Mervi Katainen näyttää aika vanhalta ollakseen raskaana.. onko iästä tietoa?
Kommentit (66)
Mä oon syntynyt 1971 ja myös raskaana. tosin tämän seitsemännen jälkeen mut saa steriloida, ettei vaan enää koskaan...
luulette olevanne itse niin hirmuisen nuoren näköisiä että.
Mervi on ihan ikäisensä näköinen.
Mie luulin että se on viiskymppinen :)
luulette olevanne itse niin hirmuisen nuoren näköisiä että.
Mervi on ihan ikäisensä näköinen.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200907189948672_uu.shtml
ps. minä OLEN nuori ja nuoren näköinen kun olen 22.
Musta Mervi on just sen näköinen, ettei siitä pysty yhtään sanomaan ikää. Olisin voinut veikata mitä vain 25-40 vuoden väliltä.
Näyttää todellakin nelikymppiseltä tuossa linkin kuvassa :)
itse olevansa nuoren näköisiä. ;)
Musta Mervi on just sen näköinen, ettei siitä pysty yhtään sanomaan ikää. Olisin voinut veikata mitä vain 25-40 vuoden väliltä.
Itse olen 42-v, joskin yleensä ihmiset luulevat minun olevan vielä n. 37-vuotias... Ihan hyvä vaan, eivät vieraat ainakaan ihan niin kauhistu raskauttani.
€=OP
itse olevansa nuoren näköisiä. ;)
Todella "kekseliäs" tapa loukata. Toivottavasti saat elämäsi niin hyvälle mallille, ettei tarvii ministereiden puolisoita kadehtia.
Näkeehän sen nyt sokeakin, ettei tuo nainen yli nelikymppinen ainakaan ole. Sen puoleen neljävitosetkin voivat vielä parhaassa tapauksessa raskautua, ja kyllä niiden naama näyttää hieman toiselta kuin tuon naisen.
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1711759
Tässä vähän freesimpi otos.
Tosi eläkeläisen näköinen tässä ;)
Mervistä löytyy oikein edustaviakin kuvia. Ja meistä kaikista löytyy varmaan edustavia ja vähemmän edustavia otoksia. Onneksi omat kuvat ei päädy ruodittaviksi tällaisille palstoille.
että, viestin on aloittanut joku ilkeämielinen tutun tuttu tms.
salama päin naamaa tuskin kaunistaa meistä ketään
Onnellista odotusaikaa Kataisen perheelle. Kunpa heille siunaantuisi demarilapsi ;)
ekan linkin kuvassa näyttää n. 60-vuotiaalta ja jälkimmäisessä n. 45-vuotiaalta.
Mervi on syntynyt vuonna 1978.