Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Nyt meille tarjottiin asuntoa!
14.07.2009 |
Mitähän kauheeta vielä tapahtuukaan, kun viimesen viiden päivän aikana oon saanu uuden unelmaduunin ja nyt kaupunki tarjoo asuntoakin! Hakemus laitettiin reilu kolme viikkoa sitten. Mä en kuulkaa nyt pysy perässä:D
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
niin hyvät kuin huonotkin. Minä olen menettänyt lyhyen ajan sisällä monta läheistä, työpaikkani ja minusta riippumattomista syistä suhteet toisen puolen sukuun.
Iloitse siis, ei siitä mitään pahaa seuraa!