Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku kokeillut fistausta

Vierailija
08.07.2009 |

Onko kukaan kokeillut fistausta eli mies työntää koko kätensä sisään. Itseä kiinnostaisi kokeilla koska suuri tuntuu hyvälle ja oon jostain kuullut että siten saa erittäin voimakkaita orgasmeja. En ole vaan kehdannut ehdottaa miehelle vaikka varmaan tykkäiskin, ja varmasti se pitää tehdä rauhassa ja taidolla.

-mia-

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kyllä fistaus on meille yleistä. Ensin suuseksiä että vaimoni saa orgasmin 2-3 kertaa, siinävaiheessa hän on jo erittäin märkä, kyllä se käsi pilluun mahtuu ja vaimoni saa todella jätti orkun. Kyllä vaimoni siitä pitää koska orgasmin jälken hän ei antaisi ottaa kättä pois. Minä olen pervo näiden asioiden suhteen, minullakin on kulli märkänä kun olemme puolin ja toisin harrastaneet suuseksiä, kunnon nainti kruunaa kaiken.

Vierailija
42/84 |
16.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme selittelyä. Jos nyrkki uppoaa pilluun, on pillu todella väljä lortto.

Mitä seuraavaksi, jalkapallo pilluun. Sen jälkeen varmaan voisi koko miehen sinne piluunsa ängetä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme selittelyä. Jos nyrkki uppoaa pilluun, on pillu todella väljä lortto.

Huono provo, näin puhuu tietämätön juntti joka suuttuu kun jokin asia ei sovikaan omalle tutulle pelikentälle.

Vierailija
44/84 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon kanssa fistataan usein. Hän on aina tykännyt kun sormetan häntä, joten pikku hiljaa etenimme fistaukseen.

Fistauksella saa jättiorkut, mutta vähä vähältä eteneminen on tärkeää. Koko käsi harvemmin mahtuu "treenailematta" sisään, eli pikku hiljaa kun lisää sormia ja syvyyttä rakastelukerroilla, pimppi väljenee tarpeeksi, että käsi mahtuu sisään.

Pimpin väljeneminen ei ole vähentänyt ns "normiseksin" nautittavuutta, ei se tuntoherkkyys mihinkään häviä.

Nykyään kyllä usein vaimoni pyytää minua työntämään molemmat käteni sisään, joten hänen pimppinsä on varsin väljä.

Fistaus on meille yhteinen seksiharrastus. Ihana pahe.

Mutta jos itselle on tärkeää, että emätin on mahdollisimman tiukka, ei sitä missään nimessä kannata aloittaa.

Vierailija
45/84 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä, kun tarpeeksi harjoitellaan, voi jo työntää molemmat jalat. :D

Vierailija
46/84 |
17.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sillä tavalla kun tulee tarpeeksi ikää niin vanhemmiten löytyy uusia ulottuvuuksia. Teinit tai runkkarit täällä provosoi.

Vierailija
47/84 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kukaan kokeillut fistausta eli mies työntää koko kätensä sisään. Itseä kiinnostaisi kokeilla koska suuri tuntuu hyvälle ja oon jostain kuullut että siten saa erittäin voimakkaita orgasmeja. En ole vaan kehdannut ehdottaa miehelle vaikka varmaan tykkäiskin, ja varmasti se pitää tehdä rauhassa ja taidolla.

-mia-

Se on upea kokemus naiselle

jos uskaltaa antautua siihen

ja mies varovainen kärsivällinen

nainen voi saada upeimman orkuon

sitä kautta

Mä von tehdä sen sulle taidolla

luotamuksella

Kys Rane

ps muutenkin osaava hyvin varustettu

herrasmies joka ottaa naisen tarpeet

huomioon

Vierailija
48/84 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kerran iso rhevä nainen kimpaassa kaverin kanssa ja sillä oli niin osi löysä pillu

et nyrkki meni helposti sisään

Kun meitä ei kumppakaan innostanut panna sitä

pilluun nä nain sitä nytkillä ja kaveri pani

anukseen,nainen sai niin kovia orkkija useita

et eritteet suihkus sen pillusta

Sanoi ettei ole koskaan kokenut mitään niin upeaa

Vierailija
49/84 |
12.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun ei mahdu.. useammankin miehen kanssa kokeillut. Pitäiskö kokeilla pienikätisen naisen kanssa onnistuisiko

Osaava luotettava mukava herrasmies

tekee sen sulle taidolla

Kolme neljä sormea sisään ja peukalolla kun hieroo

klittaa salmalla

Tai keskisormella g pistettä ja pekalolla klittaa niin kyl on namia

pillu kostuu ja useamman orkun jälkeen rentoutuu jolloin voi mennä jo käsikin sisään

Koska koitetaan

Herrasmies

Vierailija
50/84 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikimme vaimon kanssa usein fistausta. Tosiaan olen työntänyt sinne mm. leikkijunan veturin ja kurkkuja.

Vierailija
51/84 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole aiemmin kuullutkaan vastaavasta. Olen kiemuroissani jo silloin, kun mies sormettaa kahdella sormella herkkiä alueita. Ejakuloin reilusti ja mitä pitempään jatkaa, sitä enemmän tulee nesteitä.

Alkoi kiinnostaa tämä minulle uusi aihe..mies suostuu varmasti, jos ehdotan. Tuntuu vaan hurjalle, että sisään nin paljon tavaraa kerralla, kun kolmas sormi on jo liikaa. Mutta kai ne paikat antavat myöten. Valittamista ei ole seksielämässä nytkään, mutta lukemani naisten kokemukset kyllä houkuttelevat kokeilemaan. Hienoa, naiset, kun jaatte kokemuksianne. Siitä on iloa monelle.

Vierailija
52/84 |
14.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan miehelle heti.

Vierailija
53/84 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ostettiin vaimon kanssa höyryveturi. Illalla saunan jälkeen koitetaan ängetä se vaimon pilluun.

Naapuri oli kuulemma saanut Pendolinon pilluunsa, ja siitä mahtavat orkut.

Kyllähän tänne aina joku koomikkokin joukkoon mahtuu kun puhumme fistaus asioista ja eri tavoin niin kommentit ovat erittäin säälittäviä, miksihän nämä rassukat täällä sitten roikkuvat?

Meillä on suosikki se kun vaimo on päällä 69 asennossa niin minulla on molemmat kädet toinen suolessa toinen pillussa sen sisällä kun nuolen sitä sitten vaimo yleensä laittaa mullekkin sen nyrkin kun olen jalat kattoon päinharmi vain että mulla ei ole kuin se yksi reikä :(.. Orkut ovat mahtavia ei voi muuta sanoa, ainut harmi on, että joskus on niin kiima ettei muista suolihuuhtelua ensin tehdä ja lakanat on paskassa.

Vierailija
54/84 |
15.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies työntää nyrkin suuhuni. Ah sitä oraalisen nautinnon tunnetta.

Vierailija
55/84 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ajatellut, että vaimo on hieman epänormaali kun hän venyttelee ja haluaa että venytellään. Suihkussa lopuksi hän huuhtelee pillunsa hyvin ja siinä monasti käsi työntyy syvälle sisään. Joskus myös nainnin jälkeen hän ottaa kädestäni kiinni ja painaa sen sisään pilluunsa.

Vierailija
56/84 |
16.02.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen huomannut, että iän myötä seksi on yhä vapautuneempaa ja peittelemätöntä. Vaimo nauttii aidosti aina välllä pillunsa venyttelystä eri tavoin laukeamisensa jälkeen. On se vieläkin tosi kiihoittavaa saada työntää koko käsi pilluun ja nähdä miten sopeutuvainen se onkaan. Hankin taannoin itselleni penispumpun, kun vaimo sitä ihan vain heittona joskus ehdotti. Yhdessä me olemme monasti pumppailleet kullia ja venytelleet pillua käsin ja aiemmin hankitulla sauvallakin.

ETTÄ ROHKEASTI VAIN KOKEILEMAAN JA EHDOTTELEMAAN.

Vierailija
57/84 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerroin siipalle että olen fantasioinut muutamia vuosia siitä että hän tyydyttäisi minut käsin ja dildolla ja juuri ennen orgasmia työntäisi koko käden minun vaginaan. No, mies siitä hämmentymään - meni aivan sanattomaksi. Näytin nimittäin tässä taannoin ostamani tekopeniksen (taisi olla kaalimadon paksuin dildo =) )... se nimittäin näyttää todella isolta.

no vielä en saanut moista hoitoa - elän toivossa että saisin vielä joskus kokea orgasmin niin että voin tuntea samalla koko käden minussa.

-Kirsi, 38v-

Vierailija
58/84 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei normaaliin piluun nyrkki mahdu. Mitä helvetin reikiä teidän naisilla oikeen on?

Vierailija
59/84 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä oli taas hauskaa kun tänkin ketjun jutut luki läpi!

Vierailija
60/84 |
04.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi kyllä se fistaus tuntuu hyvälle kun saa ekana suuseksiä ja hieromasauvaa, se mikä on fistauksessa tärkeätä on liukkaus jollei ole tarpeaksi märkä niin laittaa liukuvoidetta niin kyllä käsi menee piukkaankin pilluun. Se mikä minusta tuntuu fistauksessa kaikkein ihanammalta on se kun käsi on pillussa tehden pientä liikettä ja kieli härnää klitorista, kaiken huippu on se kun ottaa värisevän hieromasauvan ja sillä hieroo klitorista kun käsi runkkaa, siinä meinaa mennä taju. FISTAUSTA PELIIN.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi