Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apteekista soitettiin;olen velkaa!!

Vierailija
09.07.2009 |

viime kuussa ostin apteekista ison kasan reseptilääkkeitä+muuta mitä nyt tarvitaan.

tänään apteekin täti soitti ja ilmoitti,että on unohtanut laskuttaa kaksi tuotetta,ja pyysi minua tulemaan maksamaan ne.

kuittia minulla ei enää ole,mutta he kuulemma tulostavat sieltä kuittikopion,jossa näkyy,ettei niitä kahta tuotetta ole laskutettu...

outoa touhua,sanon minä.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisten virheistä.

nytkin olen joutunut ajelemaan ja soittelemaan että saan väärin toimitetut tupperware tuotteet vaihdettua.

olen myös joutunut tällä viikolla selvittämään että mihin posti on hävittänyt kengät jotka postin kautta palautin liikkeeseen kun olivat toimittaneet minulle väärät.

maksuja tulee hurjasti kun joutuu ajelemaan näissäkin tapauksissa joka kerta 20 km, lisäksi puhelukulut jne.

Vierailija
2/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun toinen laskuttamatta jäänyt tuote on lapsen kalkkitabletit,ja minulla oli siihen vanhentunut resepti...muisti minut siis tuosta vanhentuneesta reseptistä.

minulle ei tullut mieleenkään alkaa kuittia tarkistelemaan.

olen aina luullut,että jos johonkin voi luottaa,niin apteekkiin:))

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksanut ja piste. Jos myyjä on unohtanut periä maksun, niin se on hänen virheensä.

Vierailija
4/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosiaan,ei ole edes meidän lähiapteekki,poikkesin vain kerrankin toisessa apteekissa,kun olin matkalla jonnekkin.

meiltä on kyseiseen apteekkiin matkaa 5,5km.....laitanko siis apteekille kilometrikorvauslaskun? *piru istui olkapäälle*

no joo,ymmärrän toki,että en tietenkään voi ilmaiseksi pitää tuotteita,jos kerran on laskuttamatta jääneet,mutta onko sekään nyt sitten oikein,että minulle tulee siitä lisäkuluja,että saan maksaa ne?

-ap

Vierailija
5/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en maksaisi, sillä heillä ei ole oikeutta vaatia maksua jonka olet periaatteessa maksanut kassalla pois lähtiessäsi.

Nämä tälläiset menevät minusta apteekin piikkiin, sillä mieti jos joku olisi ostanut jotain mitä apteekin täti ei muistaisi (=ei voisi henkilötietoja ja numeroa mistään kaivaa) niin hän ei mitään joutuisi maksamaan.

Apteekkarina en edes kehtaisi alkaa perään soittelemaan...!

Vierailija
6/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina asiakaspalvelussa ollut se, että vaikka mä olisin pakannut asiakkaalle kolmet housut ilmaiseksi mukaan niin ei siitä asikkaalle soiteta. Se juurikin on mun TYÖ ja siitä saa jopa PALKKAA että muistaa ottaa maksun! Ihme touhua :)

Vierailija
7/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hurjaksi ja sanoisin,että en tule omalla autolla maksamaan.enkä kävele.

en maksa,ennenkuin tulevat minut kotoa noutamaan,ja toimittavat takaisin kotiin maksun jälkeen.....??

pyydän lähettämään taksisetelin? :))

-ap

Vierailija
8/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan varmasti pyytäisin jotain hyvitystä että itse lähtisin paikan päälle setvimään heidän virheitään.

edelleen 8

Vierailija
9/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

HUOMASITKO kassalla että summa on liian pieni? Jos, olet "varastanut", jos et, niin älä välitä äläkä maksa mitään.

Vert. jos vaikka ostaisin apteekista reseptillä yhden lääkkeen, käsidesin, buranaa, allergialääkettä ja rasvaa, ja unohtaisivat laskuttaa vaikkapa tuon buranana ---> tuskin huomaisin että summa on muutaman euron vähemmän mitä pitäisi ---> en todellakaan alkaisi maksamaan apteekin mokaa jos esim. viikon päästä karhuaisivat buranapaketin hintaa...!

Mutta jos olisin ostanut vain esim. reseptiläkkeen, sanotaan nyt vaikka 20€ hintaisen, ja rasvan 10€, niin taatusti olisin jo kassalla huomannut että mites tämä maksaa vain 20€ vaikka tuon rasvakin ostn ---> saman tien olisin sanonut että tämä rasva kanssa tuli minulle ---> olisin heti huomannut ja paikannut kassan mokan ---> en olisi varastanut.

Vierailija
10/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

heidän pitää maksaa vähintään kilometrikorvaukset.

mut jos haluat maksaa niin pyydät vaan tilinumeron mihin maksat, et tietenkään lähde sinne ajelemaan jos et muutenkaan ole sinne menossa.

Vierailija
11/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

työajasta :). Myyjän moka, ehdottomasti!!

Vierailija
12/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"unohdustaan" sillä,että "kun oli jo lähelle sulkemisaikaa ja hieman kiire".

huomasin kyllä! asiointi aikana hän vilkuili vähän väliä rannekelloaan...ihan koko ajan!

varmaan vitsitti,kun tulin 17.30,ja apteekki meni kiinni klo 18.

oli minulla paljon reseptejä,että homma oli tädillä...ostokseni maksoivat vajaa 300e..

-ap

Vierailija
13/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuuntelin vain laskuni loppusumman,ja annoin rahat lompuukista.

kun ostokset lähentelevät melkein 300e,OLETAN automaattisesti siinä summassa olevan kaikki....

-ap

Vierailija
14/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reseptivapaita lääkkeitä onkin sitten helpompaa pölliä. Eli ap ei pääse mitenkään nyt kiemurtelemaan tästä irti, maksettava on. Mutta tietenkin korvauksia matkakuluista voi apteekilta yrittää kinua, apteekin mokahan se oli.

Vierailija
15/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että korvaavat sen,että menen sinne vartavasten hoitamaan asian.. oikeasti en taida kehdata:(

-ap

Vierailija
16/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse asiakaspalvelija, en ole koskaan kuullutkaan että tuollaisessa tilanteessa soiteltaisiin asiakkaan perään. Pyydät vähintään kilometrikorvauksia ja muutakin hyvitystä. Jos suhtautuvat nihkeästi niin sinuna ottaisin yhteyttä kuluttajaneuvojaan (vai mikäsenytoli)

Vierailija
17/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekit ottavat, oliko nyt kuukausittain (ainakin se missä otse olin töissä) raportit, missä näkee onko kirjoitetut lääkkeet maksettu. Monet hölmöt kun lähtevät maksamatta. eikä tajua, että koneelle jää merkintä... Sen jälkeen niitä aletaan perimään, mitä ei ole maksettu. Mutta tietty voit pyytää matkakorvauksia tai jotain hyvitystä jos varta vasten menet sinne (ihmisiä nekin tosin on ja erehdyksiä sattuu) tai voithan kysyä, voitko maksaa seuraavalla kerralla kun tulet?

Mutta en toisaalta ymmärrä miksi pitää vouhkata, jos myyjä on tehnyt virheen ja huomannut sen ja pyytää sinua maksamaan sinun hankkimasi ostokset, jotka olisi siis kuulunut maksaa, mutta kerta lääkkeitä oli paljon ja kello paljon jne. niin voihan erehdyksiä sattua.

Vierailija
18/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieleenkään,että reseptilääkkeet voisi jättää maksamatta?

miten sieltä sitten ulos kävellään,laitetaan se lääkepussi liiveihin vai?

-ap

Vierailija
19/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekkisi on, missä asioit, mutta suuremmissa näin tapahtuu harvasepäivä. No vaikka ujuttamalla liiveihin, ihan kuinka nyt haluaa... Tietty jos apteekki on sellainen vanhanaikainen tiski, jossa farmaseutti myös rahastaa samalla niin tietty silloin vaikeampi varastaa. Mutta monissa kun on kassat erikseen, jotka kuittaavat lääkkeet maksetuiksi.

Vierailija
20/58 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyseinen apteekki oli sellainen,missä apteekkari rahasti samalla luukulla,mistä antoi lääkkeet.

eli maksettiin samalle henkilölle.

eli tajuan,siis matkalla apteekkarin lääketiskiltä kassalle,jotkut piilottavat lääkepussin liiveihinsä:))

no jopas on.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi