Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sinä joka ostelet huuto.netistä!

Vierailija
09.12.2008 |

Suhtaudutko erilailla myyjään, jolla on käytössä vakioviesti kuin myyjään, joka ei käytä vakioviestiä?



Otin käyttöön vakioviestin, ja tuntuu että nyt juuri kukaan ei vastaa mitään tähän viestiin. Eli rahat vain ilmestyvät tilille, mutta minkäänlaista kommenttia ei tule missään vaiheessa. Aikasemmin tuli viestiä, että "kiitos viestistä, laitan maksun tulemaan" tms.



Itseä helpottaa kummasti tuo vakioviestin käyttö, ja olen ihan ystävälliseen sävyyn sen muotoillut. Mutta jos se ostajasta onkin epämiellyttävää...?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen kyllä pankkitililtäni jos joku on maksanut, ei siitä tarvi erikseen ilmoitella. Tosin ei mua nyt ne viestit haittaakaan ja joskus saatan postittaa jo ennen kuin raha on tilillä jos ostaja sanoo maksaneensa ja hänellä on hyvät palautteet.

Vierailija
2/10 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettekä ole saaneet vastauksia, vakioviestissä maininta tyyliin, että

"laitathan viestin, kun olet maksanut (ja mistä pankista), niin tiedän tarkkailla tiliäni ja saan tuotteen postiin mahdollisimman nopeasti"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein ostaja asuu samassa kaupungissa ja halua tulla hakemaan tuotteen. En halua turhaan tilinumeroani jaella.

Vierailija
4/10 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ettei myyjä halua turhia viestejä, vaan haluaa hoitaa kaupat nopeasti sen kummempia "rupattelematta".

Vierailija
5/10 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä joku muu voi sillä sun tilinumerollasi tehdä?

laittaa sun tille rahaa vahingossa???

En halua turhaan tilinumeroani jaella.

Vierailija
6/10 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vakioviestiin, koska jos vaikka joku haluaisikin hakea tuotteen, niin monesti on ostaja silti halunnut laittaa jo etukäteen rahan tilille niin ei tartte sitten puljata käteisen ja vaihtorahojen kanssa. se on joskus noloa kun pitääö pennejä laskea takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/10 |
10.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku vielä nappaa sen, muuntautuu minuksi ja tekee pahojaan tässä maailmassa - hui!

Vierailija
8/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen myöskäyttöön ja saman huomasin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tartte sitten erikseen vielä alkaa kinuamaan maksutietoja tms.

eli helpottaa ja nopeuttaa asioita.



olen silti laittanut usein vielä kuittauksena viestin että nyt on maksettu ja odottelen postia, jos siis tullut myyjältä vakioviestissä kaikki tarpeellinen jo aiemmin.



oikeestaan ärsyttää kun joillain ei ole sitä vakioviestiä vielä.

itsellä ollut jo kauan.

Vierailija
10/10 |
09.12.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se kuuluu asialliseen kaupankäyntiin, että ilmoittaa itsestään.