Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen vaatteet - huutonetistä hyvä hinta vai kaverilta huono hinta??

Vierailija
10.07.2009 |

On tämäkin ongelma. Olen ostanut/saanut lahjaksi lapsellemme laadukkaita merkkivaatteita sillä mielellä, että ne pysyvät hyvinä ja voin sitten tehdä niistä vaikka vaatepaketin huutonettiin ja saan edes vähän rahoja takaisin kun muutenkin on tiukkaa hoitovapaalla.

Nyt kaverini sai vauvan ja olettaa että myyn/ANNAN vaatteet hänelle. Hän on valmis maksamaan vaateläjästä parikymppiä. Vaatekasa, jonka olen lapseni kaapista penkonut, sisältää mm. Hilfigerin, GAPin, TImberlandin paitoja ja housuja, Reimatec haalareita välikauteen ja talveen, Ticket to heaven haalarin ym.

Jokainen huutonettiä seurannut tietää, että voisin saada näistä satoja euroja ja niin olen vähän suunnitellutkin.

Kaveri olettaa tosissaan että myyn nämä hänelle parilla kympillä!? Antaisin vaikka ilmaiseksi, jos itselläni olisi siihen varaa :(

Mitä ihmettä teen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiukan rahatilanteen takia myyn vaatteeni huuto.netistä, jossa tuotto aivan toista luokkaa! Saat tehdä vaatteillasi ihan mitä haluat, älä anna ystäväsi käyttää sinua hyväkseen!

Vierailija
2/8 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

OLETTAA voivansa saada ilmaiseksi tai ostaa tosi halvalla. Voihan aina tarjota mutta pakkohan ei ole myydä. Minä sanoisin että myyn huutiksessa että saan vähän itelleni rahaa kun muutenkin on tiukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverisi voi sitten sen mukaan valkata ottaako jotain vai ei. Ei sinun niitä "ilmaiseksi" tarvitse myydä. Sanot että saat niillä rahoilla ostettua taas uusia vaatteita, ylimääräistä kun ei ole.

Vierailija
4/8 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä saat omalla tavarallasi tehdä ihan mitä haluat. Pistä huutonettiin ja anna sun tunnus kaverilla ja sano, että käy sieltä huutamassa, jos tietää, että on heille mieluisia.

Vierailija
5/8 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noi merkilliset vaatteet huutikseen ja annat sille tunnuksen ja voi käydä sieltä huutamassa. Perusvaatteet voit myydä sille halvalla.

Kyllä YSTÄVÄ ymmärtää.

Vierailija
6/8 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksistanne. Tuli hyvä mieli kun en ole ainoa joka tässä tapauksessa ajattelee rahaa!

Vastineeksi kaveri on tarjonnut siskoltaan saamia isomman lapsen vaatteita, jotka kohta olisi meidän lapselle sopivia mutta tälle kaverin lapselle vielä isoja. Vaatteet ovat 80-90 luvulta, kuluneita ja kauhtuneita. En mielelläni vaihtaisi uudehkoja ja hyväkuntoisia vaatteitani edes näihin :( Kaverini olettaa nyt ihan liikoja. Taidan olla hyväksikäytön kohteena.

Vierailija
7/8 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(nää on euron, nää kaks, nää vitosen jne) ja eka tarjonnu kavereille jotka on halunneet ostaa ja sitten myynyt ne, mitkä ei ole menneet ;)

Vierailija
8/8 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin kyllä suoraan, että mun on pakko myydä ne huuto.netissä, kun meidän perhe tarvitsee ne rahat. Sanoin että voi katsoa netistä, jos haluaa huutaa niitä (tietää mun tunnuksen).

Harmittaa sen takia, kun pyytänyt äiti on itsekin huonotuloinen, ei siis itsekkyyttään pyydä. Ja maksaisi jotain, mutta ei luultavasti niin paljoa kuin saan huudoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi