Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä pitäisi tehdä huutonet-paketin suhteen?

Vierailija
09.07.2009 |

Myin siis huutonetissä yhden tuotteen jo muutama kuukausi sitten, yksi huuto tuli ja tuotteen huutaneesta ei kuulunut kuukauteen mitään. Ei vastannut sähköpostiinkaan, jonka laitoin. Noin kuukauden kuluttua tuli puhelimeen viesti, että on maksanut huudon postikuluineen tililleni ja osoitetiedot oli siinä. Onneksi tuote oli minulla vielä tallella ja postitin sen, kun maksu tosiaan näkyi tililläni. Nyt sitten paketti odottaa lunastusta meidän postissa, koska huutaja ei sitä ollut postista hakenut määräajan kuluessa.

En aio sitä lunastaa, koska lunastushinta on suurempi kuin tuotteen arvo (ja rahathan olen siitä jo kerran saanut) mutta pitääkö enää ottaa yhteyttä huutajaan??

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostia hänelle että haluaako hän että käyt lunastamassa ja lähetät uudelleen. tietysti niin että hän maksaa ensin kaikki kulut.

Vierailija
2/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sähköpostia hänelle että haluaako hän että käyt lunastamassa ja lähetät uudelleen. tietysti niin että hän maksaa ensin kaikki kulut.

Tulee vaan 5 euron tavaralle melkoisesti hintaa, jos hän maksaa vielä 2*8,5 euroa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sitä tule enää sinulta lunastamaan, joten itse antaisin olla. Olet oman osuutesi hoitanut, ei ole sinun ongelmasi enää.

Vierailija
4/4 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että otat vielä yhteyttä kun se ei paljon aiheuta vaivaa ettet vaan saisi negaa.

ei hän tietenkään lunasta sitä mutta ainakin olet ilmoittanut asiasta-.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme