Olen nyt viimeisilläni raskaana ja en kyllä näytä tuolta:
Kommentit (11)
Mut söpöjä me ollaan isoine mahoinemme joka tapauksessa! Me ite nähään ne kaikki muutkin ylimääräiset, mutta tuskin ulkopuoliset niihin lisäkiloihin huomiotaan kiinnittää, vaan siihen masuun! =)
minä olen pysynyt samanlaisessa kunnossa :) Mistään muualta ei huomaa kuin mahasta. Ja LA ensi kuussa. Olen hyvin tyytyväinen itseeni kun en ole ylimääräisiä kiloja hommannut.
olen molemmilla kerroilla painanut lähes sata kiloa ennen synnytystä enkä siltikään tuntenut itseäni "jättiläisnorsuksi". Ja kun tietää että vuoden päästä on taas normaaleissa mitoissa niin so what?
mutta silti maha oli pieni.. Riippuu ihan ihmisestä toiseen.. vaikka ei olisi lihonut kuin 5kg, silti voi olla norsunmaha.. :)
se maha saisi olla suuri, jos muuten pysyy hoikkana? Onko pieni raskausmaha jotenkin ylpeyden aihe?
kiloja kertynyt 15-17, ja näytän aika lailla just tolta. Lähtöpaino oli 56kg ja olen 174cm..en kyllä silti kehtais bikineissä julkisesti keikistellä..
se maha saisi olla suuri, jos muuten pysyy hoikkana? Onko pieni raskausmaha jotenkin ylpeyden aihe?
itse saan kokoajan kuulla päivittelyjä pienestä mahastani, ärsyttää.
Olen siis pienikokoinen muutenkin. 155cm ja tällä hetkellä 51kg. 7kg tullut vain painoa. nyt siis rv37
Jaksaa urheilalla ja touhuta loppuun asti eikä tarvitse kävellä vaappuen, ähistä ja puhista
on ihan erilainen ku mulla. Mulla pysyis vaikka lasi tos mahan päällä ja tolla on tollanen laskeva suunta. Vai onks toi nyt se loppuraskauden laskeutunut masu sitte ja mulla vielä ei. Vaikka mäkin kyl oon jo yli la:n.
Mutta sitä en ymmärrä, miksi niin moni kerää ylimääräisiä kiloja raskausaikana. Ei se järjetön lihominen ole mikään edellytys vauvan kasvulle, enkä ymmärrä miten sen iso mahan kanssa edes jaksaa jos on vielä parikymmentä kiloa läskiä kaverina. Tai no, ei kyllä sitten jaksakaan...