Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kostaisin tämän miehelleni?

Vierailija
11.07.2009 |

Mua vituttaa ihan tajuttomasti mun idiootti-mies! On jossain ulkona viettämässä iltaa ja kun mä aloin kaivamaan kaapista jemmaamiani lakuja, ei niitä löytynytkään, vaan mies oli syönyt ne. No, kaupat oli mennyt jo kiinni ja lapset nukkumassa, joten en saanut sitten mitään tilalle, vaan istun "kuivin suin". Mies tiesi ihan 100 %, että se lakupussi oli mun ja olin säästänyt sinne lopuksi mun lempparit.

Joka kerta sama juttu, kun ostan kaappiin jotain herkkuja joko itselleni (esim. sellaiseksi illaksi, kun mies on pois kotoa), koko perheelle tai vieraita varten. Vaikka sanoisin niistä erikseen, mies syö silti ne sieltä yksin pois. Noita "varkauksia" voi tapahtua vaikka joka toinen päivä eli todella usein. Just eilen sanoin miehelle ostamistani viinirypäleistä, että ne loput on mulle ja lapsille, kun mies oli niistä jo oman osansa syönyt. No, enköhän saanut miehen "itse teossa" kiinni kahteen otteeseen syömästä niitä rypäleitä, eikä meille lasten kanssa meinannut jäädä mitään. Tai jos ostan keksipaketin ja erikseen näytän sen miehelle ja sanon, että se on ylihuomisia vieraita varten, niin eiköhän mies ole syönyt sen ennen kuin vieraat ovat edes tulleet. Tai jos ostan esim. kirsikkatomaatteja jotain ruokaa varten ja sanon siitä miehelle, hän syö silti suuren osan niistä tomaateista, eikä niitä jää kunnolla sitä ruokaa varten.

Oon sanonut tosta asiasta miehelle tuhat kertaa ja kysynyt, miksi syö esim. yksin koko meidän 4-henkiselle perheelle tarkoitetut sipsit/karkit/keksit yms. mutta mies vaan sanoo, ettei tiedä/ei muistanut/ei ajatellut jne. Mua ottaa toi ihan helvetisti päähän! Pitää varmaan hankkia joku lukollinen laatikko, missä säilyttää noita ei pelkästään miehelle tarkoitettuja herkkuja, mutta esim. jääkaapissa pidettäviä ruokia ei sinne voi laittaa.

Olen niin vihainen, että aion kostaa tämän miehen röyhkeän käytöksen, joten hyviä ideoita otetaan vastaan! Onko kellään yhtä idioottia miestä???

PS. Älkää saarnatko mulle kirosanoista tai miehen haukkumisesta, koska olen tällä hetkellä todella vihainen ja mun mielestä mulla on myös oikeus olla vihainen...

Kommentit (71)

Vierailija
21/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. kahmi kaikki nakit nakkikeitosta ja söi lihakastikkeet lähes kaikki, jos pääsi ensimmäisenä padan äärelle :O

Vierailija
22/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset sentään saan vaan turpaan :)

Buah.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kuinka hitsin isokokoinen sun miehesi on, jos siltä pitää ruokaa jemmata, kun se muuten syö kaiken???

Mutta siis, mäkin olen sen ajatuksen kannalla että jos kerta ukkos on tollanen napostelia niin hommaa joku lukollinen kirstu ja laita kaikki herkut sinne ja avain jemmaan.

Vierailija
24/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt muutama lakupala kaatoi kuppisi nurin.

Itse en kertoisi ostaneeni jotain vieraille jotka on tulossa päivänä x. Jemmaisin kuivatavaraa liinavaatekaappiin, astioiden taakse kaappiin jossa äijä ei vieraile.

Yksi vaihtoehto on ostaa suurempia eriä.

Osta sellainen sian kaukalo (ehkä kaapista löytyy joku iso vuoka) ja länttää siihen kaikkea sekaisin ja nakkaa äijän naaman alle ihan vittuillessasi.

Vierailija
25/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan kaappiin vaan namut jemmaan. Joskus toimii keksipakettien ym. kanssa, että kirjoittaa siihen isolla lapun, että älä syö!

Miustakin on ärsyttävää jos suunnittelen esim. viikon ruokalistan valmiiksi ja sit kun pitäis ruokaa alkaa laittamaan, niin tarpeet onkin hävinneet.

Vierailija
26/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies voi syödä keksipaketin, jonka mä ole ostanut vieraita varten. Eikä siinä kaikki, hän jättää TYHJÄN paketin kaappiin.

Mutta toi oli hyvä paikka, toi jemmapaikkojen vaihtaminen.

Kirjahyllyn takaosa on loistava ja samoin sukkalaatikko.

Vierailija
27/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies saattoi syödä yhden leikkepaketin illassa, ilman mitään leipiä, tai laittoin ainakin 5 siivua makkaraa plus juustoa leivälle. samaa teki lapsuudenkodissaan kun vierailtiin.

suututti se ja rahanmeno ja ylipäätään se älytön ruuan määrä mikä siitä suusta meni alas!!! jos oli lihakastiketta tmv. niin otti valtavat määrät sitä kastiketta ja pari perunaa vain. suutuin monesti kun sanoin suunnitelleeni että ruuasta jäisi lapsille vielä seuraavaksi päiväksi. eikä meillä tehdä mitää pieni ruokia, tuplaan aina annoskoon 4 hengen ohjeesta 8 hengelle.

lasten synnyttyä on korjannut tapaansa , tosin vieläkin pitää sanoa ettei syö vaikka lasten rahkoja ja juo gefilusmehuja yms. kun ostan niitä lapsille jääkaappiin. osaa ukko jo kysyä saako syödä tätä ja tätä.

mä ymmärrän ap:n suututuksen. meilläkin ukko tiesi että jemmaan keksejä niin kyllä se ne osasi löytää ja syödä, kehtasi vielä jättää tyhjät pakkaukset kaappiin eikä heittänyt roskiin!

Vierailija
28/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt ruuassa säästämistä

Vierailija
29/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja loppu se, että syötiin kinkkupaketti kerralla. Tosin ostaa aina 300g pakkauksia, ei pihistellä silti.

Vierailija
30/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä ymmärtänyt ruuassa säästämistä

Jos ei ole syömishäiriötä, ylipaino-ongelmia jne. niin miksi hemmetissä ukkonne eivät saa syödä mitä haluavat. Vai onko ne teidän elättejä ja sätkynukkeja. Mun miehen sisko on kanssa vähän "outo" tapaus, kun sen muksut saa laittaa voileivälle vain kahta tuotetta margariinin liäsksi, tyyliin juusto ja kurkku (ei enää kinkkua...). Huoh, mikä hemmetin voileipä se on totesin keran ja Pirkko pimahti, kun se on vaan niin... On meitä moneksi. Ja ap:lle, hanki tosiaan lukkokaappi ja siihen 24/7 vartiointi (esim. Securitas).

Vierailija
31/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun seuraavan kerran sun vehnälesepaketti tyhjenee, älä heitä pahvipakkausta kierrätykseen. Se on oiva jemma just tollasille lakupusseille. Mies ei TAKUULLA mene roplaamaan mitään vehnälesepakettia. Se saa olla hyllyssä ihan rauhassa.

Toinen vinkki: hanki itsellesi aikuinen mies.

Vierailija
32/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

laitan kaikki mitkä on tarkoitettu myöhäisempää varten (esim. vieraita, synttäreitä) ihan eri kaappiin meillä on meidän vanhempien kaapissa hylly jossa on näitä tuoteita! Lapset ja mies tietävät, ettei sieltä haeta. Nytkin siellä on odottamassa pojan synttäreille pari lasten shampania pulloa ja erilaisia keksejä ja laivalta haettuja karkkeja, kukaan ei edes "vingu" niitä kun tietävät "varaus kohteen" normaali keittiön kaapeista saa syödä!

Vierailija
33/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paina tulitikulla kolo lakuun,täytä varovasti kolo tosi tulisella chili jauheella, sulje kolo painamalla varoen. Voit myös ottaa palan pois kovertaa , täyttää ja sulkea palasella varoen.

Muutaman tämmösen tällin jälkeen menee himo ko tuotteisiin. Kun vaan tosi väkevää paprika jauhetta tai vastaavaa tosi hottii...

Miehen neuvo tämä.

Vierailija
34/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Myrkytä" ne, lisää niihin ulostuslääkettä tms.

Parempi keksiä parempi piilo.

Vierailija
35/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka olin ostanut syödäkseni töissä. Aamulla etsin ruokaani jääkaapista ja sit olikin roskiksessa vaan jämät :-( Kyllä vitutti!

Mies myös maistoi kerran piirakkaa, joka oli jääkaapissa odottamassa viemistä ystävälleni huomenna. Ja tasan tarkkaan mies tiesi et siihen ei saa koskea!

Vierailija
36/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en vois kuvitella mieheni tekevän tollaista, en mitenkään. Luottamus?

Vierailija
37/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei jotain muutosta tapahdu miehes taholta niin tuhoon tuomittu on teidän liitto.

Vierailija
38/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis en vois kuvitella mieheni tekevän tollaista, en mitenkään. Luottamus?

Vierailija
39/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim keksipakettiin laitat lapun, tämä on äidin omaisuutta, isä, älä koske.

Kokeile kerran, jos siitä huolimatta syö, sitten ei osaa lukea.

Tai sovi jos koskee sun kekseihin, mies antaa sulle 50 euroa. Sillä rahalla käyt leffassa ja syömässä ja mies hoitaa yksin lapsia kotona.

Tämä tapa toimii teineihin, miksei isiin, jotka ovat kuin pieniä teinejä, tai lapsia.

Vierailija
40/71 |
12.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäkunnioittavaa sua kohtaan. Kerro tämä miehellesi. Jos ei auta, on vaan kaks vaihtoehtoa, mies vaihtoon tai herkut piiloon. Tuntee ittensä varmaan aika lapselliseksi, jos pitää karkkeja piilotella, mutta ei sulla oikein vaihtoehtoja ole, jos puhuminen ja hyvät perustelut siihen päälle ei auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan