alapään karvojen ajelu!
Kuinka moni ajelee alapään karvojaan ja millä tyylillä ja kapineella?? Itse leikkelen suurimpia saksilla, kun hirvittää shaverin käyttäminen
Kommentit (11)
ajelen :) Pidan karvoituksen lyhyenä, max: 0,5-1cm ja niin,n että on sellainen pieni kolmio, niin sanotusti. Enkä tykkää että virallinen jalkoväli alue rehottaa yhtään, vaan on posliini tai ihan lyhyt.
Ja ajelen: miesten Gillette mach:illän ja oisko viel turbo tai jotain merkissä, jos en väärin muista.
Ja siksi tuolla kun toimii 100krt paremmin kuin naisten hyölät, jalatkin samanlaisella, niin ja kainalot :D
Heh, leikkiä laskin, rohkea temppu oli se kuvien laitto. Tuli vaan mieleen et sun kannattaa ehkä jossain vaiheessa vaihtaa nimimerkkiä jos kaikki muistaa sut tosta tempauksesta :-)
En pidä yhtään karvaisuuden tunteesta alapäässäni. Jos olisi rahaa, kävisin vahauttamassa, mutta nyt on tyydyttävä Gillette Venukseen.
Tuli vaan mieleen et sun kannattaa ehkä jossain vaiheessa vaihtaa nimimerkkiä jos kaikki muistaa sut tosta tempauksesta
Heh, leikkiä laskin, rohkea temppu oli se kuvien laitto. Tuli vaan mieleen et sun kannattaa ehkä jossain vaiheessa vaihtaa nimimerkkiä jos kaikki muistaa sut tosta tempauksesta :-)
Tosin ylläpito poisti taas linkin ennätystehokkaasti.
Ja en vaihda nikkiä. Se on jo osa minua ;-)
Myö aaveella fanitetaan sinnuu ihan hullun lailla!
Myö aaveella fanitetaan sinnuu ihan hullun lailla!
Kiitos ;-)
eri keinoin ja nyt olen löytänyt sen minulle parhaan. Se on kosmetologin tekemä sokerointi. Ei nouse näppyjä, karvat lähtevät tehokkaasti pitkäksi aikaa ja kasvavat paljon hitaammin takaisin.
Keskellä annan tuuhean kiharakarvoitukseni kukoistaa, olen siitä ylpeä, mutta kun reisien karvat ja kolmion reunat poistelee, niin kehtaa käyttää uimapukua ja näyttääkin paremmalta.
karvojenpoistoainetta.
Ihan positiivinen kokemus.
Saa nähdä mitä sänki saa vielä aikaan, mutta nyt on ihan ok.