Mitä teen ???
Muija paksuna ja pihtaa. Minun tekee koko ajan mieli pillua. Ennen sain niin usein kuin halusin, aamulla, päivällä, illalla. Meillä naitiin jokainen vapaa minuutti. Nyt kaikki on toisin. Muija kyllä näyttää värkkiään, sitä jopa saa hiukan sormella lirputtaakin, mutta siihen se sitten jää. Ei anna panna, ei edestä, ei takaa. En taatusti ala olemaan ilman useita kuukausia. Voiko sitä muijaa syyttää esim. aviovelvollisuuden laiminlyömisestä ?? Hän on mennyt pihtailussa jopa niin pitkälle, että minun pitää itse runkatakin. Katsoo sitä kylläkin, mutta ei ota edes käteen...saamarin muija...
Kommentit (29)
Omasta kokemuksesta voin sanoa, että jos naisella on tietynlainen hormonitoiminta, panetus on niin kova, että se ajaa vieraisiin, jos kotona ei saa munaa. Seksuaalisuus ruokkii haluja. Ensin riittää masturbointi, mutta pian ajatukset ovat jo muissa miehissä. Älkää miehet pitäkö naisianne puutteessa! Ja muistakaa kehua välillä. Yleisesti ottaen hormonit ohjaavat naisen tunteita usein niin paljon, että järki sumenee.
Uskokaa vaan naiset, että jos pihtaatte, on sataprosenttisen varmaa, että miehenne ennemmin tai myöhemmin päätyy vieraisiin. Sitä ei estä raskaus, eikä teidän oletettu henkinen ihanuus, eikä mikään. Mies nyt vaan on sellainen olento, että seksiä on saatava. Se on sisäänrakennettu biologinen totuus, hyväksyivät naiset sitä taikka eivät. Samalla tavalla naiset halutessaan kykenevät olemaan ilman vaikka kuinka kauan, että siitä tulee mitään elimellistä vahinkoa. Miehellä sen sijaan saattaa esimerkiksi eturauhanen kasvaa puutteessa ihan liian suureksi. Siittöiden tuotanto kun jatkuu läpi elämän ja joskus ne säiliöt on pakko tyhjentää - halusivat naiset sitä tai eivät. Ottakaa arvon naiset tämä biologinen tosiasia huomioon, kun perhettä perustatte - ei sitten tule yllätyksiä. - Aina mielessä
..ihan turhaan pihtasi ja siksi heitettiin pellolle....ei se paksuna ollutkaan, elikkä oli väärä hälyytys. Nyt mulla kuitenkin paljon parempi pillu käytössä, ja pihtauksesta ei hajuakaan. Arvoisat naiset, tehkää vaikka mitä, mutta älkää pihistelkö sitä pillua. Se on sellainen, että kun mies on sitä kerran saanut, niin sen jälkeen sitä ei pysty elämään ilman pillua. Naikaa mieluimmin niin paljon, että miehellä ei enää seiso eikä jökötä...
Jos kerran "raskaus" oli vasta niin alussaan että paljastuikin virheluuloksi... Kauanko odotit/yritit loppua "pihtaukselle"? Kaksi päivää? Onko sinun pitänyt ihan itse runkatakin nämä kaksi päivää?
Luulisin täälläkin olevan aika monta miestä ja naista joita moinen vituttaisi kun ovat itse yrittäneet herätellä puolison haluja oikeasti useita kuukausia.
Mies nyt vaan on sellainen olento, että seksiä on saatava. Se on sisäänrakennettu biologinen totuus, hyväksyivät naiset sitä taikka eivät. Samalla tavalla naiset halutessaan kykenevät olemaan ilman vaikka kuinka kauan, että siitä tulee mitään elimellistä vahinkoa. Miehellä sen sijaan saattaa esimerkiksi eturauhanen kasvaa puutteessa ihan liian suureksi. Siittöiden tuotanto kun jatkuu läpi elämän ja joskus ne säiliöt on pakko tyhjentää- Aina mielessä
Olen samaa mieltä että pihistelemällä pilaa parisuhteen. Seksuaalisuus on niin oleellinen osa useimpien meistä elämää ettei sitä voi vain lakaista maton alle ja elää täysipainoisesti onnellista ja tyytyväistä elämään. Ja on yksinkertaisesti hirveän epäreilua evätä kumppanilta seksuaalisuus olemalla itse antamatta ja samalla kieltämällä kaikki korvikkeet.
...Mutta että miehelle tulee elimellisiä vaurioita seksin puutteesta... Pitäisikö armeijaan ottaa pari oppituntia tehokkaasta käteenvetämisestä? Jos kerran ukkokultien kalu uhkaa räjähtää kun kukaan nainen ei tyhjää sitä sitä heidän puolestaan :)
Itse olen pian puolissavälin toista raskautta ja aivan ylihimokas. Joka ilta miehen niskassa... Normaalisti varmaan se 1-2 krt/vko ja enimmäkseen miehen aloitteesta. Varmaan laantuu, kun maha alkaa olemaan enemmän tiellä. Esikoista odottaessa ei kauheasti ollut himoja.
eli siittänyt, joten miksi kuvittelisit että hän tekisi sinulla enään mitään?!?
Sitten kun vauva syntyy, niin olet vielä turhempi siinä kiviossa!
Hommasi olet jo hoitanut!
Kiitos! Ja voin häipyä kokeilemaan toisia häpyjä! Mikäs sen mukavampaa! kiitos kaikki uskolliset avionaiset!
Jos joutuu puutteessa elämään niin se käy todella hermojen päälle, naisten on ehkä sitä vaikea ymmärää ja tajuta. Kun sitä jatkuu ja jatkuu niin lähes jokainen mies ennemmin tai myöhemmin on pakotettu menemään vieraisiin. Meillä on vaan tämä yksi elämä ja itse en ainakaan suostu sitä puutteessa elämään. Jos vaimo tai tyttöystävä todella rakastaa mestä niin miski haluaa tieten tahtoen pitäää omaa rakasta kärsimyksessä ja puutteessa? Toki tämä pätee myös toisin päi.
Ensimmäinen lapseni syntyi yli 20 vuotta sitten ja viimeisinkin kohta 13 vuotta sitten. Jokainen raskaus oli seksin kannalta erilainen. Keskimmäisen kanssa jouduin olemaan koko raskausajan vailla seksiä. Siihen oli toki lääketieteelliset syyt, jotka miehenä ymmärsin.Ja pysyin uskollisena. Mutta muunlaiset syyt...niitä on vaikea käsittää.
Uskokaa vaan naiset, että jos pihtaatte, on sataprosenttisen varmaa, että miehenne ennemmin tai myöhemmin päätyy vieraisiin. Sitä ei estä raskaus, eikä teidän oletettu henkinen ihanuus, eikä mikään.
Mies nyt vaan on sellainen olento, että seksiä on saatava. Se on sisäänrakennettu biologinen totuus, hyväksyivät naiset sitä taikka eivät. Samalla tavalla naiset halutessaan kykenevät olemaan ilman vaikka kuinka kauan, että siitä tulee mitään elimellistä vahinkoa. Miehellä sen sijaan saattaa esimerkiksi eturauhanen kasvaa puutteessa ihan liian suureksi. Siittöiden tuotanto kun jatkuu läpi elämän ja joskus ne säiliöt on pakko tyhjentää - halusivat naiset sitä tai eivät.
Ottakaa arvon naiset tämä biologinen tosiasia huomioon, kun perhettä perustatte - ei sitten tule yllätyksiä.
- Aina mielessä