Michael Jackson halusi maailman rauhaa ja ystävyyttä kaikkien kesken
Kommentit (121)
pois sängystään. Kerro toki, miksi hänelle oli niin tärkeää saada kiehnata lasten kanssa petissä jos hänessä ei ollut mitään outoa?
Sekö että häntä yritettiin rahastaa tekaistuilla syytteillä?
Mutta tieysti kaikki uskovaisetkin ovat oikeasti niitä hirveimpiä seksihurjastetelijoita.
se alkuaikojen ilo ja esiintymisen helppous. Niitä videoita kun katsoo, on ihan pakko tulla hyvälle mielelle. Soitan aina Blame it on the boogie kun alkaa pinna kiristyä. Auttaa aina. Muutenkin hyvyys ihan säteilee MJ:stä. Ja tietenkin se hyväntekeväisyysmaailmanennätys puhuu omaa kieltään. Nämä av-kriitikot eivät tienaa elämässään murto-osaa siitä mitä MJ lahjoitti joka kuukausi.
Kun on omaisuutta tsiljoona biljoonaa niin ei tunnu missään lahjoittaa muutama miljardi hyväntekeväisyyteen. Sitä ei edes huomaa. Köyhän yksinhuoltajaäidin kymppi kuussa plan-kummeille tuntuu paljon enemmän hänen kukkarossaan.
Vaikka eihän niitä oikeuskaan löytänyt.
Minukin mies nukkui minun siskoni pojan (5v.) kanssa viikon samassa petissä, eikä vamrasti ole pedofili.
Vaikka eihän niitä oikeuskaan löytänyt.
Minukin mies nukkui minun siskoni pojan (5v.) kanssa viikon samassa petissä, eikä vamrasti ole pedofili.
miestäsi oli jo syytetty kertaalleen aikaisempien alaikäisten petikavereidensa hyväksikäytöstä?
Vaikka eihän niitä oikeuskaan löytänyt. Minukin mies nukkui minun siskoni pojan (5v.) kanssa viikon samassa petissä, eikä vamrasti ole pedofili.
Jos minulle tulisi esim. lottovoitto, niin taatusti lahjoittaisin osan hyväntekeväisyyteen, nyt tienaamani rahat menevät perheeseeni. Vai onko mottosi se, että "kun raha kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa", rahallako saa pahat tekonsa anteeksi??
mitä täällä väittää olevansa, löytyi taas syy olla iloinen että itsellä ei mene noin huonosti. Feel the love, everyone!
jotka niin tekevät? Ei juuri montaa.
Minä tiedän sen kun olen itse toiminut vuosikausia erään järjetön kummilapsi asiamiehenä. Suomessa hyväntekeväisyyttä harjoittaa pääasiassa hyvin koulutet ja hyvintoimeentulevat.
Vaikka eihän niitä oikeuskaan löytänyt. Minukin mies nukkui minun siskoni pojan (5v.) kanssa viikon samassa petissä, eikä vamrasti ole pedofili.
ja kun teille tulee lastenkavereita yökylään, niin meneekö miehesi heidän kanssaan nukkumaan??
Jos minulle tulisi esim. lottovoitto, niin taatusti lahjoittaisin osan hyväntekeväisyyteen, nyt tienaamani rahat menevät perheeseeni. Vai onko mottosi se, että "kun raha kirstuun kilahtaa, niin sielu taivaaseen vilahtaa", rahallako saa pahat tekonsa anteeksi??
Niin mitkä pahat teot? Oikeusvaltioissa ihminen on syytön kunnen toisin todistetaan, ihan vaan sinulle tiedoksi. MJ oli syytön. Ja yksi lottovoitto on kuule kärpäsen kakka kaatopaikalla kun verrataan Jacksonin hyväntekeväisyyteen. Ja köyhä antaa vähästäänkin, mutta sinulle pitäisi tulla lottovoitto ennen kuin annat hyväntekeväisyyteen? Tuo kertoo kuule sinusta niin paljon, että en oikein viitsi enää sinun kanssa kinata.
Siellä ei ollut muita, pitäköhän tehdä ilmoitus rikoksesta?
luin jostain että jos jokainen antaisi edes 5€ per/kk. niin sillä voisi ruokkia kaikki nälkäänäkevät. Mutta kun ei...
Sänky on iso, eikä kukaan ollut väittänytkään että MJ olisi heitä kosketellut. Amerikassa vaan monet ovat niin älyttömiä, että edes eri sukupuolta olevat sisarukset eivät saa nukkua samassa huoneessa.
teen hyväntekeväisyyttä muuten, mutta siitähän sinä et voi tietää mitään, eikä sinun tarvitsekaan. Sinä pidät ilmeisesti vain arvossa miljoonia, mitä lahjoitetaan, et tekoja, surullista. Ja tosiaan, tällä hetkellä en rahallisesti voi ketään auttaa.
Tiedän muuten yh-äitejä, jotka ovat koulutettuja ja hyvintoimeentulevia ja jotka auttavat, kuka mitenkin. Auttamisen arvo ei ole rahassa mitattavissa. Ja kun nyt nämä yh.t tulivat puheeksi, niin eikös tämä jackson ollut sellainen, tosin lastenhoitaja taisi tehdä suurimman työn, tässä lastenhoidossa..=)
Minkä helvetin takia hänen piti saada niitä lapsia sänkyynsä, iso taikka ei?
Sänky on iso, eikä kukaan ollut väittänytkään että MJ olisi heitä kosketellut. Amerikassa vaan monet ovat niin älyttömiä, että edes eri sukupuolta olevat sisarukset eivät saa nukkua samassa huoneessa.
kaikki palveluskuntakin oli uskovaisia, se Gracy, lastenhoitaja on Jehovan Todistaja ja samoin hänen hengellinen neuvonantaja.
Joten vaika uskoa että oli joku pedofili.
kun jatkoi lasten kanssa sängyssä lukkojen takana vehtaamista ilman mitään syytä vaikka oli jo kertaalleen saanut kantapään kautta kokea, että sellaista tekevää epäillään pedofiiliksi.
Sori, ei mee läpi. Kyllä hän saattoi olla tyhmäkin, mutta hänellä täytyi olla joku varsin painava syy himoita niitä kakaroita petiinsä.