Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minä en sitten millään pääse yli MJ:n kuolemasta :(

Vierailija
13.07.2009 |

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen murheen murtama ollut siitä kuolinuutisesta lähtien. Rankkaa.

Minulta kuoli toisen vanhemman sisarus eikä hänen poismenonsa ole saanut aikaan tällaista tunnemyrskyä joka minussa riehuu vaikka oli läheinen minulle.

Vierailija
2/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kuolla milloinka tahansa ja ihmisen tulisi aina olla valmis henkisesti kohtaamaan kuolema niin kauhalta kuin se tuntuukin.

Minä kuuntelin sen "Will you be there" biisiä kun se kertoo siitä kuin hän haki henkistä tukea seurakunnalta, silloin sen ekan pedo-oikeudenkäynnin aikana, mutta ne sanoivat hänelle vain että "you should be faitful. walk when not able, fight to the end".. Ihan saman olen itsekin kokenut, apua ei tullut, sanottiin vaan että sinun pitää itse taistella ja näyttää että uskot.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajattelen että hän oli siellä onnellinen, kunnes hänet ajettiin sieltä pois :(

Vierailija
4/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa tosi typerällä surra itsensä "kuoliaaksi" jonkun vieraan ihmisen takia.

sitä paitsi ajatelkaa positiivisesti, nyt hänkin on ehkä saanut rauhan, ei tarvitse enää katsoa kuinka ympäristö , revittelee ja märehtii.

Vierailija
5/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikoo toteuttaa suunnitelmansa!

Vierailija
6/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musiikki oli hyvää, myönnetään. Herra itse täysin kieroon kasvanut yksilö.

Vierailija
7/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki oli sen kimpussa vaikka esim. Cherin mielenterveyttä ei kukaan epäile, sillähän ei ole kehossa paikkaa mitä ei oisi fiksailtu. Eikä Cher ole edes ainoa.

Vierailija
8/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. uskokaa te kaikki mitä mediassa teille syötetään

Vierailija
9/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänen minä-kuvansa oli täysin kieroutunut, niinkuin KAIKILLA jotka kroppaansa alituisesti sorkkivat. Oliko tuon sairauden sitten aiheuttanut vinksahtanut isä vai julkisuuden paineet, kuka tietää. Ja ap koitahan nyt päästä tästä yli, et kai kuvitellut, että kukaan eläisi ikuisesti, etenkään tuolla lääkkeiden käytöllä??

Vierailija
10/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen ihminen ei sure itseltääns silmiä päästä jonkun vieraan ihmisen takia.

Teinit jotka fanittaa suree jotain poppareita ja leffa tähtiä, muttei aikuiset.

(eri asia sitten jos olet kyseisen herran tuntenut henikilökohtaisesti)

Vierailija
11/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhemmalla iällä vai onko sen naama vaan mennyt huonompaan suuntaan kun ikää tullut lisää vaikka leikkauksia tehty vaan nuorempana?

Vierailija
12/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aikuinen ihminen ei sure itseltääns silmiä päästä jonkun vieraan ihmisen takia.

Teinit jotka fanittaa suree jotain poppareita ja leffa tähtiä, muttei aikuiset.

(eri asia sitten jos olet kyseisen herran tuntenut henikilökohtaisesti)

Vierailija
13/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacksonia ei muuten olisi liikuttanut tippaakaan, vaikka joku suomalaismamma olisi kuukahtanut. Taisi muutenkin olla aika kyllästynyt faneihinsa, joiden uteliaisuuden vuoksi joutui elämään lähes erakkoelämää.

Miten niin joutui lähtemään sieltä tilaltaan? Jos elää yli varojensa, niin vika löytyy vain ja ainoastaan peilistä.

Vierailija
14/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jacksonia ei muuten olisi liikuttanut tippaakaan, vaikka joku suomalaismamma olisi kuukahtanut. Taisi muutenkin olla aika kyllästynyt faneihinsa, joiden uteliaisuuden vuoksi joutui elämään lähes erakkoelämää.

Miten niin joutui lähtemään sieltä tilaltaan? Jos elää yli varojensa, niin vika löytyy vain ja ainoastaan peilistä.

Vierailija
15/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

joita aina pompahtelee ketjuun, jossa puhutaan positiivisemmin MJ:stä. Mitä se teitä liikuttaa, jos joku on miestä fanittanut ja suree hänen kuolemaansa?

Ok, tämä on aihe vapaa-palsta, mutta jännä että mies herättää noin hirveästi tunteita että pitää aina tulla paasaamaan ketjuihin aiheesta negatiivisesti ja morkkaamaan hänen fanejaan?

Olette ilmeisesti sen verran nuorempia että ette muista, kuinka loistava artisti hän oli jo pikkupoikana, ja jotkut ovat seuranneet hänen uraansa jo siitä asti, eivätkä pidä merkittävimpänä jaksona hänen elämässään noita viimeisiä vuosia jolloin mies "friikkiytyi".

Vierailija
16/16 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

median silmätikuksi, ehkä kun se oli niin iso tähti.

Jos joku julkkis kärähtää huumeista taikka vaihtaa partneria joka toinen kuukausi, sitä ei kukaan paheksu, se on normaalia. Tämä maailma on sairas.

MJ:stäki yritettiin väkisellä tehdä pervoa, ja siinä aika hyvin onnistuttiinkin.

Maailma ei salli erilaisuutta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä