Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nännipihan ympärillä mustia karvoja - olenko ainoa nainen?

Vierailija
08.07.2015 |

Joudun säännöllisesti nyppimään nännipihan ympärillä kasvavia mustia ihokarvoja. Varmaan kymmenisen vakituista karvaa kasvaa molemmilssa rinnoissani. Ja olen siis nainen.

Kuinka yleistä tämä oikein on? Vai olenko totaali friikki? Karvat ovat tummentuneet vuosien aikana, joskus aikoinaan ne olivat vaaleampia, nyt nelikymppisenä ihan tummia. Millä karvat saisi lopullisesti pois?

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:25"]

Voi hyvää päivää sentään. Tiettekö, että mä tapasin jokin aika sitten seitsemänvuotiaan lapsen, joka ei tiennyt, että naisillakin kasvaa säärissä karvoja. Että eiköhän se ole lähinnä tämä hysteerinen karvattomuuskulttuuri, joka on epänormaalia.

[/quote]

No en tiennyt minäkään 7-vuotiaana varmaan mitään sellaista. Suomessa on niin vaaleaa porukkaa, että vaaleat, hentoset karvat ei välttämättä pistä niin silmiin vaikka niitä ei joka päivä sheivaa. 

Vierailija
22/40 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:25"]

Voi hyvää päivää sentään. Tiettekö, että mä tapasin jokin aika sitten seitsemänvuotiaan lapsen, joka ei tiennyt, että naisillakin kasvaa säärissä karvoja. Että eiköhän se ole lähinnä tämä hysteerinen karvattomuuskulttuuri, joka on epänormaalia.

[/quote]

Mitä outoa ap:n aloituksessa on?! Rinnat nyt on aika epätyypillinen paikka naisten karvoille, joten ei ihmekään että ihmetyttää... Minullakin heräs huoli omista nännikarvoista joskus. Ei siinä ole mitään päiviteltävää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olenko ainoa nainen" no öö, et?

Vierailija
24/40 |
08.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin kasvaa! Alkoi joskus teininä, vaikka olen todella vaalea. Nypin ne aina pois sitä tahtia kun ne ilmestyy!

Vierailija
25/40 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä ne tarvii nyppiä pois? Pelkäätkö että rintaasi imevä vauvva rupeaa osoittelemaan niitä naureskellen pilkallisesti ja rientää kertomaan havainnostaan napureillesi?

Vierailija
26/40 |
26.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

et. Kivuttomammin ne voi leikata kynsisaksilla.

Vierailija
27/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huollehdi vain ettei nännin likelle ilmesty mustia tatuja, karvat siinnä ovat ihan normaalin näköisiä. Sitä paihti karvojen nyhtö on monasti pelkkää ankeutusta käytännössä, kah et itte nähnne niitä sdamoin silmin kuhin vaikka aviomiehhesi

Vierailija
28/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huollehdi vain ettei nännin likelle ilmesty mustia tatuja, karvat siinnä ovat ihan normaalin näköisiä. Sitä paihti karvojen nyhtö on monasti pelkkää ankeutusta käytännössä, kah et itte nähnne niitä sdamoin silmin kuhin vaikka aviomiehhesi

Ap on yleinen nainen. Karvat haittaa pisneksiä.

Vierailija
29/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on hyvin yleistä. Tosin mulla ennen oli rinnoissa ihan vähän karvoitusta, mutta nyt lasten saannin jälkeen ne ovat kadonneet. Jokin hormonaalinen juttu? Muu karvoitus on pysynyt entisenlaisena tai ehkä aavistuksen vähentynyt.

Vierailija
30/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tuo on hyvin yleistä. Tosin mulla ennen oli rinnoissa ihan vähän karvoitusta, mutta nyt lasten saannin jälkeen ne ovat kadonneet. Jokin hormonaalinen juttu? Muu karvoitus on pysynyt entisenlaisena tai ehkä aavistuksen vähentynyt.

Tästä kyllä nyt pitäs saada kuva.

Vierailija
31/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisiä ne on. Mullakin kasvaa toisinaan muutama satunnainen tumma karva rinnassa. Mut ku olin aikanaan töissä huslabilla ja otin paljon EKGtä niin siinä huomas kyl et todella monilla naisillakin oli karvoja rinnasta, just sellasia yksittäisiä tai muutamia ja luulen, et kaikki niistä ei ees ollu huomannu sellasen karvan omistamista kun karvat saatto olla 2cm pitkiäkin

Vierailija
32/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme toi on. Kasvaahan monella naisella viikset ja partakin. Onneksi ei vielä minulla.

Ei minullakaan "onneksi kasva", mutta yllättäen olikin nännien ympärillä järkyttävän pitkiä karvoja kolme. Tuntuu että ihan taivaalta tipahti yks kaks. Samanlainen kasvaa polvessa päivässä ilmestyi ja oli järkyttävän pitkä, nyppiä saa melkein joka päivä 

Vierailija
33/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleisiä ne on. Mullakin kasvaa toisinaan muutama satunnainen tumma karva rinnassa. Mut ku olin aikanaan töissä huslabilla ja otin paljon EKGtä niin siinä huomas kyl et todella monilla naisillakin oli karvoja rinnasta, just sellasia yksittäisiä tai muutamia ja luulen, et kaikki niistä ei ees ollu huomannu sellasen karvan omistamista kun karvat saatto olla 2cm pitkiäkin

Ensinnäkin miten ei muka voi huomata 2cm karvaa? Ja toisekseen eikö sulla ollut töitä tehtävänä, kun oli aikaa laskea ja mittailla toisen karvoja??!

Vierailija
34/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mitä ihmettä piditkö sinä lukua ihmisten karvoista?

Vierailija
35/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kannata, voi tulla itku teille jonneille.

Vierailija
36/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi olkoon mikä gorilla :(

Vierailija
37/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näissä ketjuissa pitäisi AINA olla kuvat mukana!

terveisin Nännipihan talonmies 

Vierailija
38/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän ne vähän väkisin näkyvät siinä, kun ne elektrodit laitetaan siihen rintojen viereen.

-eri

Vierailija
39/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä kannata, voi tulla itku teille jonneille.

Ei mul oo koskaan tullu runkkaamisesta itkua. Onko sulle?

Vierailija
40/40 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän ne vähän väkisin näkyvät siinä, kun ne elektrodit laitetaan siihen rintojen viereen.

-eri

Näkyy varmaan joo. Mutta kyllä nyt ammattilaisella luulisi olevan muutakin mietittävää, kuin pitää kirjaa ihmisten karvoista. Vai niinkö sitä ihan sitten kahvihuoneessa päivitellään kun oli sillä yhdelläkin peräti kolme karvaa!