Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
lääkkeiden hävittämisestä
10.07.2009 |
Hei,
voikohan vanhentuneita käsikauppalääkkeitä heittää roskiin vai pitääkö nekin viedä apteekkiin? Siis esim. vicks-voidetta, lääkevoidetta silmätippoja yms.
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Idea siinä apteekkiin viemisessä on se ettei lääkeaineet turhaan imeydy maahan ja sieltä eläimiin ja mahdollisesti myös ihmisiin asti.