Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ero miehen huonon hygienian takia?

Vierailija
14.07.2015 |

Tiedän, että tää saattaa kuulostaa jonkun mielestä idioottimaiselta ja oon alkanu jo epäilemään omaa mielenterveyttäni. En siis ole omasta mielestäni mikään hygieniafriikki, mutta tuun kohta hulluksi.

Ollaan siis seurusteltu miehen kanssa muutama vuosi, yhteen muutettiin noin vuosi sitten. Tällöin ongelma kärjistyi pikkuhiljaa. Esimerkkejä:

- Mies välttelee käsien pesua. Ensin huomasin ettei pese käsiä lainkaan (pieni ja huonosti äänieristetty asunto, kuulee hyvin jos heti vessan vetämisen jälkeen on jo ulkona), jolloin otin asian puheeksi. Nykyään "pesee" kädet aina kun tietää mun olevan kuulolla, eli siis huljuttelee käsiä hanan alla pari sekuntia vaikka olisi millaiset ripulit vääntänyt. Ei pese ollenkaan, jos esimerkiksi luulee mun nukkuvan tai en ole kotona. Saippuaa ei käytä, on tämän itse myöntänyt ja saman olen myös huomannut.

- Ei pese käsiä myöskään ulkoa tultuaan tai ruokaa laittaessaan. Emme voi käyttää esimerkiksi samaa juustoa, sillä mies saattaa tosiaan tulla vessasta likaisilla käsillä tekemään leipää ja koskemaan ruokia.

- Harrastaa myös paljon sitä miehille ominaista mulkun ja perseen rapsuttelua eikä (ylläri) pese käsiään tämän jälkeen. Saattaa siis telkkaria katsoessaan hengailla tunninkin käsi boksereissa.

- Ei pese itseään kunnolla. Käy suihkussa päivittäin, mutta tämäkin on sellaista puoli minuuttia pelkän veden alla huljuttelua. Ei käytä mitään pesuaineita ja haisee hielle jo suihkusta tultuaan. Lähes kaikkien t-paitojen kainalot ovat varmaan tästä syystä pinttyneet niin pahasti, etteivät puhdistu millään pesulla.

- Vaihtaa bokserit ja sukat muutaman päivän välein. Omistaa molempia varmaan lähemmäs 20 paria, mutta ei suostu vaihtamaan useammin. On kuulemma "turhaa pyykkiä". Eli vetää hikiset sukat ja paskaraitaiset kalsarit takaisin jalkaan myös suihkun / saunan jälkeen.

- Pyyhkeitä yms. ei vaihtaisi ikinä ellen minä huolehtisi niistä. Siivoaakin vain kun käsken tai anelen, ja tällöinkin huonosti ja mielenosoituksellisesti.

Ainut mistä huolehtii itsenäisesti, on hampaiden pesu. Kyseessä on kuitenkin ihan normaali, 28-vuotias työssäkäyvä mies, joka (uskokaa tai älkää) on kuitenkin hyvin tarkka ulkonäöstään ja vaatetuksestaan.

Tuntuu etten vain jaksa enää taistella näiden asioiden kanssa. Tunnen olevani sekopää hygienifriikki, kun joudun päivittäin muistuttamaan miestä käsien pesusta ja alusvaatteiden vaihdosta. Muuten menee hyvin, mutta tuntuu että ero on pikkuhiljaa ainut vaihtoehto.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jotain protestia sinua kohtaan? Ei ole kyllä normaalia. Millainen on lapsuudenperheen koti ja tavat? Jos lapsia mietitte, niin haluatko todella miehen, joka koskee vauvaan ulosteperäistä likaa kynsiensä alla? Ei ole pelkästään kosmetiikkaa tuon tason hygieniaongelma, vaan terveysongelma.

Näytä miehelle nämä viestit. Ilmeisesti sinultakin alkanut hämärtyä mikä on normaalia hygieniaa miehelle. Kyllä miehet pesevät kätensä vessasta tultuaan, eivätkä todellakaan istu käsi housuissa tunnin. Kyllä miehesi saa kauan etsiä naista, joka on yhtä pitkämielinen kuin sinä olet ollut.

Vierailija
42/50 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsiä ei tarvitse pestä vessassa käynnin jälkeen mikäli ei ole koskenut omiin vehkeisiin, tai pyyhkinyt kakkaa paperilla. En itsekään pese, koska en koske pissaani enkä vehkeisiini. Mies koskee vehkeeseensä, joten kädet pestään. Aina. Minä käytän käsisuihkua kakkosen jälkeen, jolloin en myöskään koske muuhun kuin suihkuun eikä käsiä tarvitse pestä.

Mies on aina sohvalla maatessaan käsi housuissa. Kuulemma vain pitää sitä liitingin alla, mene ja tiedä ;)

Nämä koskevat vain kotona oleskelua. Muualla kädet tietenkin pestään, jo ihan siksi kun ei voi olla varma wc: hygieniasta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa erota.

Vähän myöhässä tulee sun neuvosi, ketju on 5v vanha ☹

Vierailija
44/50 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen pojan äitinä munien kaivelu on sellaista alle viisivuotiaiden hommaa. Eskari-ikäisen pitäisi jo osata pestä kädet vessassakäynnin jälkeen ja ymmärtää, että aina ei voi raapia, vaikka kutittaisi. Tuollaiset opetetaan eskarissa, jos kotona ei ole ymmärretty opettaa.

Vierailija
45/50 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo kuulostaa joltain sairaudelta. Peseytymisfobia. Jätä se heti, kohta ällöät miestä niin paljon, että oma mielenterveytesi kärsii!

Vierailija
46/50 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä jätin yhden miehen yleisen sotkuisuuden ja epähygienisyyden takia. Teiniongelmat eivät todellakaan nappaa.

Vierailija
47/50 |
11.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mies on mielisairas tai jälkeenjäänyt. Kannattaa jättää ja etsiä joku joka ei ole mt-potilas. Ei tuo ole normaalia

M34

Vierailija
48/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kamala mikä ketju, kyllä nauratti lukea. Oksettavaa touhua.

No, syy miksi olen täällä on samanmoinen... Eli miehen hygienian puute on alkanut ahdistaa. Mainittakoon, että emme asu yhdessä ja siksi asioiden havainnointi on kestänyt. Mies käyttää samoja kalsareita ja t-paitaa monta päivää. T-paitaa helposti koko viikon.

Miehen hengitys on alkanut haista ja olen siitä sanonut suoraan. Lupasi tehdä asialle jotain, eipä ole näkynyt toimenpiteitä. Hampaat pesee kyllä normaalisti.

Seksin jälkeen ei pese käsiä, vaikka samat kädet ovat juuri olleet ties missä takapuolessa.

Mies ei koskaan haise pahalta eivätkä hänen vaatteensa haise tunkkaiselta. Mulla meni todella kauan edes tajuta, että hän käyttää esim. samaa paitaa monta päivää. Eli hajuongelmaa ei sentään ole.

En vaan ymmärrä miksei niitä kalsareita ja paitoja voi vaihtaa. Kaappi täynnä vaatteita. Olen tästäkin asiasta sanonut että kyllähän kalsarit pitäisi vaihtaa päivittäin. Ei vaikutusta.

Itse käyn suihkussa joka päivä ja luonnollisesti alusvaatteet vaihtuu päivittäin...

Vierailija
49/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi vi t tu.

Jätä se sika! 

Vierailija
50/50 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

[quote author="Vierailija" time="14.07.2015 klo 17:12"]

Oma ukko ei myöskään pese käsiään pissattuaan, koska "en mä kuse mun käsille". Tuntuu inhottavalta aikuiselle miehelle hokea jostain tollasesta asiasta. :/ Nyt aina välillä on ruvennut niitä pesemään, kun sanoin, että lakkaan ite pesemästä käsiä pissalla käynnin jälkeen. Naisilla se kun on kuulemma ihan eri asia jättää pesemättä...

[/quote]

No justiinsa, miten se mun miehes muka kusee? Luuleeko se ettei hepissä oo mitään bakteereita? Nainen sentään voi ottaa niin paljon paperia ettei koske vahingossakaan muuhun kuin siihen paperiin ja pyyhkiä.

Nii ja etenki siinä vetäsynupissa niitä on

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan