Laitatko kotona veskin oven lukkoon
Kommentit (22)
Kukaan meidän perheestä ei laita. Kyllä siellä saa ihan rauhassa tarpeensa siitä huolimatta tehdä... En ole kyllä moista ennen ajatellutkaan.
Itse näädin ovi auki.
Mieskin yrittää näätiä ovi auki mutta tyrkkään sen kiinni.
Poika laittaa aina oven kiinni, mutta ei lukkoon.
sit se on noloo jos on vieraita ja unohdan laittaa ja joku vieras pomppaa sinne. ei se mua nolota niin paljoo ku sitä vierasta =)
poika meni kakille ja sano "tuu äiti juttelee mun kanssa" ;)
meillä on oikeen jakkara sitä varten veskissä. suihkuseuraa tai kakkiseuraa varten
pissalla en, paskalla laitan. samoin mies. lapset niin pieniä että eivät laita.
Ja mies laittaa myös. En todellakaan haluis törmätä sisään kun mieheni vääntää paskaa pyttyyn, en varsinkaan tahtois että hän tunkee vessaan samalla kun minä olen tarpeillani. Eipä ole mielestäni iso vaiva, ihan peruskäytöstapoja. Ehkäpä jos joskus tulee lapsia saatua niin joutuu näistä(kin) käytöstavoista luopumaan...
juuri tästä syystä
Ja mies laittaa myös. En todellakaan haluis törmätä sisään kun mieheni vääntää paskaa pyttyyn, en varsinkaan tahtois että hän tunkee vessaan samalla kun minä olen tarpeillani. Eipä ole mielestäni iso vaiva, ihan peruskäytöstapoja. Ehkäpä jos joskus tulee lapsia saatua niin joutuu näistä(kin) käytöstavoista luopumaan...
Kun molemmat vanhemmat kotona, pääsee luksuksen makuun ja saa vessarauhan, jolloin todellakin ovi laitetaan lukkoon.
miehellä se on lukossa. Minulla ei lukossa, mutta ovi kiinni ja lapsilla aina ovi sepposen selällään.
ja kakalla jos käyn, niin laitan.
Oven laitan kiinni, paitsi olen yksin tai vauvan kanssa kotona kaksistaan.
kiinni saatan laittaa, mutta en lukkoon. joskus on sepposen selällään. miehellä sama juttu, lapset on niin pieniä että ovi on aina auki. miehen lapset laittaa oven aina kiinni, usein myös lukkoon. heidän ollessaan meillä myös me vanhemmat laitamme oven lukkoon.
lapset jo sen verran isoja ettei tarvitse mennä vessaan nauttimaan päivän ainoasta hetkestä yksin, silloin kun lapsilla on kavereita käymässä laitan lukkoon.
Meidän vessan oven lukko ei ole toiminut koko tässä asunnossa asumisen aikanamme. 10 vuotta olen asunut ja ei ole ollut mitään intoa korjata. Eli en laita siis koskaan lukkoon eikä kukaan muukaan. Vieraita kun on, niin tehdään vähän vessassakäynnistä "asiaa".
2v:lta ei saa käydä rauhassa vessassa, jos ovi ei oo lukossa. Aina laitan vähintään kiinni. Mun mielestä vessa on se paikka, missä saa olla ihan rauhassa, eikä tulis mieleenkään kellottaa miehen vessassa olo aikaa (niin ku jossain ketjussa oli..) Niin ja nyt sitä suuremmalla syyllä, kun meillä on majoituksessa yks vajaa parikymppinen nuorimies..
Mutta kiinni pidetään. Jos olisi lukko, niin tuskin lukitsisin.
ellei ole vieraita. Mieheni laittaa joskus, jos on isompaa asiaa, eikä halua että tulen katsomaan vahingossakaan, kun hän pyyhkii. Taitaa olla arka asia hänelle :P
kun on menkat ja vaihdan siteitä ja pesen bidee-suihkulla. silloin ovi lukossa.
Miksi kysyt?