G: Paras kebab/pitsapaikka?
Nimi ja paikkakunta.
Ps. Minnan ei tarvi vastata =)
Kommentit (41)
mun ex-mies pyörittää sellaista ja mä en halua antaa sille enkä sen maamiehille senttiäkään.
ostan kaupasta pakastepizza jauhelihagrandioson jos pizzaa tekee mieli.
mun ex-mies pyörittää sellaista ja mä en halua antaa sille enkä sen maamiehille senttiäkään. ostan kaupasta pakastepizza jauhelihagrandioson jos pizzaa tekee mieli.
käy koti-pizzassa!
koti-pizzaan mennä. jos kerran vuoteen syön sen pizzani, niin pakastepizza kelpaa oikein hyvin.
Että Turussa vaikka City-Kebab. Mikä kummallisinta niin Helsingissä ei ole oikein missään kunnon juustorullakebua tai aurajuustorullaa ja muutenkin laatu on mitä on. Eerikin Pippurissa käyn, mutta ei sekään yllä noihin Turun miljooniin kymmeniin/satoihin kebab-paikkoihin.
Ei ole tuhraan Turkua mainostettu näemmä kebabbipaikkojen kaupungiksi kun puolet vastauksista on joku paikka siellä :)
hassua oli käydä mefistolelen jälkeen kebabilla... Ja ihan hyvää pizzaa saa caperosta, niin ja hämeenlinnassa on myös joku p:llä alkava hyvä pizzapaikka
Roseanne Pizzeria, Janka. Sopiva hinta, koko ja aina maukas koostumus! Suosittelen todella. Ja paikan päällä viihtyisä tila syödäkin.
Kaken lätty eli San Milano Kemissä,hyvä kakkonen Abe Nokialla.Nammmmmmm!
Pizzat ovat kaikkialla samaa kauraa