Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jatketaan keskustelua: Mitä tulee ensimmäisenä mieleen naisinsinööristä?

Vierailija
12.07.2009 |

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks tuo kuvaus kuulunutkaan naispoliiseihin...?

Vierailija
22/29 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen insinööri AMK ja tällä hetkellä juuri valmistuvassa oleva DI-insinööri. Meillä on insinöörimieheni kanssa yksi lapsi saatu 27 vuotiaana. Minulla ei ole tarvetta päteä, pukeudun naisellisesti (siistit vaatteet, meikit, korkokengät ja hiukset laitettuna) ja olen ylpeä myös insinöörin tutkinnosta. Työskentelen koneensuunnittelun alueella, jossa työskentelee todella vähän naisia. Miehet pitävät minua ihan tavallisena työntekijänä ja kutsuvat jopa polttareihin sekä varpajaisiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mielenkiintoisia näkemyksiä naisinsinööreistä. Eiköhän meitäkin ole juuri niin monenlaisia, kuin ihmisiä yleensäkin.

Itse en ainakaan koe olevani mikään reppana-rumilus, jolla on hillitön pätemisen tarve ja uraohjautuneet aivot. Mutta jokainenhan saa ajatella tasan niin kuin huvittaa :)

Vierailija
24/29 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisellinen, hyvä sisustamaan, siisti, lapsirakas. : )

Vierailija
25/29 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä huumorintaju, vähän nörtti, ei ota itseään liian vakavasti, ei ole turhamainen.

ja hauskasia noi teidän muitten mielikuvat. Jatkakaa ihmeessä.

Olen muuten yh ja kyllä silmäilen täällä runsaassa mieslaumassa sillä silmällä, paha vaan, että kaikki parhaat on varattuja. Ja tää nyt saattaa yllättää, mutta mun moraali ei taivu vokottelemaan varattuja, tyydyn sitten flittailemaan ja osallistumaan kaksimieliseen vitsailuun.

Ja vaikka en olekaan turhamainen, niin huulipunaa käytän ja korkokenkiä, jos nyt joku epäilee että joku harmaa lahna flanellipaidassa siellä kirjottelee.

Vierailija
26/29 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen "naisinsinööri" ja sain lapsen 23 ja 24 vuotiaina:D ei silmälaseja enkä päde:D

Vierailija
27/29 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi korjata sitä koskaan.

Lapset sain n. 30 v, lapset ja perhein tärkein asia

olen kai vähän nörtti ja urasuuntautunut (mutta pitkä hoitovapaa)

pitkä ja hoikka varsi vielä reilusti yli kolmikymppisenäkin

paljon miesehdokkaita ja vonkuajia on ollut ihan yäkerhoissakin (työn ja koulun ulkopuolella)

hiukset kai roikkuu välillä ja en niin meikkaa

en väheksy muita

oikeudenmukainen ja suoraselkäinen

Vierailija
28/29 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole mikään kovin uraohjus, mutta toki pidän huolta, että minulla on sama palkka kuin miehelläkin samasta työstä. Ja haluan pysyä omalla allallani "tiedon tuntumassa".

Lapset olen saanut 22-33-vuotiaana ja niitä on 3 kpl. Olen lisäksi lukenut taidealaa ja terveydenhoitoalalta tutkinnon itselleni.

Itse inhoan yli kaiken toisten mollaamista ja siinä ei mielestäni ole kyse ammatista vaan henkilön huonosta itsetunnosta. En myöskään luule itsestäni mitään, olen täysin samanlainen kuin kuka tahansa. Itse asiassa ammatti ei minusta kerro ihmisesta ja sydämen sivistyksestä yhtään mitään.

Viihdyn hyvin miesvaltaisessa työpaikassa, mutta kaipaan kyllä naisnäkökulmaa. Minulla on paljon hyviä ystäviä ja kaikki ovat naisia. Yli kymmenen ystävää ovat olleet ystaviäni jo ala-aste ajoista lähtien ja muutama on yläasteen ajoilta.

Kun ystävine kanssa ollaan yhdessä, niin ei siellä työasioista puhuta, eikä sillä ole mitään merkitystä mitä kukakin tekee työkseen.

toisia mollaava, itsestään liikaa luuleva, miesporukoissa viihtyvä miesmäinen rumilus joka ei kestä toisten naisten seuraa..

Vierailija
29/29 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveisin 133.