Lähtisitkö anoppisi kanssa kahden viikon lomalle ulkomaille?
Mies ei ymmärrä miksi en halua lähteä. Minä haluaisin matkustaa oman perheen kesken. Minä en halua maksaa itseäni kipeäksi siitä, että anoppi tulee mukaan, koska hän ei edes osaa puhua minulle kunnioittavasti kun olemme Suomessa. Mieheni mielestä hänen äitinsä ansaitsee olla lomalla lastemme kanssa, eikä hän halua äidilleen pahaa mieltä. Minä olen paha ihminen, kun kyseenalaistan tällaisen matkustamisen.
Kommentit (33)
ainakaan nykyisen kanssa lähteväni. Ehkä jos jossain vaiheessa miestä vaihdan ja saan sitten mukavamman anopin, niin sitten voin harkita.
En kestäisi vuorokauttakaan saman katon alla/jatkuvassa kontaktissa.
ja luulin että matkalle lähtisi vain minä ja anoppi... :D Anopin kans kahestaan en lähtis, mutta jos sais oman perheen mukaan niin saattaisin lähtäkin. :)
koska rakas anoppi on ollut kuolleena jo 5 vuotta
olisin lähteny ja eksyttäny sen mummon jo lentokentällä.
Lähdin anopin, kälyn ja 5kk vauva etelästä pohjoiseen näyttämään vauvaa miehen sukulaisille. Mies jäi töihin ja koira vahdiksi. Hyvin tullaan toimeen ja mukavaa oli. Vaihtelua kotona oleiluun. :D Voisin lähteä toistekin.
Ovat täysiä juntteja, anoppi ja appi. En kestäisi, jos pitäisi ulkomaillakin saada ruoaksi nakkeja ja muusia, lihapullia ja muusia tai korkeintaan pippuripihviä. En todellakaan jaksais sitä, että sillä remmillä etsittäis jotain ravintolaa, joka tarjoaa vain tollasta ruokaa.
että kahdestaan anopin kanssa. Mulla on aivan huippuanoppi, mutta jos kahteen naiseen mentäisiin vaikka kaupunkilomalle niin luulen, että viikko riittäisi meille molemmille hyvin.
Jos lapset mukana ja joku rantaloma kyseessä, niin lähtisin ilomielin kahdeksi viikoksi.
Ollaan myös matkustettu minun äitini kanssa eli miehellä on ollut anoppi mukana.
Jommankumman vanhemman mukanaolo on ollut aivan ihanaa nyt kun meillä on kaksi pientä lasta (4v ja 2v). Me vanhemmatkin olemme saaneet hieman ihan omaa aikaa ja mennä esim. yhtenä iltana rauhassa syömään kahdestaan ja olemme silti tienneet että lapsilla on hyvä olla ja tosi kivaa mumminsa kanssa.
Mutta ap - jos anoppisi on paska Suomessa niin et tosiaankaan ole paha ihminen jos et halua matkustaa hänen kanssaan ulkomailla!
asuttaisi, vaikka edes viereisissä. Minulla on harvinaisen kiva anoppi, ei mikään kääkkä ja hän on kaikinpuolin avulias ja mukava. Että kyllä joo. Ja lapset tykkäävät kovasti miehen vanhemmista.
En edes kylpylään vuorokaudeksi. En ala kattelee sitä ämmää yhtään enempää kuin normaalin kyläilyn ajan ja siinäkin on kestämistä.
hermo menee lyhemmässäkin ajassa ihan normi-vierailulla. Rasittava ihminen, joka haukkuu omia lähisukulaisiaan koko ajan selän takana.
Mies kyllä tietää tämän.
Mies haluaisi omat vanhempani mukaan, kun lähdetään ensi keväänä Kreikkaan. Mä en, koska ovat juuri sellaisia ruokarajoittesia, ja taatusti haluaisivat roikkua koko ajan mukana. Miehestä se on huvittavaa ja naureskelee niille jutuille jälkeenpäin.
Lapset nyt 3 ja 6 voisivat kyllä nukkua heidän puolellaan muutaman yön tai edes illan, niin saataisiin olla kahdestaan.
Minulla on mukava anoppi, jota usein ollaankin houkuteltu reissulle mukaan. Hän ei pidä matkustamisesta vaan on aina kotonaan... Lapsistakin olisi kivaa jos mummo tulisi joskus mukaan.
IKINÄ LÄHTISI SEN KOTKAN KANSSA MIHINKÄÄN!!! Jo pelkästään samassa autossa istuminen vaatii sen luokan voimat, kun IKINÄ ei ole hyvin: on kuuma, on kylmä, on vetoisaa, happi loppuu, mikreeni iskee, on vessa hätä, potuttaa ym. ja hiljaa se ei ole ikinä sekunttiakaan vaan valittaa ja valittaa...