Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

apteekista soitettiin;olen velkaa!!

Vierailija
09.07.2009 |

viime kuussa ostin apteekista ison kasan reseptilääkkeitä+muuta mitä nyt tarvitaan.

tänään apteekin täti soitti ja ilmoitti,että on unohtanut laskuttaa kaksi tuotetta,ja pyysi minua tulemaan maksamaan ne.

kuittia minulla ei enää ole,mutta he kuulemma tulostavat sieltä kuittikopion,jossa näkyy,ettei niitä kahta tuotetta ole laskutettu...

outoa touhua,sanon minä.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Numerotiedustelusta ei voi olla varmaa että kyseessä on sama henkilö. Mites tietosuoja tässä tapauksessa?

Vierailija
42/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli numerotiedustelusta oli saanut numeron.

kännykkänumeroni onkin salainen.

taidan muuttaa myös lankanumeron salaiseksi.....

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

farmaseuttina apteekissa ja meillä ei ikipäivänä toimittaisi noin? Jo on pihi apteekkari jos on noin pyytänyt farmaseuttia toimimaan. Ihan sama jos 20€ ostos jää maksamatta, suurempiakin tappiota usein tulee, esim. usean sadan euron arvoinen lääke vanhenee tms. Tosi outuoa touhua. Soita sinne ja pyydä apteekkari puhelimeen ja sano että et tosiaan tule uudelleen vaan jos haluavat niin lähettäkööt laskun kotiin ja pyydät vaivasta jotain hyvitystä. farmaseutti apteekista jossa on hyvää palvelua

Vierailija
44/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se vaan on apteekin moka, ettei sinulta ole peritty täyttä hintaa. Meillä ei ikimaailmassa toimittaisi noin .... jos asiakkaalta on peritty liikaa, virheet korjataan, jos asiakas on saanut jotain ilmaiseksi/liian halvalla, virheen annetaan olla.

Hävettää ko. apteekin puolesta.

proviisori

Vierailija
45/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsen korvatulehdukseen liian vähän antiobioottia.

Kävin valittamassa, mutta eihän se tietenkään ollut heidän syynsä. Mittauksessa EI ole voinut tapahtua virhettä, kyllä asiakas on ihan itse nyt hukannut sen lääkkeen. Niinpä niin.

Toisella kertaa soittivat kotiin että antoivatko lapselleni aikuisten lääkettä, kun huomasivat jälkikäteen että lyöty väärin koneelle, mutta kun pullo oli ihan oikea lapsille suunnattu, niin hirveä selitys että maksu meni silti ihan oikein.

Joopa joo!

Vierailija
46/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen katon vuoksi.

kelasta tulee ilmoitus kotiin,ja tosite apteekkia varten,että se raja on ylittynyt,ja sitä lappua näyttämällä apteeksissa saa sitten ns. ilmaiseksi loppuvuoden lääkkeet.

näin oli viime vuonnakin.

-ap

Vierailija
47/58 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmeessä miten toimit ja mikä oli lopputulos asiassa! Kiinnostaa!

Vierailija
48/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjoittaneiden kanssa.

Ota yhteys apteekkariin. Tämä sinua palvellut yrittää nyt peitellä omia virheitään. Kiinnostanee apteekkariakin asiakkaan mielipide tällaisesta asiakaspalvelusta.

Vierailija
49/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä touhua.

Kuulostaa samanlaiselle, kun olin töissä paikassa, jossa oli ihan mahdottoman pihi apteekkari. Epäili meidän varastavan paperiliittimiäkin... Tuollaisesta 20 euron virheestä olisi mennyt varmaan työpaikka.

t.farmaseutti

Vierailija
50/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ap otit yhteyttä itse apteekkariin, koska kovasti kuulosti siltä, että kys. virkailija (sori, en muista mitä ovat ammattinimikkeeltään) oli mokannut kunnolla ja yritti peitellä asiaa pomoltaan. Siis vertaan siihen kun pyysi sinua tulemaan "muka ostamaan" lääkettä uudelleen. Eli tekemään koko virheen tekemättömäksi...

Vierailija
51/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin eräästä lääkkeestä liikaa, ja kun seuraavan kerran menin apteekkiin, ihmettelin miksi farmaseutti kailotti että "no nyt se tuli!!!" Olivat huomanneet virheen lähdettyäni ja laittaneet kuitin sivuun odottamaan. Olivat muistelleet että olen käynyt useasti ennenkin.

Kiva kun on olemassa vielä tuollainen pieni lähiapteekki.

Vierailija
52/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasta tuumailen,haluanko olla "hankala asiakas" :))

ja se kalkkitablettiresepti;se oli siis vanha.

olin jo aiemmin kesäkuussa ostanut sillä yhden purnukan,kun resepti oli päivän vanha---ja nyt se sattui olemaan mukana kun asioin,ja vaikka se nyt vanha oliskin,niin siinä oli vielä lunastamattomia purkkeja.

kysyin siis,että vieläkö voisin samalla reseptillä ostaa sen viimeisen purkin,kun se nyt tässä on,ja kela-korvaustakaan siitä ei tule.

tänään valkeni,että apteekki oli töpännyt lisää,kun oli myynyt minulle 2x vanhalla reseptillä.

siksi siis pyytää minua uusimaan reseptin,ja ostamaan tyhjää sillä......?

-ap

Vierailija
53/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä apteekkarin kuuluu saada tietää, että heillä on kepulikonsteja harrastava työntekijä! Käsittämätöntä, että a) soitti 20 € ostoksen perään ja b) pyytää vielä uusimaan reseptin ja ostamaan sillä tyhjää!!!

Olis kiva tietää apteekin nimi ja paikkakunta...

Kannattais muuten miettiä yhteyden ottamista kuluttajaneuvojaan!

Vierailija
54/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta voit maksaa laskulla ilman kuluja maksamatta jääneen lääkkeen. Pyydä apteekkia lähettämään sinulle kirjeessä lasku ja kuittikopio, josta voit tarkistaa, että lääke oli jäänyt maksamatta. Mikä pakko sinne nyt on lähteä ajelemaan ja tuhlata aikaa ja bensaa. Näin minä olisin jo ehdottanut heti alussa.

Vierailija
55/58 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa soittaa sille apteekkarille ja hoitaa asia millä tahansa muulla tavalla kuin näkemällä sen vaivan, että menee uudestaan sinne apteekkiin (tai uusii reseptin - kaikkein käsittämättömintä minusta on, että tällaista edes ehdotetaan, sillä siinähän tulisi sinulle paitsi vaivaa myös kuluja, jotka hyvinkin ylittävät tuon apteekkia uhkaavan tappion!). Oon itekin nähnyt muutaman tosi pihin apteekkarin, mutta tässä kuulostaa kyllä ihan siltä, että farmaseutti hoitelee asiaa ihan omasta puolestaan.

Vierailija
56/58 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksoin eräästä lääkkeestä liikaa, ja kun seuraavan kerran menin apteekkiin, ihmettelin miksi farmaseutti kailotti että "no nyt se tuli!!!" Olivat huomanneet virheen lähdettyäni ja laittaneet kuitin sivuun odottamaan. Olivat muistelleet että olen käynyt useasti ennenkin.

Kiva kun on olemassa vielä tuollainen pieni lähiapteekki.

me ollaan kyllä yleensä tarkkaa, porukkaa, hyvässä ja pahassa. Mutta silti iihmisiä ja inhimillisiä, joille erehdyksiä ja virheitä tapahtuu.

Silti tämä juttu on sellainen etten sitä alkaisi maksamaan noin vain, vaan vaatisin apteekkaria /proviisoria juttelemaan ensin, että kuinka nyt joku soittelee lomaltaan ja hoitelee tätä asiaa! Ja kerrohan sitten taas kuinka kävi :)

t. taas yksi farmaseutti

Vierailija
57/58 |
11.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on tehnyt virheen ja yrittää peittää sen. Soita apteekkarille ja kysy hoitaako työntekijä hänen pyynnöstään asiaa vai soitteleeko muuten vaan. Entäpä, jos tämä työntekijä olisi soittanut väärälle ihmiselle? Olisipa kiva, jos joku saman niminen olisi saanut selville koko sairastamisesi. Joku roti pitäisi työntekijälläkin olla, virheet pitää pystyä myöntämään.

Vierailija
58/58 |
13.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se apteekin täti on todella sössinyt tän homman (antanut vanhalla reseptillä kamaa ja vielä ilmaiseksi), kun kerran lomiltaan soittelee ja ehdottelee jokseenkin epämääräisiä (uusi resepti ja tule "muka" ostamaan sitä kelvollisella reseptillä)!!!! TÖRKEETÄ!!!!!

Todellakaan et toimi siten, kuin täti ehdotti. Soitat apteekkiin ja haluat apteekkarin langan päähän, muille et suostu puhumaan. Mitään et tee ennen kuin olet slittänyt koko stoorin aptekkarilla, myös se mitä tämä virheen tehnt työntekijä kehotti sinua tekemään. Sovitte sitten apteekkarin kanssa toimintatavasta, korkeintaan maksat heidän lähettämän laskun Mihinkään et enää ajele tms tän asian takia!!

Pitäiskö mun soittaa sun puolesta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan