Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia Tempur-sängystä/patjoista? Onko hyvä, kestääkö?

Vierailija
15.07.2009 |

Etsimme hyvää sänkyä selälle (ei liian pehmeää), sellaista joka kestää useita vuosia. Onko kelläänkokemusta Tempur-sängyistä? Esim. Classic vuode ja Original Combi patjat? Kokemuksia kuulisin mieluusti. kiitos!!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
2/6 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on Askon runkopatjojen päälle hommattu ne paksut Tempurin petauspatjat, minulla ainakin katosi selkävaivat sen myötä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on Tempurin petauspatja (7 cm). Miehen selkäongelmat ja minun niska-hartia-ongelmat helpottuneet huomattavasti :) Jo tuolla oli hintaa yli tonnin, mutta ehdottomasti on hintansa väärti. (Kestävyydestä en tiedä, kun on ollut meillä vasta muutaman kuukauden.)

Vierailija
4/6 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juri selkävaivoihin toivoisimmekin apua, täytynee lähteä koemakaamaan Tempuria :)

Vierailija
5/6 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tempuria sai koemaata maksamatta ihan kotioloissa kaksi viikkoa ja sitten palauttaa, ellei sopinut. Näin ainakin olen kuullut! (Siis en tiedä, mistä kaupasta se pitäisi silloin ostaa, erit. Tempur-myymälästä ehkä?)

Vierailija
6/6 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohta kolme vuotta ja voin suositella. Kyllä siinäkin itsensä solmuun saa, jos oikein yrittää, mutta levollisessa nukkuma-asennossa erittäin hyvä. Varsinkin tällaiselle ns. naisellisen vartalon omaavalle, jolla on pyöreä takamus ja hieman notkoselkää ristiselän kohdalla, "normaalit" sängyt ovat yleensä joko liian kovia tai pehmeitä. Kovassa jää ristiselkä ilmaan ja pehmeässä vajoaa kuoppaan. Tempurissa ei ole kumpaakaan ongelmaa, tukee sieltä mistä pitää.