Miten voi pimpsa olla tän näköinen???
http://www.aijaa.com/v.php?i=4462790.jpg
Tuossa piiiitkässä "hyi v*ttu" mikä v*ttu"-ketjussa on useilla just ton näköinen tussu, lärpättimet roikkuu ja tursuaa ihan sikana, miksi??
Ja miksi mulla ei roiku ja tursua noin?
En kysy millään pahalla, mutta olen lievästi sanonut järkyttynyt noiden ulkonäöstä:O
-N33&Äitix2-
Kommentit (12)
mutta kyllä tuo on oikeestikin varsin ruma pillu!
No samalla lailla kun jollain on isommat silmät tai korvat tai hampaat kuin toisella. Tuollainen minullakin on ollut, aina.
Ainakin suomalaisilla naisilla varsin normaaleja tuollaiset. Ja pillujahan nähnyt olen, ja siis kaksikymppisten ja siten ei-synnyttäneiden lähinnä. Millainen itselläsi sitten on? Minua ainakin ällöttää ns. viivapillut, joissa ei noi häpyhuulet pursuile. Tollanenhan "pursuilu" on lähinnä kiihottavaa, tosin kuvan naisella on pelottavan vaaleat haivenet mielestäni. Noh, kullakin oma makunsa kaipa.
Reps, munkin mielestä rumia.
Miehelle jo sanoin että taidan sittenkin olla tyytyväinen omaani, kaunis pimppa ennen synnytyksiä, nyt tosin näyttää maamiinaan astutulta.
Mutta ilmeisen kaunis vieläkin.
Sisemmät häppärit roikkuu ehkä noin sentin alaspäin. On myös ruttuinen ja rusehtava toi alapää :-(
että et vielä 33-vuotiaanakaan ymmärrä, että ihmiset on erilaisia. Eihän kenelläkään ole samanlaisia korviakaan!
'tursuavat' sisemmät häpyhuulet teinistä asti, ei johdu mitenkään synnytyksistä.
Mä tykkään siitä alkuperäisestä ja mu ärsyttää nää tällaset tyypit, jotka haluaa tälläkin asialla päteä, perklllll
Jos ap haluat näyttää pilluasi muille kuin esim miehellesi tai ystävättärillesi, etsi joku muu foorumi.
Elämä, vanheneminen, synnytykset, sairaudet muuttavat ihan joka ikistä osaa naisen ruumiista. Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
ap joka oli ja on vain aidosti ja ihmeellisesti ja ilmeisen naiivisti hieman järkyttynyt miten voi noin tursuta.