Miten nuo Beyoncen lanteet on noin oudon malliset?
Kommentit (8)
vähän niiuin turnyyri, mutta kehon sivuilla.
Ne kovikkeet on vedetty vaan vähän ylemmäs.
Siksi B:n lanteet näyttää tollasilta.
No sillähän oli korsetti, näkyi ihan selvästi luut puvun läpi! Ei sillä, etteikö Tanja hoikka olisi muutenkin, mutta korsetilla tekee oikeasti ihmeitä pulleat ja hoikat naiset!
kyse on esiintymisasusta hyvä ihminen.... :) Mutta onko Beyoncekin mennyt ottamaan silikonit? Ei mielestäni aiemmin ole ollut.
Ajattelin, et tuossa puvussa on jotain kantikkuutta, mutta hyi olkoon jos tuo onkin hänen lantionseutunsa. Naurettavan näköisen kapeaksi vedetty vyötärökin..t: ap
Mutta tuossa korsetti korostaa uumaa ja peffaa. Musta tuo korsettimalli on aika karsea, tykkään enemmän luonnollisemmista itse.
Ompa epäonnistunut asuvalinta. Kaunis nainen ilman tuota karseeta korsettiviritystä olis ollut. Eipä nuo tähdetkään näemmä aina muista peiliin katsoa, ja varsinkin jos on esiintymisasu. Oisko tosiaan ottanut silikonit...
eihän sen lanteet oikeesti tollaset oo vaan se on toi puku... siis puku on ton muotonen, ei lanteet!