Henkka Maukan laadusta
Tilasin lapselle postitse kolme trikoopaitaa. Joudun palauttamaan kaikki. Ovat niin huonolaatuisia, että päivä paistaa kankaasta läpi. No, eipä tarvi enää toiste tilailla.
Kommentit (15)
Toiset napakampaa ja toiset tosi ohutta. Meillä nämä ohuetkin olleet käytössä ihan hyviä, varsinkin näin kesäaikaan.
Ma oon ainaki tykanny koska varit pysyy hyvin ja pitavat muotonsa vaikka on pesty monen monta kertaa!!
aikuisten vaatteissa laatu on tippunut viimeisen vuoden aikana reilusti. Lastenvaatteissa ei ole ollut noin selkeää pudotusta.
Ensinnäkin, kokomerkinnät eivät välttämättä pidä lainkaan paikkaansa. Olen tilannut heiltä paljon lastenvaatteita ja joskus vaate on aivan erikokoinen mitä kokolapussa lukee.
Toisekseen, melkein kaikki trikkovaatteet kiertyvät, eli saumat menevät ihan väärissä paikoissa.
No, toisaalta hinta-laatusuhde on kuitenkin melko hyvä. Värit pysyy ja tuota kiertymistä lukuunottamatta vaatteet pitävät muotonsa hyvin. Tuota läpinäkyvyyttä olen myös joskus havainnut. Ostin pojalle valkoisen t-paidan, mikä oli lähes läpinäkyvä :(
mutta varsin hyvä hinta-laatu-suhde. Hyvin on lapsen vaatteet sen aikaa kestäneet kuin tarvii, yhdestä bodysta lähti haara-nepparin vierestä kangas purkautumaan, mutta se oli helposti korjattava pikkuvika.
Ei kai nyt kukaan oletakaan että pikkurahalla saisi markkinoiden laadukkaimpia tuotteita?
myymälästä ostanut ihan laadukkaan paidan lapselle ja itse olen tyytyväinen kyseisen firman aikuisten t-paitoihin (joissa puuvillaa ja elastaania). Nyt vain oli pettymys, kun kaikki piti palauttaa. No, olihan kuormassa kahdet hyvät bikinit sentään :-)
ap
hinta-laatusuhde on tosiaan aivan erinomainen!
HM:n laatu on parempaa kuin esim Lindexin. HM:n vaatteet on läpivärjättyjä ja pitävät siis värinsä hyvin. Lindexillä ruskeat ja voimakkaan väriset vaatteet haalistuvat heti parissa pesussa pintavärjäyksen vuoksi.
Samoin esim Lindexin Bamse-paidoissa, joita valitettavasti ostin useamman keväällä, kuvat ratkeili ja kului rumaksi jo muutamassa pesussa.
HM:n vaatteissa kuvat pysyy yleensä hyvin.
Ellokselta en enää koskaan tilaa mitään kun ne vaatteet menettävät muotonsa ja ovat muutenkin aivan surkeita lukuunottamatta niitä muutamia merkkejä.
Minä olen todennut HM:n laadun paljon paremmaksi kuin esim Tutan ja hinnaltaan ovat puolet edullisempia.
kohdallaan, eihän nuo juurikaan mitään edes maksa, joten ei voi oikein olettaakaan mitään luxus luokan laatua.
pidän kyllä Tutan lastenvaatteita tosi laadukkaina, ainakaan meillä ei ole ikinä hajonnut eikä päästäneet väriä. Myös Henkan lastenvaatteet, etenkin vauvanvaatteet ihan ok., mutta aikuisten ryysyihin en sorru!!! Aivan kertakäyttökamaa ja tarkoituksella, kuulemma!
Osa vaatteista on tosi heikkolaatuisia, eivätkä kestä lasten käytössä kauaa. Osa taas on ihan yhtä hyviä tai parempiakin (!) kuin muissa ketjuliikkeissä.
liikkeesä, jotta pääsen hypistelemään. Vaihtelee tuo laatu nimittäin paljon. Ja vaikka nuo tilaamani paidat alessa maksoivat vain 9.90, niin pidin sitä silti liian suurena hintana siitä lumpusta.
ap
mulla on sellaisia h&m:n bodeja, jotka olen käytettynä ostanut ja miljoona kertaa pessyt. Ovat täysin nypyttömiä ja ihan hyvässä ryhdissäkin. Ihanan pehmosia.
Mutta isompien lasten vaatteissa se laatu ei ole niin selkiö, siksi ostan vain liikkeestä. Aikuisten vaatteita en osta.
Meillä ollut tytön käytössä paljon HM:n trikoopaitoja ja t-paidoissa trikoo on ollut paljon paksumpaa sekä napakampaa kuin monessa kotimaisessa paidassa.Hyvin ovat kestäneet kovassa käytössä ja säilyttäneet muotonsa pesuissa.Itse olen ainakin ollut positiivisesti yllättynyt,kun olen katsonut pesulapuista valmistusmaata.