tässä olis ilmainen äo testi
http://www.tieteenkuvalehti.com/htm/IQTest/fi/index.html
laittakaa viestiä mikä on tulos ;)
tsekataan mammojen älykkyys..
Kommentit (95)
enkä muistanut yhtään numerosarjaa oikein enkä väärinpäin.
117 tulla tupsahti...riittää mulle. :)
En taida oikein uskoa noihin tilastoihin kun tuo näyttäisi että keski-arvo olisi siinä 100 paikkeilla. Eihän täällä ole oikein kukaan saanut niin huonoa ? :) kiva testi btw
En taida oikein uskoa noihin tilastoihin kun tuo näyttäisi että keski-arvo olisi siinä 100 paikkeilla. Eihän täällä ole oikein kukaan saanut niin huonoa ? :) kiva testi btw
niin ja ammatti on opiskelija/ ammattilukiossa, ja tuli mieleen vielä kun noita tuloksia lueskelin että tuo matikka-osio pitäisi ilman muuta olla täydet pisteet kaikilla peruskoulun käyneillä jos hieman keskittyy. perus laskujahan siinä oli.
Kielelliset osiot meni huippupisteillä, muut vähän huonommin. Se numeromuistijuttu oli *inhottava* - eikä asiaa auttanut että mies puhua kailottaa puhelimeen tuossa korvan juuressa...
On mut testattu ennenkin, ja tiesin odottaa hyviä tuloksia.
Kotiäitinä täällä vaan hiippailen kuitenkin, enkä ole elämässä sen kummemmin menestynyt. :)
vai olenko oikeasti tyhmentynyt? Sain 130 ja aina ennen olen kaikilla testeillä saanut vähintään tuon, yleensä paremmin. Mensan virallisessakin testissä 135.... Musta tuntuu, että täällä jotkut huijaavat...
Nimi: sini
Kokonaispistemäärä: 128
Tuloksen luokitustaso: Erittäin hyvä
Onneksi olkoon! Olet suorittanut Tieteen Kuvalehden älykkyystestin.
Napsauta selaimen Tulosta-painiketta, jos haluat säästää testisi tuloksen.
/td>
Muissa vastaavissa testeissä yleensä liki 150. Parhaimmillaan äo on "ollut" 170 ;). Näissä on tosi paljon heittoja.
Aina tulee sama.
Olen hyvä noissa loogisissa päättelytehtävissä, mutta ei se mielestäni kuvaa kuin pientä osaa älykkyydestä. Älykkyyttä on paljon muunkinlaista.
Kaikki vähänkin kouluja käyneet saa niistä varmaan lähestulkoon täydet pisteet. Tuo numeroiden muistaminen oli minusta vaikein. En jaksanut keskittyä ja laitoin mitä sattuu. Silti tulos 136
pikku hiljaa alan uskoa, että tuo voi olla jopa "todellinen" älykkyyteni, sillä olen saanut täsmälleen saman tuloksen jo monella eri testillä. ensimmäiseni tein lukiossa, 15v sitten.
sain tulokseksi 106! Huonoin tulos mitä olen koskaan saanut mistään testistä..pitäisikö olla huolissaan vai nukkua yönsä paremmin!!
mä sain 112, ei huono 14 vuotiaalle! :D ?
104 tuli vaik meni kaikki ihan suolest et ei taida tuo homma pitää ihan tarkalleen paikkaansa.. :D
Kokonaispistemäärä: 142
Tuloksen luokitustaso: Huipputasoa
Onneksi olkoon! Olet suorittanut Tieteen Kuvalehden älykkyystestin.
Napsauta selaimen Tulosta-painiketta, jos haluat säästää testisi tuloksen.
En oikein luota tuohon. 132 sain ja olen ihan tavis.