Poikalasten äideille (pissa-asiaa...)
Onko jollain hyviä ideoita kun meijän pojalla tulee pissa aina yli potasta/pöntöstä. Vaikka istuis siinä miten ja jalat yhdessä niin yli tulee. Alkaa kohta kiehumaan kun saa kokoajan olla pesemässä kalsareita ja housuja vaikka toinen niin hienosti käy jo potalla.
Mä laitan kohta jonkun alotteen jonnekki pottafirmaan että isompia pippeliesteitä kiitos :)
Kommentit (7)
ei vaan aina tommonen parivuotias älyä sitä pippeliä sinne painaa, ja jos minä painan, tulee ujopissa eikä siis tule pissaa ollenkaan. *huoh* Kylläpäs miehillä nyt onkin vaikeaa...
-ap
ja poika alkoikin käydä pöntöllä heti kun ylsi. Kannattaakin hankkia sellainen jalkarahi (tai miksi niitä sanotaan), jotta poika pääsee harjoittelemaan pöntön reunalle.
Onko pojalla isää kotona? Olisiko aika opettaa, että sitä pippeliä voi painaa hieman alaspäin kun on pissalla.
Pippeliä pitää painaa alaspäin. Ja ihan minä (=äiti) olen sen opettanut pojalleni. Ainakin 1,5 -vuotiaana osasi tehdä sen itsekin, pienempänä minä vahdin toimitusta.
ettei minkäänlainen opetus tullut kyseeseen. Ei vaan olisi saanut mitään tulemaan. Oppi pyyhkimään pyllynkin tosi aikaisin luultavasti sen takia, että mun pyyhkimiseni oli niin kiusallista.
Pippeliä pitää painaa alaspäin. Ja ihan minä (=äiti) olen sen opettanut pojalleni. Ainakin 1,5 -vuotiaana osasi tehdä sen itsekin, pienempänä minä vahdin toimitusta.
Väkisinkin geometriat ovat paremmin kuin ihan pystyistumapissillä.
siinä poika seisoo ja pissaa suoraan pönttöön. Vieressä kyllä pitää vahtia, ettei ruiski ympäri vessaa. Osaisi tuo kai käydä pissalla yksinkin jo.
..pojalla isää kotona? Olisiko aika opettaa, että sitä pippeliä voi painaa hieman alaspäin kun on pissalla.