Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ärsyttävät tavat

Vierailija
17.07.2009 |

Nyt on alkanut suunnattomasti ärsyttää mieheni tietyt tavat. Yhteiseloa takana miltei 10 vuotta ja aika samanlaista on ollut hänen käytöksensä koko ajan.

Eli Viikonloppuisin juo joka pe ja la sikspäkin olutta, 0,5 l:n tölkkejä. Siis molempina päivinä. Muutoin ei juo, eikä käy kuin ehkä 1-2 kertaa vuodessa ystäviensä kanssa jossain. Eli sikäli ok, ei ole varsinaisesti paljoa edes humalassa tuosta määrästä, mutta...

Jos menen hänen kanssaan esim. saunaan, niin yleensä alkaa siellä kiukutella ja haastaa riitaa. Aiheeksi riittää ihan joku olematon. Olen yrittänyt olla reagoimatta asiaan ja vaikka kuinka hyvällä tuulella itse menisin sinne, alkaa aina meuhkata jostain. Lopulta olen ihan kypsä ja haluan lähteä löylyistä pois ja sitten moittii siitä, että minun kanssani ei voi mistään keskustella. Ei paljon huvita keskustella, kun alkaa tulla syytöksiä milloin mistäkin asiasta ja hän esittää asiat aina hirveän kireästi ja niin, että tulee väistämättä paha mieli.

Hän ei ole kovin aktiivinen petipuuhissa, seksiä 1-2 kertaa viikossa ja ne ajoittuvat AINA noihin pe tai la-iltaan, kun hän on ensin juonut ne oluensa, ollaan riidelty, minä itkenyt, hän yrittänyt sovitella ja vasta sitten usein sovintoseksiä. Ok, välillä illan päätteksi niinkin, että riitaa ei ole ollut, mutta riitaa nykyään tosi usein.

Jotenkin olen niin kypsä tuohon tyyliin. Arkena en suurinpiirtein saa halausta edes häneltä, ei halua istua vierekkäin sohvalla, hieroa, hiplata hiuksia tai ylipäänsä mitää mukavaa koskettelua ilman seksiä on tosi vähän.

Esileikkejäkään ei siihen seksiin juuri sisälly, hänen käsityksensä esileikeistä on, että kiihotun, kun hän vähän tökkii kikkelillään alapäätäni. Olen jotenkin aivan kyllästynyt!

Hänellä on stressaava työ ja siksi viikonloppuna kai purkaa paineensa minuun. Muuten ihan hyvä isä lapsille ( no vähän laiska tekemään heidän kanssaan juttuja välillä ) ja asiallinen, vastuuntuntoinen mies muuten, mutta käytös vaan välillä tosi kylmää. Monet itkut olen kyllä itkenyt hänen vuokseen.

Kohta hän taas avaa ne oluensa, en taida jaksaa mennä sinne saunaan. Monesti tuntuu, ettei hän minua sinne edes halua vaan viihtyy yksinään...

Muilla vastaavaa? Tai olisi kiinnostavaa kuulla mitä mieltä olette tuollaisesta käytöksestä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä samaa :(

Vierailija
2/2 |
17.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää lisäksi se, että olen ihan kivan näköinen ja mies ei sano koskaan ulkonäöstäni mitään positiivista, ei kyllä arvostelekaan, mutta ei mitään tyyliin, oletpa kivannäköinen, kiva kampaus, vaatteet jne. Muut ihmiset huomioivat tuollaisia seikkoja, mutta ei mieheni. Tulee tunne, että haluaa tahallaan latistaa minua, tai sitten on vain niin moukka, ettei tajua koskaan kehua. :( ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi seitsemän