Nyt kyllä hävettää!
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä jo yli 10 vuotta, mutta eilen pääsi käymään sellaista, mitä mies ei ole minun kohdalla vielä ikinä nähnyt.
Oltiin vihteellä ja jostain syystä vaikka en juonut kovin paljoa minulle tuli tosi huono olo.
Eli en ole ikinä ennen juonut itseäni miehen nähden sellaiseen kuntoon, että olisin oksentanut. Mutta nyt jouduttiin pysäyttämään auto kaksi kertaa n 10km matkalla, että pääsin oksentamaan ja lopun matkaa pidättelin oksennusta.
Kotona oksensin sängyn vieressä kontallaan ämpäriin... :/
Hävettää miehen edessä ja hävettää, kun ihan varmasti mies vittuillakseen minulle kertoo tästä kaikille :/
Kommentit (7)
sipuliko olet? Mikä tossa niin kauheeta on? Tuli juotua liikaa ja tuli huono olo. Onko mies nähnyt sua koskaan yrjötaudissa? Olisiko sekin tosi hävettävää..kyllä sitä sattuu paremmissakin piireissä.
Jos miehesi kertoo "kaikille", niin sehän on vain suomalainen tapa: muiden kännimokia levitellään mielellään.
Tietysti nolottaa, mutta kun elää yhdessä toisen kanssa joutuu/ saa nähdä ihmisen ruumiintoimintojen koko kirjon. Sua voi muuten onnitellakin: olet ilmeisesti säästynyt rajuilta vatsataudeilta, oksennuksen ja ripulin yhdistelmältä, jolloin ei selviä vessaan eikä vessassa ilman miehen apua.
alkaa levittämään juttua asiasta, joka on susta noin hävettävä. Oma mieheni on kyllä nähnyt mut jos jonkinlaisessa oksennukseen liittyvässä tilanteessa, eikä sellaiset mua hävetä. Toisaalta mun mies ei koe tarpeelliseksi retostella mun alennustiloillani muille, oli kännimokia tai ei.
Itse olen oksentanut koko auton ;-D, mies ei siis ehtinyt pysähtymään ajoissa. Kohta naurat toilailullesi itsekin. So what! 99% suomalaisista on sammunut tai tehnyt kännissä jotain hävettävää. Kaverit tuskin muistavat tuota ikuisesti vaikka miehesi heille vitsinä kertoisikin. Löysää vähän...
Et vissiin ole synnyttänyt vielä miehesi nähden?