistaan.

Elakoon suomalainen nainen! Upeita olette.

T. Kanssasisko valtamerten takaa

Vierailija
8/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisissa olisi upeita ilmestyksiä vaan sitä, että kaikki vaatimattomamman näköiset naiset ovat niitä jotka ovat naimisissa.

Vierailija
9/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden eteläpuoella (esim. Tallinna ja Riika) naiset näkevät vaivaa ja laittvat rahaa ulkonäköönsä. Siellä sitten isoäidit kitkuttavat ja hoitavat lapsenlapsiaan ja nämä turhuke-eukot laittavat viimeiset rahansa itseensä ja näkevät loppukuun nälkää...

Minulla on rahaa säästettynä mm.lapseni elantoon ja koulutukseen. Pidän sitä arvokkaampa asiana kuin narsistista itsensä satsaamista. Joku voi sanoa, että Suomessahan on ilmainen koulutus. Ei ole kohta.

Vierailija
10/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisissa olisi upeita ilmestyksiä vaan sitä, että kaikki vaatimattomamman näköiset naiset ovat niitä jotka ovat naimisissa.

Tosin liikun enimmakseen Suomessa kaydessani paakaupungin alueella ja muutoinkin isommissa taajamissa.

TOisaalta hyva niin. Vaatimattoman nakoiset naiset ovat kuulemma eri petoja vallyjen valissa, nain olen isojen poikien kuullut kertovan ;)

Vierailija
11/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lahden eteläpuoella (esim. Tallinna ja Riika) naiset näkevät vaivaa ja laittvat rahaa ulkonäköönsä. Siellä sitten isoäidit kitkuttavat ja hoitavat lapsenlapsiaan ja nämä turhuke-eukot laittavat viimeiset rahansa itseensä ja näkevät loppukuun nälkää... Minulla on rahaa säästettynä mm.lapseni elantoon ja koulutukseen. Pidän sitä arvokkaampa asiana kuin narsistista itsensä satsaamista. Joku voi sanoa, että Suomessahan on ilmainen koulutus. Ei ole kohta.

pyöräily, ulkoilu tms. ei paljoa maksa. Meikkejäkin saa ihan marketeista halvalla ja hiusten peseminenkään ei kovin paljoa maksa.

Vierailija
12/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on sen verran kiiru työn ja lasten ja huushollin kanssa, ettemme ehdi emmekä viitsi laitella itsiämme.

Vierailija
13/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuorissa naisissa on nykyään todella paljon jo hyvin ylipainoisia!! Esim. uusia ylioppilaita kun keväällä katseli niin todella moni oli koko XXL...omana kouluaikanani ei näitä pullukoita ollu kuin 1-2....itse olin vielä ylppäriaikaan todella hoikka...160cm / 47kg....mutta lapsenteon myötä olen tukevoitunut...ihan samalla lailla syön kuin aina ennenkin. Kai sitä on aineenvaihdunta muuttunut ...

Vierailija
14/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä pikkupaikkakunnalla on siistimmän ja laihemman näköistä porukkaa liikkeellä.

Helsingistä olen kotoisin, että synnynnäisestä maalaisuudestakaan ei tämä näkemykseni voi olla lähtöisin.

Vierailija
15/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko se niin, että lopulta suomalainen mieskin arvostaa jotain muuta kuin peiliin tuijottavaa oman navan tonkijaa ja keikailijaa. Kyllä ne ns. tavallisen näköisetkin naiset pitävät huolta itsestään, mutta meikkaamiseen ja laittautumiseen menee 1.5 tunnin sijasta vain 15-30 minuuttia. Minusta nuoret naiset laittavat itseään aivan liikaa. Yrittävät ihan liikaa ja lopulta ulkoasu on vain huonon itsetunnon käärinliina. Elämä jää elämättä, kun yritetään esittää jotain muuta kuin on. Ja suomalainen vartalo ei ole aivan samanlainen kuin etelä-euroopassa. Toisaalta ei ole suomalisen miehenkään.

Ja, oletko kuullut, että täällä suomessakin on toimiva lentokenttä, josta lähtee lentoja pois maasta. Vaihda maisemaa, jos sielusi ei lepää ja ihmiset ahdistaa.

Vierailija
16/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskollinen että kimpassa pysytään?

Yleensä pullukalla ja tavallisella naisella on samanlainen mies. Siinähän ovat ihan toisiaan varten ja jos silleen toisilleen kelpaavat niin ei mua vois vähempää liikuttaa se.

Vierailija
17/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhdas ja siisti, persjalkaisuus tulee geeneistä, näistä sääristä ei saa venakon koipia edes Rolf Nordström.

Vierailija
18/74 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etten päästä itseäni lihomaan, meikkaan aina ulos lähtiessäni, kiinnitän huomiota pukeutumiseeni (= naisellinen ja seksikäs).

Avioliitot vaan tuppaavat olemaan pitkiä ja miehillä on tapana kyllästyä. Vaikka olisi minkä missin saanut kainaloon, niin ei se yksi ja sama nainen jaksa sytyttää vuosi toisensa jälkeen.

Minä en koe että saan miestäni mitenkään havahtumaan tv:n ääreltä, silmiä syttymään tai suuta huokailemaan, vaikka olisin omasta mielestäni laittautunut oikein vetävän näköiseksi. Voisin kuvitella että moni miestään rakastava ja sitoutunut nainen ikään kuin luovuttaa ja ajattelee, ettei sillä enää ole merkitystä, kuitenkaan, miltä näyttää. Ja niinhän ne miehetkin uskottelevat. Kun niitä ei enää kiinnosta, vaimo kysyy "olenko lihonut" ja mies vastaa "et ole" ja sitten käydään se keskustelu, jossa mies vakuuttaa, että rakastaa naista juuri sellaisena kuin se on. Ja nainen haluaa uskoa tämän.

Itse laittaudun, valitettavasti en enää miestäni varten, mutta siksi, että haluan tuntea yhä itseni upeaksi. Vuosia tulee kokoajan lisää, mutta toivon että minulla on vielä edessä paljon niitä hetkiä, että kerään miesten katseita, saan heidät ajattelemaan, että tuossa on haluttavan näköinen nainen.

Omalle miehelleni en valittettavasti ole enää mitään uutta, ihmeellistä, vaikka hän mekaanisesti tarvittaessa toisteleekin, että näytän "upealta".

Vierailija
19/74 |
16.08.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi minusta tällainen tälläytymisvaatimus (joka sanahelinällä esitetään vain 'laittautumisena' tai 'itsestä huolehtimisena') loukkaa sekä naisia että miehiä.

Lienee tietysti turha väittää naisille, jotka ovat saaneet asiasta niin ison pakkomielteen, että kokevat tarpeelliseksi lytätä muita naisia, että on ihan todella olemassa miehiä, jotka ajattelevat yläpäällään. Heille naisellisuus ja seksikkyys voi merkata ihan muita asioita kuin hametta, pitkää tukkaa, meikattua naamaa ja timmiä kroppaa.

Meilläkään mieheni ei juurikaan pidä meikatuista naisista. (Tästä huolimatta meikkaan ajoittain itsekin, koska teen sen omaksi ilokseni.) Hän pitää pyöreämmästä vartalosta, koska kokee sen naisellisemmaksi. Hänelle on aivan sama onko hame vai housut. jne.

Uutinen: Miehetkin ovat yksilöitä, joilla on erilaisia mielipiteitä ja tuntemuksia naisellisuudesta ja seksikkyydestä.

Uutinen 2: Ihan yhtä lailla muualla Euroopassa on naisia, jotka laittautuvat ja eivät laittaudu. Kaduilla näkee jos jonkinnäköistä menijää maassa kuin maassa. Ei suomalaiset naiset ole mikään poikkeus.

Vierailija
20/74 |
18.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä itsestään huolehtiva ja siisti nainenkin voi olla hyvä äiti, jonka elämän pääprioriteetit on työssä ja perheessä. Mielestäni ei ole yhtään pinnallista huolehtia esim. painostaan ja kunnostaan. Jaksaa lastenkin kanssa kauemmin ja elää pidemmän aikaa kuin liikkumaton sohvaperuna.