Olen läski, haukkukaa minua!
Antaa tulla ihan sydämmestä! Ei mulla muuta, kiitos!
Kommentit (71)
miksi pitäisi haukkua, kunnioitan kehorauhaasi
mä olen laihduttanut 89 kilosta 62:een VIIDESSA KUUKAUDESSA.
Niin vtun helppoa se on. Nyt helvetin ihrakasa menet ja tyhjennät kaapeista herkut ja huomenna aloitat aivan uudella linjalla. Mene jumppasalille, maksa kuukausimaksu. Rupea käymään uimassa. Ja sitto vie, lopeta sen roskaruoan mässyttäminen. Mä lopetin hiilarit ja sokerit ja paino putoaa vaan.
Oloni on aivan mahtava kun mahdun nyt seksikkäisiin vaatteisiin. Vanhat läskirintsikat ja kulahtaneet pikkuhousut ovat muistoissa vaan. Ennen inhosin kuumaa kesää, nyt rakastan sitä. Eli hei läski, nyt hopi hopi netti kiinni ja tekemään suunnitelmia.
Ei kiinnosta haukkuminen, ei läski siitä kuitenkaan ota opikseen. Kunnon kurileiri vaikkapa kaleerilla voisi tehdä ihan hyvää ainakin tilapäisesti, en usko pysyvään vaikutukseen.
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta haukkuminen, ei läski siitä kuitenkaan ota opikseen. Kunnon kurileiri vaikkapa kaleerilla voisi tehdä ihan hyvää ainakin tilapäisesti, en usko pysyvään vaikutukseen.
Ei sinullekaan kannata opetella käytöstapoja, kun et kuitenkaan ota opiksesi.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavat läskit.
Törröttävät luut.
Vierailija kirjoitti:
Inhottavat läskit.
Ite oot luuviulu varmaan. Lennät kunnon tuulen mukana puuhun 😏
Voi, miten viehättäviä kommentteja. Onko nää oikeasti ala-asteikäisten kokoontumisajot, vai voiko joku täysi-ikäinen suoltaa tuollaista vihaa tihkuvaa paskaa? Sanoisin, että enemmän ongelmia kuin ap:lla on suurimmalla osalla tähän ketjuun vastaajista. Että voi toisen ihmisen ulkomuoto herättääkin näin voimakkaita tunteita. Ap, hyväksy itsesi, näe itsessäsi läskien lisäksi kauniita asioita, ja arvosta itseäsi, myös kroppaasi. Lupaan, että painonpudotus on tällä tavoin helpompaa.