Pitkä kk kierto
Ajattelin tältäkin puolelta kysellä, kun täältä taitaa plussanneita löytyä=)
Te joilla epäsäännölliset kuukautiset, kuinka myöhään olette plussannet kierrossa? Mulla aina ollut kierto 30-60pv ja nyt menossa kp50. Tammikuussa aloitin 3kk terolut kuurin jonka aikana kierto oli 28-32pv. Nyt ensimmäinen kierto terojen jälkeen kun on venynyt pitkäksi. Testi näyttää negaa enkä enää viitsi edes testailla. Esikoista teimme kolmevuotta, viimesen puolen vuoden aikana söin terolutit ja nyt olemme taas vuoden yrittäneet tuloksetta.
Kommentit (3)
..Mutta minä sain ihan homeopatian avulla pitkän kierron kuriin ja raskauduin siitä sitten heti ensimmäisellä normaali kierrolla :).
Sepia on sen homeopaattisen aineen nimi, pieniä 'helmiä'/tabletteja, joita otetaan peri kertaa päivässä.
Ei sitä usko ennenkuin kokeilee :)
Mulla kierrot on ollu sellasta 30-50pv, joskus pitempiäkin. Mulla on takana kaks keskenmenoa, nyt on menossa rv 20+5. Oon jokaisen testipäivän laskenu ovulaatiosta, kun sen niin selkeästi tunnistan. Eiku toisen plussatestin tein, kun oli niin selkeesti samanlaisia raskausoireita ku ensimmäisestä, sillon en ollu ovista bongannu. Tämän viimesimmän tein kp45, 16pv oviksesta. Ei kai sillä väliä oo millon testaa, kunhan ei testaa liian aikasin ovikseen nähden.
Juu eli on ihan suhteellisen pitkäkierto. Ennen pillereiden syöntiä oli 35 ja pillereiden lopetuksen jälkeen oli 35, mutta nyt menossa kp 36 ja en ole tehnyt testiä, saatan olla raskaana ainakin vatsa on turvonnut ja housut kiristää, varsinkin istuessa. Vai voihan se tietty johtua kuukautisturvotuksestakin, saas nyt nähdä :)