Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähtisitkö anoppisi kanssa kahden viikon lomalle ulkomaille?

Vierailija
11.07.2009 |

Mies ei ymmärrä miksi en halua lähteä. Minä haluaisin matkustaa oman perheen kesken. Minä en halua maksaa itseäni kipeäksi siitä, että anoppi tulee mukaan, koska hän ei edes osaa puhua minulle kunnioittavasti kun olemme Suomessa. Mieheni mielestä hänen äitinsä ansaitsee olla lomalla lastemme kanssa, eikä hän halua äidilleen pahaa mieltä. Minä olen paha ihminen, kun kyseenalaistan tällaisen matkustamisen.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kerran ollut viikon matkalla appivanhempieni kanssa ja se viikko oli piiitkä... Never again.

Vierailija
2/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juurikaan samoista syistä, kuin mitä itse yllä luettelit. Meillä ei onneksi mieskään hinkua äitinsä kanssa lomareissuun. Kurjaa, että miehesi on vielä noin mamman poika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ja lapset anoppisi kanssa

Vierailija
4/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on ihana anoppi. Hoitaisi myös lapsia ja päästäisiin miehen kanssa kahdestaankin illanviettoon yms.

Vierailija
5/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taitais lähteä edes äitini kanssa.

Vierailija
6/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen ollut ja monta kertaa anopin kanssa reissussa. Lasten kanssa ja ihan kaksisteenkin, mutta mulla on maailman kivoin anoppi ja hänen ihana poikansa maailman paras mies.

Mutta asiaan ap, jos sinusta anoppisi ei kunnioita sinua ja tunnet tällaisen reissun vastenmieliseksi niin sano se MIEHELLESI. On hänen tehtävä kertoa se äidilleen ja olla sinun puolta (jos nyt puolia haetaan...). Raha tässä kai lienee kuitenkin toisarvoinen juttu, vai? Voisiko miehesi järjestää yhteistä aikaa lapsille ja hänen äidilleen muuten?

Vierailija
7/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on niin ihana anoppi, että menee tietyissä tilanteissa äitini edelle.. en vaihtaisi mihinkään...

omalla äidilläni on tällähetkellä syöpäleikkaus edessä, mutta surisin varmaan enemmän anoppia jos olisi samassa tilanteessa..

en vaan voi sille mitään jos oma äitini halveksii minua tapojeni takia..

mutta ennemmin anoppi kuin äiti :)

Vierailija
8/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla napanuora kovasti kiinni. :D

Vierailija
9/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on invalidi ja bipolaari, joten en jaksaisi viikkoakaan hänen kanssaan. Ikävä kyllä.

Vierailija
10/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anoppi vaan on niin kiireinen ettei varmaan ehtisi. On tosi kiva ja auttavainen ihminen, ja pärjää lasten kanssa. Ei kai siellä reissussa ole pakko samassa huoneessa asua?

Vierailija
11/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermo menisi jo päivässä sen hössötyksen kanssa. Mies haaveilee, että otettais mummo (siis anoppi) etelän lomalle lapsenvahdiksi, mutta minä en lähde, haluaisin matkustaa oman perheen voimin, vaikka lapsenvahti sinänsä olisi ok. En ottaisi omia vanhempiakaan mukaan, liikaa tulisi yhdessäoloa kerralla :)

Vierailija
12/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin lähteä, jos anoppi olisi suht itsenäinen ja tekisi lomalla jotain muutakin, kuin roikkuisi meidän seurassa - esim. niin, että aamupäivä oltaisiin tahoillamme ja sitten iltapäivällä tehtäisiin jotain yhdessä ja lopuksi syötäisiin illallista koko porukalla. Tämä ei meidän tapauksessa onnistuisi.

Vierailija
13/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin asutaan anopin luona. Mies on siis ulkomainen. Ei mitään vikaa. :)

Vierailija
14/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi on yksinkertainen mölli, joka sanoo ihan kaiken suodattamatta, mitä päässään pyörii. Eikö se anoppi saa olla niiden lastenlasten kanssa Suomessa, vai miksi se pitää raahata lomaa pilaamaan. Sinä et ole paha ihminen, miehesi on sokea, äitinsä suhteen ja se ei ole uusi ilmiö. minä inhoan anoppiani niin, että tapaan, vain kun on pakko.

Vierailija
15/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olen ollutkin kahdesti. Toinen kerta oli kyllä anopin kanssa ihan kahdestaan ja toisella kertaa koko perheen voimin. Kaksi viikkoa menivät hujauksessa...

Vierailija
16/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulen hulluksi jo päivässä. Kaksi viikkoa - ei ikinä!!!

Vierailija
17/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi.

En käy enään anopin luona ollenkaan.

Mies saa mennä lapsien kanssa kahdestaan.

En siis estä miestäni pitämästä yhteyttä äitiinsä / lapsiamme pittämästä yhteyttä mummoonsa. Mutta perheemme ei taivu enään anopin vaatimuksiin ja komenteluun / arvosteluun.

Vierailija
18/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

anopin kanssa kaksin lomalle ihan hyvin, jos tilaisuus tulisi. Epäilen tosin ettei pyydä, ei kauheasti reissaa ulkomailla.

Vierailija
19/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppi asui meillä kuukauden, kun asuimme ulkomailla ja sekin oli aivan liikaa. Jaksan anoppiani kaksi tuntia kerrallaan ja niin lyhyitä ulkomaanmatkoja ei kai ole? Anoppi on ihan ok, mutta ei minua varten.

Vierailija
20/33 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehesi voi antaa äitinsä kohdella sinua huonosti? Minun anoppinikin yritti aluksi v***uilla mulla, mutta mieheni teki lopun huonosta käytöksestä. Et tietenkään lähde, eikä lapsesikaan, reissuun sellaisen ihmisen kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi