Olen harrastanut seksiä vain yhden miehen kanssa - muita?
Ikää 25v ja vain yhden miehen kanssa olen harrastanut seksiä. Ja hänen kanssaan olen edelleen.
Kiinnostaisi tietää onko tämä jotenkin harvinaista nykypäivänä?
Kommentit (44)
kans mieheni eka, itselläni joitain muita kännikokeiluja, hyvin vähän kuitenkaan.
seksiä harrastanut kenenkään muun kuin minun kanssani. Asia on aiheuttanut jo nyt ongelmia, saa nähdä miten sitten tulevaisuudessa.
Ymmärrän hänen tunteitaan hyvin, minä olen paljon kokeneempi ja se varmasti vaikeuttaa asiaa.
Suuseksiä olen kyl antanut toisellekin.
34v ja mies 36v ja seurusteltu 15-vuotiaasta asti.
Mutta kyllä mua suoraan sanottuna harmittaa että ei ole ollut muita. Pettämään en kuitenkaan ala.
Olen 33-vuotias ja vain yhden miehen kanssa olen harrastanut seksiä koko elämäni aikana. Ainakin toistaiseksi olen uskonut, ettei se ruoho ole vihreämpää aidan toisellakaan puolella.
Olin 20v kun harkitsin itsemurhaa. Ajattelin, että neitsyenä en tästä maailmasta lähde ja niin menin sänkyyn yhden illan tuttavuuden kanssa. Itsemurha-aikeet jäivät muista syistä ja kaksi viikkoa tuon jälkeen tapasin mieheni, jonka kanssa olen edelleen yhdessä (vietämme tämän kuun lopussa 25v hääpäivää). Kyllä harmittaa tuo eka kerta!
Mutta olemme kyllä toistemme ainoat seurustelukumppanit :-)
Olen 21v. ja yhdessä ollaan oltu viitisen vuotta. Myös ensisuudelmani koin mieheni kanssa ja mies on ainut jonka kanssa olen seurustellut. Miehenikään ei ole suudellut, seurustellut tai harrastanut seksiä muiden kuin minun kanssani. Mukavaa :) Voi olla, että joskus tämä voi alkaa harmittaa, mutta toivottavasti ei. Pettämään en ala eikä toivottavasti miehenikään.
Olen 29v ja mieheni on ainut seksikumppani. Suudellutkaan en muita ole ja sama toisinpäin. Meillä ei asian kanssa ole mitään ongelmia ollut, päinvastoin. Molemmat arvostamme tätä omistautumista.
Ollaan oltu kylläkin "vasta" 3 vuotta yhdessä. Suudellut olen muita, mutta en tietenkään seurusteluaikanamme.
38v ja 2 lasta, miehen kanssa ollaan oltu 20v yhdessä. :)
Nyt olen 22v ja 5v ollaan oltu mieheni kanssa yhdessä. Miehellä on kyllä ollut muita kuin minä, mutta eipä tuo ole ainakaan vielä häirinnyt minua ollenkaan :)
harrastanut kuin yhden kanssa seksiä eli sen mieheni kanssa. Nyt olen 10v vanhempi ja ainoastaan kahden eri miehen kanssa harrastanut seksiä, kun tuli ero edellisen miehen kanssa.
Niin ja ei ole mitään sellaista periaatetta, että vasta naimisiin menon jälkeen seksiä, mutta en kyllä halua sitä harrastaa ihan heti suhteen alussa ja en pidä ajatuksesta seksiä ventovieraan kanssa. Pitäähän sitä rakastaa ihmistä jonka kanssa seksiä harrastaa.
yhdessä. Neljä lasta. Seksi vain paranee...
mieheni ensimmäinen ja ainut. Yhdessä oltu yli 20v.
T: neitsytmorsian
mies oli kokematon kun tavattiin, mulla ihan kivasti kokemusta muista miehistä (n. 10)
ei ongelmia ainakaan vielä.