Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Johanneksella, 38, Tinderissä jäätävä flaksi

Vierailija
04.07.2023 |

Selvästikin niitä kuuluisia jännämiehiä...

https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000009651815.html

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän toi ukko muuta teekään, kuin jahtaa naisia.

ja sinkkuna vaikuttaisi pysyvän...

Vierailija
2/72 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, kiva että edes jollekulle lohkeaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 39v ja flaksi käy - monella nuorella naisella vaikuttaa olevan fetissi meihin vanhempiin miehiin.

Vierailija
4/72 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin että mitähän ihmiselle jää loppujen lopuksi käteen jatkuvasta panemisesta... Bodycount?!

Vierailija
5/72 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderin mainos ja tyhmät uskoo.

Vierailija
6/72 |
04.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin että mitähän ihmiselle jää loppujen lopuksi käteen jatkuvasta panemisesta... Bodycount?!

tippuri, kuppa ja klamydia.

Vierailija
7/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskaa kun yksikään mies näissä Tinder-uutisissa ei esiinny omalla naamalla niin ei ole mitään vertailukohtaa tai edes todisteita että kyseessä on oikea henkilö. 

Lehtien mukaan riittää että hymyilet ja naisia tulee ovista ja ikkunoista. Tunnen noin tusinan tällaisia "seiskan tasoisia" tavispunkeroita ja vitut heillä mikään flaksi käy, varsinkaan nettideittaillessa.

Onkohan tämä jopa tinderin tapa kaunistella tilastoja ja saada lisää asiakkaita? Aika räikeä on ero artikkelien ja tosielämän välillä. 

Vierailija
8/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauskaa kun yksikään mies näissä Tinder-uutisissa ei esiinny omalla naamalla niin ei ole mitään vertailukohtaa tai edes todisteita että kyseessä on oikea henkilö. 

Lehtien mukaan riittää että hymyilet ja naisia tulee ovista ja ikkunoista. Tunnen noin tusinan tällaisia "seiskan tasoisia" tavispunkeroita ja vitut heillä mikään flaksi käy, varsinkaan nettideittaillessa.

Onkohan tämä jopa tinderin tapa kaunistella tilastoja ja saada lisää asiakkaita? Aika räikeä on ero artikkelien ja tosielämän välillä. 

Olen asiakaspalvelijana paikassa jossa välillä käy ihmisiä myös treffeillä. Eräs mies (40+ ikäinen) jonka kroppa on vielä huonompi kuin tuon jutun miehen, käy siellä usein treffeillä ja aina vaihtuvien naisten kanssa. En tiedä mistä hän niitä naisia metsästää mutta jollain kummalla hänkin niitä näyttäisi saavan.

Vierailija
9/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut tinderiä kun niitä keskusteluja oli liikaa yhtäaikaa. Kun piti jokaiselle jotain vastata.

Vierailija
10/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata,kun itse on aina puutteessa avioliitossa. Ja sit joku vetelee työkseen nuoria naisia.

M38

Vierailija
11/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun Johannekseen. Olen suunnilleen kopio hänestä ja tinder todellakin toimii kohdallani. Treffeille saisi mennä melkein päivittäin eri naisten kanssa. Olen tosin aina ollut kirjallisesti ja suullisesti lahjakas, joten erotun monien muiden miesten joukossa. Pituuttakin itselläni on vain 172 cm, mutta eipä tuo ole tahtia haitannut. Ehkä eniten naiset kaipaa sitä, että heitä kuunnellaan, ollaan oikeasti läsnä, ja pidetään tasavertaisina. Ja aivan kuten Johannes jutussa sanoo, sen huomaa naisten silmistä, että onko kemiaa vai ei.

Vierailija
12/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä ne, jotka uskaltavat olla aitoja, erottuvat massasta. Påtee myös miehiin.

Vierailija
13/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä ne, jotka uskaltavat olla aitoja, erottuvat massasta. Påtee myös miehiin.

Eli jos olet luuseri, ole luuseri reilusti Tinderissäkin niin flaksi käy?

Vierailija
14/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli hyvä juttu. Todistaa vääräksi av-miesten väitteet, että miehen pitää olla pitkä ja hyvässä työssä.

Vierailija
15/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta nuo neuvot mitä hän antaa, niissä on kyllä ihan hyviä neuvoja!

Itse en ole Tinderissä, kun olen naimisissa, mutta näin ihan tavallisena naisena voin sanoa että tuo ohjeistus vaikuttaa ihan pätevältä.

Varmaan löytyy naisia joita kiinnostaa esim. auton vieressä poseeraukset, mutta taitaa kuitenkin olla vähemmistössä, samoin jotkut golfauskuvat. Ihan jotkut rennot kuvat kahvimukin kanssa vaikuttaa hyvältä idealta. Ei pidä yrittää liikaa!

Vierailija
16/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos olet luuseri, ole luuseri reilusti Tinderissäkin niin flaksi käy?

Joo tottakai, tuo asenne naisia varmasti kiinnostaakin.

Vierailija
17/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naurata,kun itse on aina puutteessa avioliitossa. Ja sit joku vetelee työkseen nuoria naisia.

M38

No miksi olet liitossa, jossa joudut elämään jatkuvassa puutteessa? Kyllä toimivaan liittoon kuuluu säännöllinen seksi.

Vierailija
18/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäätävä flaksi? Kukas sen todistaa?

Vierailija
19/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanottiinko tuossa jutussa että nuo treffit johtaa yhtään mihinkään, vai käykö tämä naissankari niillä vain jauhamassa tyhjää yhden kerran ja nainen jatkaa sen jälkeen muualle?

Vierailija
20/72 |
05.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanottiinko tuossa jutussa että nuo treffit johtaa yhtään mihinkään, vai käykö tämä naissankari niillä vain jauhamassa tyhjää yhden kerran ja nainen jatkaa sen jälkeen muualle?

Joskus jatkuu, joskus ei. Ja hän pokailee naisia kassalta ja koirapuistoistakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän