Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten nuo Beyoncen lanteet on noin oudon malliset?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän sen lanteet oikeesti tollaset oo vaan se on toi puku... siis puku on ton muotonen, ei lanteet!

Vierailija
2/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vähän niiuin turnyyri, mutta kehon sivuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kovikkeet on vedetty vaan vähän ylemmäs.



Siksi B:n lanteet näyttää tollasilta.

Vierailija
4/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sillähän oli korsetti, näkyi ihan selvästi luut puvun läpi! Ei sillä, etteikö Tanja hoikka olisi muutenkin, mutta korsetilla tekee oikeasti ihmeitä pulleat ja hoikat naiset!

Vierailija
5/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyse on esiintymisasusta hyvä ihminen.... :) Mutta onko Beyoncekin mennyt ottamaan silikonit? Ei mielestäni aiemmin ole ollut.

Vierailija
6/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin, et tuossa puvussa on jotain kantikkuutta, mutta hyi olkoon jos tuo onkin hänen lantionseutunsa. Naurettavan näköisen kapeaksi vedetty vyötärökin..t: ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tuossa korsetti korostaa uumaa ja peffaa. Musta tuo korsettimalli on aika karsea, tykkään enemmän luonnollisemmista itse.

Vierailija
8/8 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa epäonnistunut asuvalinta. Kaunis nainen ilman tuota karseeta korsettiviritystä olis ollut. Eipä nuo tähdetkään näemmä aina muista peiliin katsoa, ja varsinkin jos on esiintymisasu. Oisko tosiaan ottanut silikonit...