Nännipihan ympärillä mustia karvoja - olenko ainoa nainen?
Joudun säännöllisesti nyppimään nännipihan ympärillä kasvavia mustia ihokarvoja. Varmaan kymmenisen vakituista karvaa kasvaa molemmilssa rinnoissani. Ja olen siis nainen.
Kuinka yleistä tämä oikein on? Vai olenko totaali friikki? Karvat ovat tummentuneet vuosien aikana, joskus aikoinaan ne olivat vaaleampia, nyt nelikymppisenä ihan tummia. Millä karvat saisi lopullisesti pois?
Kommentit (40)
oletko siis tumma vai vaalea muuten?
Joo mullaki kasvaa niitä! Nypin ne aina pinseteillä pois :) varmaan on iha normaalia. Eihän sitä sitten edes huomaa kun ne on nypitty ä.
mulla on toisessa rinnassa kolme mustaa karvaa. niillä on nimetkin ;) ne putkahti tuossa parinkympin ikäisenä ja aina ne jukertaa takaisin vaikka nyppään, annan siis olla. miestä ällöttää :D sillä on itsellään vaaleanruskeita rintakarvoja, taitaa olla vaan kateellinen!
Aika yleistä tuo on (vaikka tähän kohta ilmestyykin 20 "ei mulla vaan" -viestiä perään).
No ei. mitä te taas sekoilette. nainen jolla kasvaa rintakarvat on muka normaalia
Minulla kasvaa, ja kasvaa muuten paljon muuallakin. Tv diagnoosina vaikea pcos
Mulla on kanssa, olen tummatukkainen joten kaikki muutkin karvat ovat tummia, viiksiäkin pukkaa.
Mikä ihme toi on. Kasvaahan monella naisella viikset ja partakin. Onneksi ei vielä minulla.
Mulla myös :) Siis alle 10 vakituista mustaa karvaa, muutama tosi vahvoja :( Tuli jo teini-ikäisenä ja nypin pinseteillä pois aina kun ilmestyy. Olen melko vaalea muuten, mutta isäni karvoituksen perinyt yök :( Siis vahvat ja tiheät karvat muutenkin säärissä, kainaloissa jne. Mutta tottunut karvanpoistoihin, vaikka isohko homma onkin..
Voi hyvää päivää sentään. Tiettekö, että mä tapasin jokin aika sitten seitsemänvuotiaan lapsen, joka ei tiennyt, että naisillakin kasvaa säärissä karvoja. Että eiköhän se ole lähinnä tämä hysteerinen karvattomuuskulttuuri, joka on epänormaalia.
Mullakin on. Ei tuo mikään onglema ole, ne on helppo nyppiä. Ongelma on se, kun parta kasvaa. Iän myötä vain pahenee.
En usko että olet, maailman väestöstä noin puolet on naisia.
Mullakin kasvaa, samoin viikset. Pco löytyy.
kasvaa mullakin. lisäksi tulee finnejä rintoihin :(
Et ole. Väittäisin ettei tältä palstalta löydy mitään eikä ketään, jolla olisi jokin yksittäinen asia, jota ei jollain muulla olisi. Se on vasta kaikki asiat ja ominaisuudet yhdessä, jotka tekevät meistä kaikista uniikkeja kukkasia :)
[quote author="Vierailija" time="08.07.2015 klo 10:16"]Minulla kasvaa, ja kasvaa muuten paljon muuallakin. Tv diagnoosina vaikea pcos
[/quote]
Täällä kohtalotoveri joka taistelee karvoja vastan toivottomana. :/ Mutta onnekai ei tän vakavampaa kuin liikakarvoitusta vain.. yritän aina itseäni lohduttaa sillä. :P
Friikki? no en tiedä. Outo ainakin olet