Mitä teen ???
Muija paksuna ja pihtaa. Minun tekee koko ajan mieli pillua. Ennen sain niin usein kuin halusin, aamulla, päivällä, illalla. Meillä naitiin jokainen vapaa minuutti. Nyt kaikki on toisin. Muija kyllä näyttää värkkiään, sitä jopa saa hiukan sormella lirputtaakin, mutta siihen se sitten jää. Ei anna panna, ei edestä, ei takaa. En taatusti ala olemaan ilman useita kuukausia. Voiko sitä muijaa syyttää esim. aviovelvollisuuden laiminlyömisestä ?? Hän on mennyt pihtailussa jopa niin pitkälle, että minun pitää itse runkatakin. Katsoo sitä kylläkin, mutta ei ota edes käteen...saamarin muija...
Kommentit (29)
voi kaatua omakin suhde siihen....
koita ymmärtää naistasi, ei se raskausaika helppoa ole hänellekkään. 9kk on kuitenkin loppujenlopuksi tosi lyhyt aika elämästä, vaikkakin puutteessa tuntuu kyllä lähinnä yheksältä vuodelta =/
ise olen raskaana ja panettaisi kaiken aikaa mutta miestä ei kiinnosta raskaanaolevat naiset....
sitä mieltä olen kyllä että pihtaava osapuoli voisi kyllä jollainlailla helpottaa himokkaamman oloa, ainakin sillontällöin. ihan noin niinkö sillä periaatteella että tämä on minun rakkaani ja on inhottavaa nähdä hänen kärsivän.
itse otan mieheltä suihin sillointällöin kun on synnytyksen jälkeinen kuiva-/toipilaskausi meneillään. juuri siksi etten halua hänen kärsivän kohtuutonta puutetta. olisi kyllä kiva jos hänkin auttaisi minua nyt kun asetelma on toisinpäin, mutta ei. miehet!
jos tämä tilanne jo rassaa noin kovaa että on vieraat mielessä, puhu naisellesi! ja synnytyksen jälkeisestä ajasta sanon vinkiksi että hiljaa hyvää tulee. silloin sitä vasta puutetta onkin!
kaksi ensimmäistä synnytyksestä toipumista meni "pilalle" sillä että ajattelin kolmen kuukauden jälkeen että hoidetaan homma nyt vaan alta pois. kesti melkein vuoden ennen kuin seksielämä normalisoitui vaikka alapää jo pelittikin.
kolmannella kerralla sovittiin että mennään tosi hiljaa, aluksi oli helliä hetkiä nakuna, ei alapää kontaktia. sitten sormeilua (testasin eka ite et ei satu) tosi varovasti, kun vuoto loppui oli suuseksiäkin. tätä kesti n.1kk ja sitten TODELLA VAROVASTI yhdyntää. ekat yhdynnät ei tainnut kestää miehen laukeamiseen astikaan, mutta sitten lopeteltiin muuten.
pointtini siis oli se että näin kun mentiin, oli yhdyntää n.6vko synnytyksestä ja seksielämä normi vauhdissa n.4kk synnytyksen jälkeen.
eli hiljaa hyvää tuli, ja näin tehdään nyt tälläkin kertaa. mulle ainakin se synnytyksen jälkeinen eka kerta on ollut ihan järjettömän pelottava kokemus (joka kerta), pelottavampi kuin se ihan eka kerta silloin nuoruudessa. muista tämä sitten kun on nyytti sylissä ja himot hyrrää (vieläkin)
lenkkeily, sauvakävely, sähly ja muut lajit
..otin yhteyttä siihen avun tarjoajaan, ja homma eteni niin, että hain hänet pienelle autoajelulle. Ja ihan tosissaan hän oli. Kun pysähdyttiin sopivalle paikalle, niin halusi heti että ottaisin kullin esiin ja hän siitä jatkaisi, siis pelkästään käsipelillä. Naimisesta sanoi, että ei ainakaan eka kerralla onnaa. No, minä sitten kiskoin veitikan esille. Sehän olikin niin hermostunut, että punaisena paistoi. Mutta huonosti kävi. Niin kovasti oli naisen käden puutteessa, että heti ku siihen pääsi, se päästi lastin. Ei siinä ehtinyt kovinkaan paljon nautiskella. Mutta kyllä helpotti, ja hiukan nolottikin.
menee mies ja ystävä vaihtoon...säälittävän itsekeskeistä toimintaa. ei taida mamman tunteet paljon merkitä teille kummallekkaan.
..niinkin...mutta kun se kikuli nyt vaan kaipaa naisen kättä tai pimpukkaa, niin sille halulle ei voi mitään. Etenkään kun ei varmuudella tiedä, mihin se johtaa ja mitä siitä seuraa. Kyllä vaimojen nyt täytyy pitää huolta myös miehensä tarpeista. Pihtaus ei oikein kuulu asiaan. Ja ainakin pitäisi miehen saada edes sormella lirputella, ei se pimppa siitä mitenkään kulu...
Kuluukos sun persiisi siitä jos naises työntää sinne kynän päivittäin?
...ei niinkään kulu, mutta veltostuu...ja kun kysymyksiä latelet, niin tiedoksi, että se persiis kuuluu toimia vain toiseen suuntaan, elikkäs tavaraa pukkaa ulospäin...
oikeesti noin hirvee? anteeks ny mut sä et taida ansaita yhtään panoo, etkä kyllä koko vaimoas, toivottavasti vaimo saa kuulla ja lähtee lätkimään sen tulav lapses kaa josta et ilmeisesri vittuukaa välitä, koska välität vaan siitä vitusta, sulle nainen on siis pelkkä pano, hanki joku puhallettava barbara, sitä se et pysty satuttamaan noilla teoillas.
ällö ukko ja sääliks käy sitä naisparkaa jolla tommonen omaan napaan tuijottelija kotona riesana kököttää! Miksi se nainen piti sitten raskauttaa, jos ei oo ollenkaan valmis kohtaamaan sen asian seurauksia? KASVA AIKUISEKSI!
...mukamas sitä, että muija pitää reitensä kiinni eikä päästä edes sormella pilluaan lirputtamaan. Ja mitä vaikeutta siinä olisi, jos muija edes kädellään antaisi helpotuksen ?? Kyllä se kikkeli on tehty ihan muuta varten kuin toimettomana puntissa roikkumaan. Ihan sama miten, mutta tyhjentää se pitää, aikakin kerran pari viikossa....tehköön sen sitten vaikka muijan kaverit.
Parisuhteen yksi tarkoitus on säännöllinen sukupuolielämä. Tämän takia en ymmärrä ihmisiä jotka pitävät puolisonsa tietoisesti puutteessa. Jos ei raskauden, menkkojen tai muun syyn takia normaali seksi onnistu niin minkä ihmeen takia ei toista voi tyydyttää muuten kaikka kädellä tai suuseksillä. Se ei paljoa vaadi vaikka itse ei edes huvittaisi. Moni parisuhde pysyisi paremmin kunnossa jos ihmiset muistaisivat pitää puolisonsa tyydytettynä. Eipä tarvitsisi silloin lähetä vieraisiin.
..että parisuhteessa tärkeämpää on pitää toinen tyytyväisenä kuin että pistää omat halut etusijalle.
...minä sitten kuitenkin pääsin aika pitkälle. Onnistuin yhdellä sormella pikkarien puntin kautta viivaa sipaisemaan....ja kyllä se oli kostea. Pari päivää vielä ja ihan taatusti saan kastella kärkeä siellä. Sormea en pessyt koko iltana, niin kiimaiselta se tuoksui.....
sain lopultakin nussia sitä muijan kaveria....ja ihan rauhassa ja ajan kanssa, ja tuntui niin saamarin herkulta. Siinäpä sitten tuli mieleen, että mitä sitä turhaan alkaa muijalta vonkaamaan, jos pihistelee, niin siitä vaan, sitä pimppaa saa sitten kyllä muualta. Saas nähdä miltä muijan naama näyttää, kun kerron, että saa luvan poistua takavasemmalle. Asutaan mun kämpässä. Ja ilman pillua en enää yhtään viikkoa suostu olemaan.
Kaveri on kuin paraskin kiiltokuva mies, ei juo, ei vilkuile vieraisiin ja kotihommatkin hoituu. Raskauden alkuvaiheessa vaimo laittoi seksille off-kytkennän päälle ja synnytyksen jälkeen meni 6kk ennen ensimmäistä intiimiä hetkeä. Kaveri tuli itkemään että oli käynyt vieraissa kun ei vaimolta herunut mitään ja oli itsetyydytyksestä nostanut riidan. Niin mureni se kiiltokuva mies, jälkeenpäin kommentoi että kai hänelläkin on oikeus jos se kotona kielletään. Mitä tohon menet kaverina sanomaan??
sain lopultakin nussia sitä muijan kaveria....ja ihan rauhassa ja ajan kanssa, ja tuntui niin saamarin herkulta. Siinäpä sitten tuli mieleen, että mitä sitä turhaan alkaa muijalta vonkaamaan, jos pihistelee, niin siitä vaan, sitä pimppaa saa sitten kyllä muualta. Saas nähdä miltä muijan naama näyttää, kun kerron, että saa luvan poistua takavasemmalle. Asutaan mun kämpässä. Ja ilman pillua en enää yhtään viikkoa suostu olemaan.
Kusipääksi selvisit jo aiemmin mutta tuo on jo todella paksua!
T:Raskaana oleva nainen jonka mies pihtaa, mutta pystyn olemaan muutaman kuukauden uskollinen vaikka sitten täytyisikin runkata monta kertaa päivässä ajatellen miten miehen niin ihanalta kaverilta sais täytettä jos haluaisin. Ei kaikkia haluja ole pakko heti toteuttaa vaan omalle kumppanille pitää antaa tilaa, jospa se sitten itse jaksaisi myös minun virheitäni paremmin. No, on varmaan naisellesi parempi että jätät sen vielä kun on nuori ja saa paremman miehen tilalle.
..että parisuhteessa tärkeämpää on pitää toinen tyytyväisenä kuin että pistää omat halut etusijalle.
Entäs jos toinen on tyytyväinen kun saa tehdä yhdessä jotain muutakin kuin harrastaa seksiä?
Kumman tyytyväisyys on tärkeämpää? Miksi aina sen joka haluaa seksiä?
On se kumma jos ei omaa värkkiään osaa käsitellä laukeamispisteeseen vaan tarvitsee siihen jonku toisen välttämättä. Outoa.
..käytössä muijan entinen kaveri. Hänellä on saakutin hyvä ja tiukka pimppa, ja pihtauksesta ei hajuakaan......
Muijalla sattui olemaan vanhoja kavereita kylässä ja siinä illan mittaan tuli puhuttua, että se pillun saanti on jäänyt saamarin vähäisesksi, ei edes runkussa auta. No sitten pois lähtiessään eräs näistä kimuleista tokaisi minulle, että jos hätä todella on liian suuri, niin hän voi tulla jelppimään. Kannattaako yrittää ?? Kyllä naisen käsi tuntuisi niin saamarin hyvältä, koko mulkku huutaa sitä..