Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka herkästi valitatte naapurille? Vai jätättekö nimettömän

Vierailija
09.07.2009 |

lapun postiluukusta?

Multa ja mieheltä menee kohta hermot tuohon naapurin kyylään. Hänen mielestään rapuissa EI saa jutella (edes normaalilla äänellä), lapset EIVÄT saa leikkiä sellaisia leikkejä, mistä lähtee ääntä (esim. hippa tai rakentaa palikkatorneja), suihkussa EI saa käydä hiljaisuusaikana (mies tekee vuorotyötä), ei edes pikasuihkussa, vessaa EI saa vetää hiljaisuusaikana, ei vaikka pöntössä olisi ripaskat. Lista jatkuu ja jatkuu ja jatkuu ja jatkuuuuuuuuuu.

Eikä meidän perhe ole ainut, myös pari muuta lapsiperhettä on tuon akan silmätikkuina.

Tuo jättää lappuja postiluukusta, tekee yllätyshyökkäyksiä pihalla ja/tai ovesta ym. kivaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli aikonaan mullakin. Sain lappuja postilaatikosta, joissa käskettiin olemaan hiljaa. Tietenkin tiesin kuka tämän teki, mutta kirjoitin lappuun kommentin, esim olet ikävä kyllä väärässä. Koska asun tässä talossa, minulla on oikeus käydä suihkussa klo 21. Koska en ole tietoinen kuka tämän lapun on postilaatikkoon laittanut, se on tässä julkisesti ilmoitustaululla.

Mamma kävi aina ulkona klo 10 ja tuli klo 13 takaisin, eikä muuten juurikaan ulkona käynyt, joten vein sen taloyhtiön eteiseen klo 15, jotta kaikki työssä käyvät sen näkivät.

Lappu hävisi seuraavana päivänä.

Suosittelen lämpimästi.

Muille laittoi myös lappuja, mutta ottivat mallia minusta ja niin talostamme tuli laputon.

ps kyllä muakin inhottais jos joku kävis keskellä yötä suihkussa. Varmaan miehesi työpaikalla on suihku. Ei kiva juttu, mutta ihan totuttelukysymys, nimimerkillä kylppärirempan aikana olen tätäkin tehnyt

Vierailija
2/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä valitan jos yläkerrassa asuvat lapset juoksee putkeen 8h, tai jos klo 23 jälkeen musiikki on niin kovalla, et kuulen makkariin, mikä biisi on kyseessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kuule jos joku käy suihkussa ja jos olen hereillä niin miksi se minua silloin häiritsisi? Elä ja anna toistenkin elää. Välillä itseäkin risoo esim. naapureiden tupakointi kun savu tulee suoraan ikkunastamme sisälle, mutta toisaaltaan ei nekään valita kun laitan grillin päälle talvipakkasille ja heidän ikkunastaan tulee meidän savut.

Vierailija
4/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ja siitä n. 10 vuotta omassa taloudessani)

Valittaa ei ole tarvinnut kertaakaan. Meille on valitettu kerran - ja ihan syystäkin.

Vierailija
5/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pihalla saa leikkiä vaikka mitä kiljukalle leikkejä. ja sen paskankin saa vetää pytystä.

rappukäytävät ei ole leikkimistä varten.

ja suihkussakäyminen yö aikaan... no, jos on huonot eristeet talossa että kuuluu läpi niin ei kivaa.

mutta tuo ettäpuuttuu kaikkeen tuo naapuri, se on jo sairasta. Ja siitä kanattaa tehdä valitus isännöitsijälle.

Vierailija
6/7 |
10.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen valittanut naapureistani. Seinän takana asui mies, jolla ilmeisesti vikaa kuulossa. Telkkari huusi lähes päivittäin niin lujaa että pystyin kuuntelemaan samaista ohjelmaa. Bumtsibum oli miehen lemppari, pystyin jopa laulamaan mukana! Naapuritalossakin (rivitalossa siis asuimme) asuvat monesti kirosivat sitä äänentasoa! Teimme isännöitsijälle valituksen ja se auttoi hetken. Helpotus oli kun mies lopulta kuoli.

Ja kyseessä ei ollut mikään herttainen pappa vaan kauhea vaimoaan alistava kammotus!

Vierailija
7/7 |
09.07.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja haen muiden lähinaapureiden allekirjoitukset. isännöitsijä sitten laittaa noottia häiritsijälle. toimii ja tehoaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kahdeksan