Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen läski, haukkukaa minua!

Vierailija
07.07.2015 |

Antaa tulla ihan sydämmestä! Ei mulla muuta, kiitos!

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet kateellinen kaikille hoikille ja normaalipainoisille, haukut heitä tuulen nussimiksi vinkuheiniksi. Ilmeitäsi ei vain enää näe ihranaamasi keskeltä, silmäsi ovat viirut ja poskesi roikkuvat kuin bulldogilla, koira on vain nätimpi kuin sinä. Muistutat sammakkoa naamastasi, sammakon naama on vain vähemmän limainen kuin sinun hikinen pallopääsi. Syömäsi sonta haisee ihohuokosista monen metrin päähän. Persereikäsi falskaa ja lasket allesi, mutta lemu peittyy ominaishajuusi.

Voi, miten viehättäviä kommentteja. Onko nää oikeasti ala-asteikäisten kokoontumisajot, vai voiko joku täysi-ikäinen suoltaa tuollaista vihaa tihkuvaa paskaa? Sanoisin, että enemmän ongelmia kuin ap:lla on suurimmalla osalla tähän ketjuun vastaajista. Että voi toisen ihmisen ulkomuoto herättääkin näin voimakkaita tunteita. Ap, hyväksy itsesi, näe itsessäsi läskien lisäksi kauniita asioita, ja arvosta itseäsi, myös kroppaasi. Lupaan, että painonpudotus on tällä tavoin helpompaa.

Vierailija
62/71 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hau hau, vuh vuh....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
13.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhottavat läskit.

Vierailija
64/71 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

kesäale

Vierailija
65/71 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi pitäisi haukkua, kunnioitan kehorauhaasi

Vierailija
66/71 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen laihduttanut 89 kilosta 62:een VIIDESSA KUUKAUDESSA.

Niin vtun helppoa se on. Nyt helvetin ihrakasa menet ja tyhjennät kaapeista herkut ja huomenna aloitat aivan uudella linjalla. Mene jumppasalille, maksa kuukausimaksu. Rupea käymään uimassa. Ja sitto vie, lopeta sen roskaruoan mässyttäminen. Mä lopetin hiilarit ja sokerit ja paino putoaa vaan. 

Oloni on aivan mahtava kun mahdun nyt seksikkäisiin vaatteisiin. Vanhat läskirintsikat ja kulahtaneet pikkuhousut ovat muistoissa vaan. Ennen inhosin kuumaa kesää, nyt rakastan sitä. Eli hei läski, nyt hopi hopi netti kiinni ja tekemään suunnitelmia. 

Vierailija
67/71 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta haukkuminen, ei läski siitä kuitenkaan ota opikseen. Kunnon kurileiri vaikkapa kaleerilla voisi tehdä ihan hyvää ainakin tilapäisesti, en usko pysyvään vaikutukseen.

Vierailija
68/71 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hauku.

Vierailija
69/71 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kiinnosta haukkuminen, ei läski siitä kuitenkaan ota opikseen. Kunnon kurileiri vaikkapa kaleerilla voisi tehdä ihan hyvää ainakin tilapäisesti, en usko pysyvään vaikutukseen.

Ei sinullekaan kannata opetella käytöstapoja, kun et kuitenkaan ota opiksesi.

Vierailija
70/71 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhottavat läskit.

Törröttävät luut.

Vierailija
71/71 |
24.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset