Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä 2,5 v. lapsi

Vierailija
21.12.2008 |

tarvitsisi oman telkkarin huoneeseensa.. En todellakaan käsitä miksi. Miehen perusteluina on, että lapsi voisi katsella omia ohjelmia huoneessaan ja se, että lapsi haluaa. Tottakai haluaa, mitä lapsi ei haluaisi?!



Mitä mieltä muut äidit? Onko teistä tarpeellista?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

noin pienelle mitään omaa televisiota! Onko miehesi aivan pöhkö?

Vierailija
2/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pois silmistä telkkaria tuijottamaan omaan huoneeseensa...joopajoo...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapsi on 2,5v. aikuiset haluaa katsoa muutakin kuin muumeja

Vierailija
4/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuvittelevan, että lapsen kuuluu saada kaikki mitä haluaa. Liian lepsu toisinaan..

ap

Vierailija
5/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka ei kyse nyt siitä ole.. Mies vaan ajattelee, että lapsesta olisi mukava katsella piirrettyjä sängystä käsin.. Tosin ei sitä telkkaria lapsen huoneeseen tule..

Vierailija
6/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienen lapsen kehitysvaiheista yhtään mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksikerroksisessa talossa yläkerran kakkostelkkari pojan huoneessa. Ei toki välttämättä tarttis, mut meillä poika herää aina aamuisin tosi aikaseen. Viikonloppuisin voi sit antaa lapsen katsoa pikkukakkosta, kun itse vielä torkkuu. Yksin kun ei uskalla niin pientä päästää alakertaan olkkariin katsomaan tv:tä. Toki telkkari vois olla vaikka meidän makuuhuoneessakin eikä välttämättä lapsen huoneessa... Eli tarve on enemmänkin meistä kuin lapsesta lähtevä.

Vierailija
8/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jaksanut tapella vastaan sillä olisi vienyt sen sinne joka tapauksessa. Telkkari oli siellä varmaan 2kk ja sitä ei katsottu kertaakaan. Tiesin ihan tarkkaan että lapsi Ei tule viihtymään omassa huoneessaan telkkarin ääressä vaan katsoo sen vähän mitä katsoo olohuoneessa vanhempien kanssa.



Sen takia varmaan en nostanutkaan huutoa kun tiesin että ei se tv niin paljon kiinnosta että mies saisi sen sinne huoneeseen "teljettyä".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/9 |
21.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

että lapsi ei kuitenkaan viihtyisi omassa huoneessaan tv:tä katsoen. Kun vaikka on mitä hienoja leluja, niin niilläkin lapsi haluaa leikkiä olohuoneessa,tai siellä missä äiti ja isikin on..

ap