Olen rakastunut toiseen mieheen. Meillä 3 lasta..
Ihan hirveä tilanne. Olen rakastunut mieheen..toiseen. En ole naimisissa vaan parisuhteessa ja meillä on kolme lasta.
Onko vastaavassa tilanteessa olevia? Olen harkinnut eroa. Olo on hirveä enkä tiedä miten selviän tästä tilanteesta.
Kommentit (77)
sinä elämään niinkuin vastuullinen aikuinen elää. Siinä pillu vie naista.
opettele lukemaan.
Sano uudelle miehelle, että ette pidä nyt kuukauteen mitään yhteyttä, koska haluat selvitellä tunteitasi. Hän kyllä ymmärtää tämän, jos on oikeasti kiinnostunut ja halua sinun parastasi. Muista myös pysyä päätöksessä olla ottamatta yhteyttä.
Kuukauden aikana yrität löytää sen ensihuuman ym. omasta suhteestasi. Viette esim. lapset hoitoon ja lähdette jonnekin kaksin vkl:si. Puhutte ja ennen kaikkea harrastette seksiä. Puolisolle ei tarvitse uudesta ihastuksesta (oletko varma, että se on rakkautta?) kertoa tässä vaiheessa, mutta voit sanoa, että liittonne tuntuu väsähtäneeltä ja, että teidän pitäisi viettää enemmän aikaa yhdessä.
Kun olet kuukauden (tosissasi) yrittänyt, voit pohtia uudelleen suhdettasi tähän toiseen mieheen. Onnea matkaan! :)
olemme olleet mieheni kanssa reilut viisi vuotta yhdessä ja jo nyt on tällaista.
Ette ehkä ole ehtineet hoitaa parisuhdettanne? Olette väsyneitä? Miten ihmeessä sinulla riittää energiaa toiseen mieheen?
parin-kolmen vuoden päästä tuntuu sitten ihan uudelta, sitten voi taas vaihtaa uutta munaa tötteröön. Kun siltä kerran tuntuu.
hyväksyin sen miltä minusta tuntuu ja yritän minimoida vahingot.
Vaikutat todella mielenkiintoiselta ihmiseltä. Saisinpa tavata lapsesi - varmaankin onnellisia, tasapainoisia, fiksuja ja tiedostavia, kun äiti on noinkin vastuullinen ja aikuinen.
Älä tule muiden pilluista puhumaan, kun et niistä mitään tiedä :) Onko joku puhunut seksistä tässä ketjussa?
minulla on onnellinen ja tasapainoinen parisuhde ollut jo yli 20v. Ei ole tarvetta juoksenella vieraissa. Sinunkaltaisiasi ikuisesti elämäänsä ja parisuhteisiinsa tyytymättömiä ruikuttajia kuuluu valitettavasti tuttavapiiriin pari kappaletta. Aina löytyy miehestä jotakin vikaa ja aina pitää etsiä uutta ukkoa putkeen. Naisissa itsessäänhän ei ongelma ole. Ja lapsia pukataan joka toiselle ja raahataan kodista toiseen.
Mutta onnea valitsemallasi tiellä! Käytä kondomia.
Vaikutat todella mielenkiintoiselta ihmiseltä. Saisinpa tavata lapsesi - varmaankin onnellisia, tasapainoisia, fiksuja ja tiedostavia, kun äiti on noinkin vastuullinen ja aikuinen. Älä tule muiden pilluista puhumaan, kun et niistä mitään tiedä :) Onko joku puhunut seksistä tässä ketjussa?
Tästä tuli nyt valitettavasti tällainen av-ketju pahimmillaan, mutta täältä löytyy parempiakin ketjuja aiheesta. Sellaisia, joissa oikeasti keskustellaan.
Mutta sanoisin sinulle (kuten moni muukin) että harkitse tarkkaan mitä teet. Pohdi syitä ja seurauksia, mieti minkä asioiden kanssa voit elää ja minkä et. Mikä tekee sinut onnelliseksi pitkällä tähtäimellä? Haetko elämääsi nyt täydennystä vai oletko oikeasti löytänyt jotakin merkittävää itsestäsi?
Joudut tekemään tärkeitä päätöksiä arvailujen varassa, tulevaisuutta ei voi ennustaa. Hae tietoa eri näkökulmista, kuuntele ihmisten tarinoita ja käy erittelemässä ongelmaa terapeutin kanssa. Rakenna itsellesi skenaariot tulevaisuudesta kummankin vaihtoehdon kanssa, paras mahdollinen ja pahin mahdollinen tulos huomioiden. Anna päätökselle aikaa, aikaa, aikaa.
Se, että jättäisit yhteydenpidon toiseen mieheen vaikkapa kuukaudeksi, voi olla hyvä testi. Se saattaa kuitenkin vain vahvistaa tunteitasi, mikä toisaalta edistää päätöksen tekoa sekin.
Ja vielä, yritä eritellä tunteitasi: mikä johtuu syyllisyydentunteesta, mikä muutoksen pelosta, mikä vaihtelunhalusta, mikä tyytymättömyydestä itseen tai elämään yleensä. Mitkä asiat tekisivät nykyisestä suhteestasi onnellisen, mitä voi muuttaa? Tämä on pitkä vuoristorata ja vaatii aikaa, sen lisäksi ristiriitaisuus on raskasta.
Neuvo siitä, että harrastaisit miehesi kanssa seksiä on ainakin minusta vähän outo - seksi on hankalaa jos mielessä on toinen.
Ja nämä nyt siltä joka erehtyi täällä tekemään tunnustuksia ja jota nyt lyödään urakalla
Nostan oikeasti hattua - mikäli olet oikeasti onnellinen. Olet joko osannut tehdä nuorena oikean valinnan tai sitten olet vain perustyytyväinen ihminen. Itseilmaisusi ei ainakaan tue jälkimmäistä.
minulla on onnellinen ja tasapainoinen parisuhde ollut jo yli 20v. Ei ole tarvetta juoksenella vieraissa. Sinunkaltaisiasi ikuisesti elämäänsä ja parisuhteisiinsa tyytymättömiä ruikuttajia kuuluu valitettavasti tuttavapiiriin pari kappaletta. Aina löytyy miehestä jotakin vikaa ja aina pitää etsiä uutta ukkoa putkeen. Naisissa itsessäänhän ei ongelma ole. Ja lapsia pukataan joka toiselle ja raahataan kodista toiseen.
Mutta onnea valitsemallasi tiellä! Käytä kondomia.
Minä olen ollut kahdessa parisuhteessa, tässä jälkimmäisessä yli 10 vuotta. Lapset ovat olleet tervetulleita ja toivottuja, enkä ole enää ajatellut lisää hankkia. En myöskään ole ruikuttanut nykyisessä suhteessani tai edes haaveillut kenestäkään toisesta. Merkkejä suhteen rakoilemisesta on ollut pitkään, mutta kieltäydyin näkemästä niitä. Siksi tämä tapahtunut olikin niin yllättävää. Sitäpaitsi tiedostan kyllä hyvin omat ongelmani, itse asiassa löydän puutteita helpommin itsestäni kuin muista.
Ehkä sinäkään et pohjimmiltasi ole onnellinen, et vain suostu olemaan onnetonkaan. Mutta ole huoleti, noin negatiivisella asenteella, aggressiivisella itseilmaisulla ja juntilla kielenkäytöllä sinuun tuskin kukaan rakastuukaan. Voit siis jatkaa parisuhdettasi vielä toiset 20 vuotta. Tule onnelliseksi!
Vaikutat todella mielenkiintoiselta ihmiseltä. Saisinpa tavata lapsesi - varmaankin onnellisia, tasapainoisia, fiksuja ja tiedostavia, kun äiti on noinkin vastuullinen ja aikuinen. Älä tule muiden pilluista puhumaan, kun et niistä mitään tiedä :) Onko joku puhunut seksistä tässä ketjussa?
mutta meni kyökkipsykologia nyt ihan vituralleen! =D Hupaisaa luettavaa kylläkin.
[/quote]
Nostan oikeasti hattua - mikäli olet oikeasti onnellinen. Olet joko osannut tehdä nuorena oikean valinnan tai sitten olet vain perustyytyväinen ihminen. Itseilmaisusi ei ainakaan tue jälkimmäistä. Ehkä sinäkään et pohjimmiltasi ole onnellinen, et vain suostu olemaan onnetonkaan. Mutta ole huoleti, noin negatiivisella asenteella, aggressiivisella itseilmaisulla ja juntilla kielenkäytöllä sinuun tuskin kukaan rakastuukaan. Voit siis jatkaa parisuhdettasi vielä toiset 20 vuotta. Tule onnelliseksi!
[/quote]
Näyttää siltä, että miehet (omat ja vieraat) on sivuosassa. Miten ne on suhtautuneet asioihin?
Taidan pysytellä sinkkuna.
- they drag you down to their level and then beat you with experience.
samaa mieltä olen, siksipä lopetan tähän! =)
- they drag you down to their level and then beat you with experience.
ja meillä ainakin vastaavassa tilanteessa on keskusteltu asiasta todella paljon.
Ehkä kukaan ei tässä ketjussa puhu miehistä siksi, että muiden näkemysten avaaminen keskustelupalstalla on vähän arveluttavaa ja saattaa paljastaa liikaa.
Sinkkuna pysyttelyssä on puolensa :)
Mutta oli kyllä oikein virkistävää riidellä.
Toivottavasti nuo muut jatkavat, saa viikonlopun jälkeen taas luettavaa. Jospa ap saisi ihan oikeaa keskusteluakin aikaan, nyt täällä yksi (vai kaksi) yrittää ja muut sotkevat.
olit näköjään samoilla fiiliksillä liikkeellä kuin minä! =)
Mutta oli kyllä oikein virkistävää riidellä. Toivottavasti nuo muut jatkavat, saa viikonlopun jälkeen taas luettavaa. Jospa ap saisi ihan oikeaa keskusteluakin aikaan, nyt täällä yksi (vai kaksi) yrittää ja muut sotkevat.
ammattilaisen kanssa jättää taakse huomattavasti vähemmän ihmisraunioita ja palaneita siltoja kuin se, että tehdään aina kuten sydän sanoo.
ja jää ovat yhdeksässä tapauksessa kymmenestä SINUN sisälläsi, ja sinun tapasi on vain lääkitä sitä muutamaksi vuodeksi kerrallaan rakastumisen huumalla.
mitäs jos onkin tuo yksi tapaus kymmenestä? Mistä sen voi tietää? Tai mitä jos on alun alkaen valinnut väärän ihmisen, jos ruoho onkin vihreämpää oikeasti toisaalla? Pitääkö sitten syödä sitä kuloheinää ja kertoa itselleen, että tuo vihreys viereisellä niityllä on valhetta?
:DDD
Tämä ketju vaati selvästikin lisää vettä myllyyn ;)
Hauskaa viikonloppua!
Ja onnea matkaan, mihin ratkaisuun sitten päädytkin! =)
:DDD Tämä ketju vaati selvästikin lisää vettä myllyyn ;) Hauskaa viikonloppua!
ja yhtenä tämän ketjun tuomituista voin kyllä kertoa näin tehneeni. Ei pelkkää sydäntä voi kuunnella, mutta ei sen ääntä voi täysin jättää kuuntelemattakaan. Ja minulle sanoi ammattilainen, ettei hän voi minua auttaa.
Siispä täydellisen varmuuden saaminen näilläkin keinoin on yhtä mahdotonta, kuin yksinomaan asiallinen, rakentava ja avaava keskustelu av:lla :)
ammattilaisen kanssa jättää taakse huomattavasti vähemmän ihmisraunioita ja palaneita siltoja kuin se, että tehdään aina kuten sydän sanoo.
ja jää ovat yhdeksässä tapauksessa kymmenestä SINUN sisälläsi, ja sinun tapasi on vain lääkitä sitä muutamaksi vuodeksi kerrallaan rakastumisen huumalla.
mitäs jos onkin tuo yksi tapaus kymmenestä? Mistä sen voi tietää? Tai mitä jos on alun alkaen valinnut väärän ihmisen, jos ruoho onkin vihreämpää oikeasti toisaalla? Pitääkö sitten syödä sitä kuloheinää ja kertoa itselleen, että tuo vihreys viereisellä niityllä on valhetta?
opettele lukemaan.