Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Räjähdin ex-miehelleni lasten läsnä ollessa.

Vierailija
24.07.2009 |

Voinko kertoa lapsille, että olen katkera heidän isälleen miten hän on minua kohdellut.

Jotenkinhan minun on asia selvitettävä lasten kanssa kuitenkin.

Olen kuitenkin aina korostanut lapsille, että isä rakastaa heitä yhtä paljon kuin minäkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että kyse oli aikuisten riidoista, että aikuisetkin käyttäytyvät joskus huonosti, eikä lasten tarvitse sellaista miettiä. Älä siirrä katkeruuttasi lapsiin äläkä kasaa heille murhetta ja painolastia.

Vierailija
2/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä hän on tehnyt lasten läsnäollessa.

Siinä samalla purkautui myös paljon muutakin kaunaa.

Olen hirveän pahoillani, että lapseni saivat kuulla sen 15 minuuttia kestävän episodin mutta pahoillani olen myös niistä lukuisista kerroista kun olemme saaneet lasten kanssa lähteä evakkoon :-((

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapset joutuivat kuulemaan riidan/huutamisen? Että et halua missään nimessä pahoittaa heidän mieltään ja aiheuttaa huolta ja että kaikki on nyt hyvin?

(Tilanteenne onkin ollut kurjempi, kuin eka viestisi antoi ymmärtää.)

2

Vierailija
4/4 |
24.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin minun pitää ottaa lasten kanssa asia puheeksi kun palaavat taas isänsä luota kotiin.

Mietin vain miten ja mitä voin kertoa. Lapsille kuitenkin tulee olla rehellinen. Tietenkin huomioiden ikätason ja ymmärtämyksen.

En halua kaataa viemäriä lasten niskaan mutta he ovat kuitenkin nähneet kuinka lasten isä on käynyt minuun käsiksi ja kuinka olen huutanut apua. Ystäväperheeni on hakenut meidät muutaman kerran kodistamme keskellä yötä jne. Ollaan oltu turvakodissa ja toisenkin ystäväperheen luona useammankin kerran evakossa.

Isä on lapsille rakas!

Jotenkin minun täytyisi heille asia selvittää.

Olemme eronneet ja lapset ovat säännöllisesti isänsä luona.