Jos lapsi katoaa - suuretsinnät. Jos vanhus katoaa - kukaan ei etsi tai välitä
Kommentit (10)
koko elämä vielä edessä. tietysti vanhuksillakin on väliä, mutta kyllä on pahempi juttu jos 3v katoaa kuin 95v. julmaa, mutta tätä mieltä oon
katosi dementikkomummo just viime viikolla ja oli helikopterikin etsimässä. eli kyllä niitä etsitään. ei varmaan vaan ole niin paljon vapaaehtoisia etsijöitä eikä nosteta niin isoa haloota.
minun isoisoäitini (96 v.) katosi vanhainkodista ja kyllä järjestettiin suuretsinnät. Tästä on nyt 3 vuotta ja tapahtui Espoossa.
Ja mamma muuten porskuttaa vaan ja kiinni pitää pitää, ettei lähde "rimpsalle" huitelee. Oli aikoinaan tosi liikunallinen ja aktiivinen ja nyt tosi vaikeeta pysyä "sallituissa" paikoissa. Pää, kun ei ikävä kyllä enää ihan parhassa tikissä.
mennä ITSE etsimään niitä mummoja ja pappoja,jos noin ottaa koville!!
huvittaa.. Että pientä kritiikkiä rouva hyvä!
Myös vanhuksia etsitään isoilla joukoilla koirien kanssa, mutta niistä nyt vaan ei kirjoiteta.
T. vapepan jäsen, joka on etsiny tvanhuksia koiran kanssa kohtuuttoman usein.
Teräskuntoiset dementikot ovat vaikeita, kun he saattavat pinkaista toistakymmentä kilometriä lypsymatkalle kotiin metsän halki.
eksyneitä lapsia on pedofiilit kytäämässä ja raiskaamassa ja tappamassa,mutta harvemmin esim. mummoja kaapaataan. kyllä ne löytyy omia aikojaan.
Just Oulussa katosi dementikko-vanhus ja todellakin oli suuretsinnät käynnissä. Puolustusvoimat, helikopteri yms. Vanhus löytyi hyvässä kunnossa.
Ei minun autolla harhaillutta dementikko-isoisääni etsinyt kukaan muu kuin sukulaiset. Poliisi v-tuili ja sanoi suoraan, ettei meillä ole aikaa tällaiseen.