Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kaikki 7v:t tällaisia

Vierailija
15.07.2009 |

vai alanko varaamaan psykologiaikaa?? Poika on aina ollut kovatahtoinen, mutta ei ennen koskaan kiero tai ilkeä. No nyt on.

Ihan vittuuttaan nykyisin on päinvastoin kuin käsken. Riehua pitää ja palloilua ei voi lopettaa KOSKA äiti kieltää, katsoo silmiin ja heittää lelun koska tietää että se on kiellettyä, ruikutus on jatkuvaa, kun kaikki on MUN tai EPPAA tai EI... tai JOOPAS...

Saako tuon lapsen lähettää Timbuktuun ja tilata kunnollisen tilalle?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"pylly" vaan "perse". Voi elämän kevät...

Vierailija
2/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joukuun ;) Odotas vaan mitä on edessä 5 vuoden päästä :D ..eli kannattaa kasvattaa hermoja lisää ja paljon ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti: Nyt mennään suihkuun.

Tyttö: Ehä mee!

Äiti: Nyt nukkumaan!

Tyttö: Ehä!

Listaa voi jatkaa loputtomiin.

Vierailija
4/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mutkun mä haluun"

Vierailija
5/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tää on mun elämäni kamalin päivä";-)

Vierailija
6/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea tällaista. Meidän 6-vuotiaalla on NYT tullut huikea perustelu kaikkeen kiellettyyn mitä tekee: Mutta kun mä haluan!

Vierailija
7/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan sano vastaan ja on oikea neiti aurinkoinen. Aina ruoat ovat parasta mitä ikinä, huokailee päivän jälkeen, että tämä oli elämäni paras päivä. Pikkusisko on ihan toisenlainen.

Vierailija
8/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun ei ole koulua tai päiväkotia päivisin, niin jos ollaan kotosalla on koko päivä yhtä riehumista, huutamista, tappelua ja sitten itketään kun sattuu. Olen pelkää ilmaa lapsille mitään eivät kuuntele, eivät edes sano vastaan jatkavat vaan riehumista. Tai jos eivät riehu, niin sittenkään eivät tottele. Kun käsken esim. nukkumaan eivät reagoi mitenkään. Jos laitan heidät väkisin nukkumaan, niin sänkyissä ei pysytä ja riekkuminen jatkuu puolille öin.

Jos vaihdat lapsesi näihin meidän ylivilkkaisiin poikiin vähäksi aikaa, niin tulee varmaan pian ikävä omaa lasta.

Vierailija
9/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa niin tutulta..täällä 7v poika jolle sanavarastoon ilmestynyt yhtäkkiä iso liuta rumia sanoja esim.perse ja vittu yms..ei tottele mitään ja huutaa että minä määrään täällä!Koko ajan vaan jauhaa MUTKUN jos jotain pyytää tekemään ja ja listaa voi jatkaa loputtomiin..huoh!

Vierailija
10/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epistäääääääää...."

Vierailija
11/11 |
15.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja tyttö 7 v. aamupalalla:

- Otatko karjalanpiirakkaa?

- En.

5 sekunnin päästä.

- Äiti, lämmitä mulle karjalanpiirakka.

- Mutta sähän et ottanut karjalanpiirakkaa.

- No en sitten ota. Annatko mulle sitä piirakkaa?

jne. jne. joka asiasta!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan