Lue keskustelun säännöt.
Haluamme tarjota vauvalle sijaisperheen. Miten toimia?
12.07.2009 |
Mihin otamme yhteyttä? Minkälainen syyni tulee olemaan edessä? Asumme pääkaupunkiseudulla ja perheessämmä on yksi reilun vuoden ikäinen lapsi
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla