Siis vieläkö joku käyttää muistitikkuja??
Vähän hävetti kun olin mutsin kanssa kaupassa ja se löysi sieltä jostain muistitikun ja alkoi selittämään että joku työkaveri oli selittänyt että siihen voi tallentaa vaikka valokuvia ja kantaa niitä mukana. Mä olin ihan että ei noita käytä enää kukaan. Hävetti mennä kassalle sen kanssa kun se maksoi sen. En edes tiennyt että niitä myydään enää. Myyjän kanssa vaihdettiin merkitseviä katseita. Toi oli niin noloa.
Kommentit (49)
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="15.07.2015 klo 14:05"]
Mä käytän tikkua autossa musan kuunteluun. On paljon kätevämpää laittaa tikulta musa kuin ruveta säätämään cd-levyjen kanssa saati puhelin bluetooth tms hässäkkä
[/quote]
Mites Spotify?
[/quote]
Huonompi. Mainoksia ja menee kännykän mehuja ja vaikka latais samalla ni kaikki viestit yms keskeyttäis
Mulla ei ole kännyssä nettiä, kun en halua maksaa ja kännykkäkin on paska, joten tikku on siksikin kätevä ottaa mukaan matkoille. Joka paikassa kun ei ole nettiäkään. Tikun saa äkkiä tökkästyä mihin vaan. :) Eikä vie tilaa.
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:13"]
Täällä on niin noloa porukkaa. Kuuntelee jotain kasarirokkia ja käyttää muistitikkuja.
[/quote]
Kasarimusiikkihan on mitä parhainta. :)
Usb kovolla backupit (n. 1,5 tb) usb tikuilla asennusimaget (120gt). Minkä helvetin takia mun pitäis harkita työkoneelle huomattavanhintaista nettiliittymää ja dropboxin vuosimaksua jotta joku pikkujonne on tyytyväinen?
-m35
[quote author="Vierailija" time="16.07.2015 klo 02:13"]
Täällä on niin noloa porukkaa. Kuuntelee jotain kasarirokkia ja käyttää muistitikkuja.
[/quote]
Kuuntelen kasarirokkia, mulla on muistitikkuja vaan ei älypuhelinta. Enkä luota yhteenkään pilvipalveluun niin paljon että säilöisin sellaiselle henkilökohtaisia tiedostojani. Facebookikaan mua ei saisi mistään hinnasta.
Aijuu, on mulla vielä putkiradiokin ja levysoitin mikä soittaa sellaisia mustia muovilevyjä. Taidankin olla kohta retroa.
Onneksi mun lapseni ei ole ap.
Autossa on siinä on musaa.. tosin on myös muisti korttikin.. kummatkin paikat löytyy
Löysin muistitikulta musiikkia joka oli tallennettu v. 2012, ilahduin tästä.
Monien eri ohjelmien tuotoksia ei voi tallentaa (helposti) mihinkään pilvipalveluun, joten on hyvä ottaa niitä tikulle, jos vaikka kone hajoaa, saa ne siitä sitten uudelle koneelle ladattua.
Ei vauvapalstalla kannata edes yrittää keskustella tälläisestä. Ainoat fiksut vastaukset ovat saaneet joku 20 alapeukkua, ihan vaan koska mammat ei vaan ymmärrä asiasta mitään eivätkä usko asiasta tietäviä.